עורכי דין נזיקין במודיעין (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
עורכי דין נזיקין במודיעין (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עורכי דין נזיקין במודיעין

נפצעתם בתאונה חלילה? נפגעתם גופנית ברשלנות רפואית? חליתם במהלך עבודתכם? חשוב לדעת כי עורכי דין נזיקין במודיעין יכולים לעמוד לצדכם ולוודא שתקבלו את כל המגיע לכם עפ"י החוק

פורסם בתאריך: 18.8.20 11:42

hיכזנו עבורכם עורכי דין נזיקין במודיעין שיעמדו על זכויותיכם במקרי פגיעה ונזק גופני שקרו בעקבות תאונה או רשלנות.


עו"ד אלי ימיני – דיני נזיקין

"הרבה מאוד ישראלים, לא מודעים לעובדה שהם יכולים הרבה כסף מתאונות עבודה או תאונות דרכים ומוותרים על האפשרות לפיצוי וחבל", על הציטוט אחראי עורך הדין הוותיק אלי ימיני, שפגש בכל 30 שנות עבודתו כעורך דין  מקרים רבים בהם הצליח לגרום לפיצוי מכובד ללקוחותיו שנפגעו.

עו"ד אלי ימיני (צילום: אלבום פרטי)

עו"ד אלי ימיני (צילום: אלבום פרטי)

לעו"ד ימיני, קיים  משרד עורכי דין המטפל בנזיקין  בעיר מודיעין מזה 20 שנה. המשרד מתמחה בתביעות נזקי גוף הנגרמות מסיבות שונות – תאונות דרכים , תאונות הגורמות לפציעות בשל רשלנות, תאונות עבודה, תאונות בגין מפגע במדרכה ,ביטוח לאומי, תביעות ביטוח . "המשרד שלי חרת עד דגלו טיפול באופן אישי וזמינות ללקוח", מספר עו"ד ימיני ומוסיף," אני מלווה באופן צמוד את הלקוחות עד לתום התהליך. ".

די כדי להביט באתר של החברה ובכתבות הרבות העוטפות את דף הפייסבוק של עו"ד אלי ימיני,  כדי להבין שמדובר בעורך דין מוצלח שקוטף את הפירות עבור לקוחותיו והסיפורים והדוגמאות להצלחות יכולים להספיק לכתיבת ספר שלם. הנה סיפור אחד, שימחיש את המקצועיות, הידע ובעיקר את הטיפול המוצלח שלו בלקוחותיו: תושב מודיעין בן 63, העונה לשם שמעון, שימש כאיש אחזקה בבית ספר בעיר. הוא נפצע בשתי רגליו כאשר נפל מסולם בעת שתלה דגלים לכבוד יום העצמאות בבית הספר, וכתוצאה מכך, עבר ניתוחים ואושפז במשך למעלה מחודש. המקרה של שמעון מוגדר כתאונת עבודה ויכול למעשה לקרות לכל אחד מאיתנו”, מסביר עו”ד אלי ימיני, “כל פציעה, פגיעה או תאונה, אשר מתרחשת במקום העבודה או בדרך אליו או בחזרה ממקום העבודה נחשבת כתאונת עבודה וברוב המקרים ניתן לקבל בגינה פיצוי. במקרה של שמעון, פנינו אל הביטוח הלאומי ואל חברת הביטוח המבטחת את מקום העבודה. מביטוח לאומי קיבל קצבה חודשית למשך כל חייו ומחברת הביטוח הוכר כנפגע עבודה, כך שלבסוף קיבל פיצוי של 600 אלף שקל”.

הנה דוגמא נוספת: דני בן ה-40 נפצע במפעל בו עבד. הוא נפגע ממלגזה שנסעה לפתע לאחור ופגעה בו. הוא הוכר על ידי ביטוח לאומי ומקבל קצבה חודשית כל ימי חייו וכן חברת הביטוח של המלגזה פיצתה אותו מכיוון שזו תאונת דרכים, כך שקיבל מעל 700,000 ₪ כפיצוי.

" כל מי שנפצע בכביש, כהולך רגל, כנהג או אפילו בחניה יכול לתבוע את הביטוח ולקבל פיצוי", מספר עו"ד ימיני," במקרה שהתאונה מתרחשת  במקום העבודה או בדרך אליו אז ניתן גם לתבוע את הביטוח הלאומי,   וכן את המעסיק – גם פה סכומי הפיצוי יכולים להגיע למאות אלפי שקלים או אפילו לקבל דרגות נכות עם קצבה חודשית לכל החיים, תלוי ברמת הפגיעה כמובן".

משרד: 08-9713712

טלפון: 052-3604166

מייל:[email protected]

כרטיס ביקור

לאתר: עו"ד ונוטריון אלי ימיני


עו"ד שי שמואל קורנבלו – מומחה לדיני נזיקין

עו"ד שי קורנבלו החל את הקריירה שלו מלכתחילה כעצמאי, לאחר התמחות וטרום-התמחות במשרדים גדולים וידועים בת"א. כיום, משרדו העצמאי פועל במגוון תחומים בעולם המשפט ומתמחה בתחום של דיני נזיקין הנוגעים לכל סוג של פגיעה, פציעה או נזק לגוף שנגרמו בעקבות תאונת דרכים או כל תאונה אחרת שקרתה מחוץ לבית.

תחום ההתמחות של עו"ד שי קורנבלו בעולם הנזיקין כולל עיסוק נרחב בשל פגיעות גוף ותביעות נגד ביטוח לאומי, פגיעות בתאונות דרכים או תאונות שנגרמו בעת הליכה ברחוב, בין אם במרכז מסחרי או בשטח פרטי, כולל פגיעות בתאונת עבודה וכל פגיעה אחרת שנגרמה לגופו של אדם. תחומים נוספים בהם עוסק במשרד כוללים גם תביעות נזקי פח לאחר תאונות רכב, אך ההתמחות העליונה של המשרד היא דיני נזיקין בנזקי גוף.

עורך דין שי שמואל קורנבלו (צילום: מיקה גורוביץ')

עורך דין שי שמואל קורנבלו (צילום: מיקה גורוביץ')

"אני מקפיד להסתכל ללקוח בגובה העיניים ולעולם לא מדבר איתו כאילו אני יודע טוב ממנו רק משום שאני עורך הדין והוא הלקוח", מסביר עו"ד שי קורנבלו על היחס החשוב במשרדו – השירות ללקוח. "אצלי הכל ניתן בנימה אישית, במילים פשוטות ובדרך שבה הלקוח ירגיש שהוא הגיע לשירות מקצועי, אבל יותר מכך גם לבעל מקצוע שנותן יחס וליווי אישי, תמיכה ועזרה בכל בעיה. אני בא לתת שירות, זה לפני הכל, ובנוסף אני דואג לתת לכל לקוח את ההרגשה שאני שם בשבילו בכל הרגעים הקשים הללו, בכל שעה שהוא יזדקק לי, ולא רק עבור הבעיה המדויקת שנכנסו אליה אלא גם בכל נושא אחר".

שירותי הייעוץ המשפטי של עו"ד שי קורנבלו מיועדים לא רק לנפגעי פגיעות גוף הזקוקים לייעוץ בתחום של דיני נזיקין אלא לכל אדם שנפגע בכל סוג של תאונה ומעוניין לברר את זכויותיו המשפטיות. "אלו תמיד התיקים המורכבים ביותר שזקוקים לייעוץ המקצועי ביותר והמשמעות של כל החלטה או צעד משפטי בתחום זה עשויה להוות לאדם עולם ומלואו, ולכן חובה להתייעץ עם בעל מקצוע מנוסה בכל בעיה", מסכם עו"ד קורנבלו .

המוטו במשרדו של עו"ד שי קורנבלו איתו יוצא כל לקוח בסוף התהליך, הוא "אף פעם אין דבר כזה שאין מה לעשות, כי מניסיוני תמיד יש מה לעשות גם אם ממבט ראשון זה לא נראה כך. חוקרים לעומק, עושים עבודה מקצועית ובסוף משיגים את התוצאה הכי טובה עבור הלקוח". לדבריו, אחת מגאוות המשרד העיקריות היא טיפול מלא ומציאת פתרון משפטי לכל בעיה שעולה בחיי הלקוח, גם בבעיות משפטיות מורכבות במיוחד.

נייד: 050-7257889

מייל: [email protected]

אתר: www.ssk-law.co.il

פייסבוק: www.facebook.com/korenblu


עו"ד יהונתן מרסיאנו – נזקי גוף

בשנת 1995 עבר יהונתן מרסיאנו, אז צעיר בן 16, אירוע חמור של רשלנות רפואית, אשר הוביל למספר ניתוחים ולשהיה של חודשים ארוכים בבתי החולים. חוויותיו ממערכת הבריאות וישראל לצד היכרותו עם חולים רבים המתקשים לצלוח את המערכת הבירוקרטית בישראל הובילו אותו להחלטה לתת מענה מקצועי אישי ואנושי לחולים, ללמוד עריכת דין ולהתמחות בסיוע לנפגעי הרשלנות הרפואית ולבני משפחותיהם.
משרד הבוטיק של עורך הדין יהונתן מרסיאנו עוסק, מאז הקמתו, בהגשת וניהול תביעות בתחומי נזקי הגוף השונים. כמי שעוסק בתחום משפטי מתוך שילוב של חוויה אישית, לצד יכולות מקצועיות וידע שצבר במהלך שנות עבודתו הרבות בתחום, החליט עורך דין מרסיאנו לייצג נפגעים בלבד ולא לייצג חברות ביטוח או מוסדות רפואיים. המשרד מייצג נפגעים בדרגות חומרה שונות, אשר נפגעו כתוצאה מאירועי רשלנות רפואית (בהריון ולידה, באבחון גידולים סרטניים, באשפוזים, בניתוחים, ברפואת שיניים ועוד), בתאונות דרכים, בתאונות עבודה ובתאונות שונות, ופועל למיצוי זכויות הנפגעים מול חברות הביטוח והמוסד לביטוח לאומי.

עו"ד יהונתן מרסיאנו (צילום: תמיר אורבאום)

עו"ד יהונתן מרסיאנו (צילום: תמיר אורבאום)

בעברו המקצועי, ועל מנת ללמוד את השיקולים אשר מנחים את המערכת הביטוחית, ייצג עו"ד יהונתן מרסיאנו בעבר את מרבית חברות הביטוח הגדולות הפועלות במדינת ישראל. אך כאשר הקים את משרדו כעורך דין עצמאי, עבר עורך דין מרסיאנו לצד השני של המתרס והוא מייצג נפגעים בלבד.

היכרותו הקרובה וניסיונו הרב עם חברות הביטוח ודרכי התנהלותן, אפשרו לו לצבור ידע ומומחיות שמהווים היום יתרון מהותי במהלך ייצוג לקוחות המשרד נפגעי התאונות השונות כנגד חברות הביטוח. מאחוריו מאות תיקים שהסתיימו בהצלחה לאחר שנלחם בעבור הלקוחות בהתמודדותם הלא הפשוטה מול המוסדות והגופים החזקים במשק.

"נפגעים רבים מנסים לפעול באופן עצמאי מול חברות ביטוח וחבל, כיוון שהם לא זוכים לקבל את מלוא הפיצוי המגיע להם על פי חוק", אומר עו"ד מרסיאנו, "מדובר בהתמודדות אל מול גופים חזקים מאוד שמשתמשים בכלים שונים להתנערות מאחריות. לכן חשוב ביותר לפנות לעורך דין מקצועי שעוסק בתחום משפטי ספציפי זה", הוא מוסיף, "כיום משרדי עורכי דין רבים, גדולים וקטנים, לוקחים תיקים "מכל הבא ליד", תיקי נזיקין, דיני עבודה, הוצאה לפועל ואפילו תיקים מהתחום הפלילי. לכל תחום חוקים, תקנות ופסיקה משלו, אשר מתעדכנים כל הזמן. למרבה הצער הדבר בא לידי ביטוי בחוסר מקצועיות בייצוג בתחומי המשפט השונים. מסיבה זו, כאשר הקמתי את משרדי בחרתי לעסוק בתחום נזקי הגוף בלבד, על מגוון התחומים המשפטיים שהוא כולל: רשלנות רפואית לסוגיה השונים, תאונות דרכים, תאונות עבודה ותאונות נזיקיות אחרות".

עו"ד יהונתן מרסיאנו בעל תואר ראשון במשפטים (L.L.B) מהאוניברסיטה העברית בירושלים, הוסמך כעו"ד בשנת 2009, התמחה ועבד כעו"ד שכיר במשרדי עורכי הדין המובילים והבולטים בישראל בתחומי הנזיקין, הביטוח והרשלנות הרפואית. עו"ד מרסיאנו מלווה באופן אישי את כל לקוחות המשרד בכל שלבי התיק, החל מהפגישה הראשונית לבירור היתכנות משפטית של התיק והאם קיימת עילת תביעה, לאורך כל שלבי הטיפול בתביעה, ועד לסיומו, לרבות ייצוג בפני בית המשפט והוועדות השונות. הטיפול נעשה בליווי ובשיתוף מיטב המומחים הרפואיים הרלוונטיים בתחומי הרפואה השונים.

במהלך הייצוג מקפיד עו"ד מרסיאנו על מתן הסברים מעמיקים ללקוחות המשרד לגבי השלבים המשפטיים השונים, ולגבי הסיכויים והסיכונים בתיקים השונים, ועל שיתוף הלקוח בצעדים המתבצעים בתיק, ומייעץ להם כיצד לפעול על מנת לקבל את הפיצוי הכספי המקסימלי המגיע להם.

"במהלך העבודה אני נתקל בסיפורים קשים מאוד, של אנשים שיום בהיר אחד חרב עליהם עולמם, ומאנשים בריאים ועצמאיים הפכו לבעלי נכויות ומוגבלויות שונות. המקרים האלה אינם זרים לי כיוון שגם אני כאמור, עברתי בצעירותי אירוע רשלנות רפואית, ולכן יש לי כיום המון אמפטיה ללקוחותי לצד דחף להצליח עבורם ולהילחם עד לקבלת הפיצויים ומיצוי הזכויות המגיעות להם, מול כל הגופים הרלוונטים".

נפגעי רשלנות רפואית ובני משפחותיהם, ונפגעי תאונות דרכים, תאונות עבודה או תאונות אחרות, יכולים לקבוע פגישות ייעוץ ראשוניות ללא עלות, עם עו"ד מרסיאנו במשרדו, באמצעות אמצעי ההתקשרות הבאים:

טלפון: 08-6446557

מייל: [email protected]

כתובת: שד' הרכס 13, מגדלי פלטינום, מודיעין

אתר: www.yml.co.il

פייסבוק: https://www.facebook.com/pg/yml.co.il/services/

 

 

 

 

 

 

ראובן מושקין, עו"ד נוטריון ומגשר

אחרי כמעט 30 שנה של ניסיון, לא פלא שראובן מושקין, עו"ד נוטריון ומגשר, הוא מומחה מקצוען בתחום דיני נזיקין. בין אם מדובר בתאונת דרכים, תאונת עבודה או רשלנות רפואית הוא מכיר את נבכי החוק ונספחיו על בוריו ויודע לכוון את הלקוחות שלו בבטחה לעבר מיצוי הזכויות שלהם בחוק, בין אם בתביעה אל מול חברת הביטוח, אל מול ביטוח לאומי או מקום העבודה.

ראובן מושקין, עו"ד נוטריון ומגשר (צילום: יגאל דוד חכמון)

ראובן מושקין, עו"ד נוטריון ומגשר (צילום: יגאל דוד חכמון)

עו"ד ראובן מושקין הינו מראשוני עורכי הדין בעיר מודיעין. את התעודה קיבל בשנת 1993 ומאז ועד היום הוא מתמקצע בדיני נזיקין בכלל ובנזקי גוף בפרט, לרבות ליטיגציה בבתי משפט: תאונות דרכים, תאונות עבודה, נזקי דרך, רשלנות רפואית, תאונות תלמידים, תאונות בשטחי העירייה. עו"ד מושקין הוא עוף נדיר בענף המשפט, מצד אחד מדובר בעו"ד ותיק בעל ניסיון אדיר ומצד שני הוא בעל ראש צעיר והייטקיסטי שלא נרתע מעבודת בילוש או תחקיר כדי לאסוף ראיות מוצקות שיובילו אותו כקלף בטוח להצלחה בתיק אותו הוא מייצג, גם אם התהליך יהיה ארוך ומתיש.

"כיום אני מייצג תובעים פרטיים בלבד, אולם בעבר ייצגתי גם את חברות הביטוח עצמן", אומר עו"ד מושקין, "כך שאני מכיר ויודע כיצד עובד הצד השני, כיצד הוא חושב ומה מרתיע אותו וזה יתרון גדול. במקביל צברתי ניסיון רב בליטיגציה (הופעות בבתי משפט) וזו אומנות של ממש, כיוון ששופטים הם בני אדם והלקוחות הם בני אדם, ואני יודע להשתמש בטקטיקות שלמדתי בעמל רב עם הרבה שנות ניסיון".

עו"ד מושקין שולף בגאווה סיפורי תיקים שייצג וזכו בסכומי פיצוי לא מבוטלים: "ייצגתי אישה שנפצעה ברגלה ממערום פלטות שהונח בצורה לא בטיחותית באולם אירועים והיא קיבלה כ-900,000 ₪, ייצגתי תובע שנפצע בחתונת ורסאי וזכה במעל מיליון שקלים, גם עבור משפחתו של תייר שנהרג בתאונת דרכים בארץ השגתי פיצוי בשיעור של כ – 4,000,000 ₪, ייצגתי נערה צעירה שנפצעה בטיול בנחל חוורים כשביצעה אקט מסוכן שהמדריך אמר לבצע. בתיק זה נדרשה עבודת בלשות וחקר האמת, מציאת עדים והצלבת מידע כיוון שמצד כל הגורמים הייתה הכחשה מוחלטת של הארוע. ואני לא נרתע ממצבים כאלה, להיפך יש את חדוות האתגר כיוון שאני בטוח בעצמי ויודע שמגיע לה פיצוי. לבסוף נסגר התיק בפשרה של מעל 400,000 שקלים לנערה. אני מתמחה בעבודה בתיקים גדולים מאוד ועובד בצמידות למומחים בכל התחומים, הן צוות רפואי והן מומחי בטיחות שמעניקים חוות דעת".

את הקריירה שלו התחיל עו"ד מושקין במשרד עו"ד גדול מאוד ולאחר שצבר ידע רב ומוניטין פתח את משרד הבוטיק העצמאי שלו, בו הוא מקפיד על בחירת התיקים אותם הוא בוחר לייצג. "אני בררן ובוחר תיקים לא רק לפי העניין אלא לפי תיק שאני מעריך כי בעבודת שותפות נוכל למקסם רווחים לשני הצדדים, כשהדגש הוא תיקים גדולים במיוחד".

"כשאנחנו יוצאים לדרך אנחנו שותפים עם זהות אינטרסים לחלוטין. כדי לדעת את הצפי להצלחה אני לומד היטב את התיק, מצייד את הלקוח במשימות איסוף חומרים כבר בשלבים הראשונים כך שלא ניאלץ לבצע תיקונים תוך כדי תנועה. כבר במכתב הפנייה הראשוני ברור לי מה יהיו הטענות בבית המשפט כך שאני בטוח בעצמי ובטענותיי מלכתחילה ולכן אני בלתי לחיץ, יש לי פנאי למשא ומתן ואני מוכן ללכת עד הסוף. לרוב תיק מסתיים בפשרה הרבה לפני הגעה לבית משפט, אבל תמיד יש לי הביטחון שאני מסוגל לייצג את הלקוח נאמנה גם בבית המשפט, וזה כוח עצום שבא לידי ביטוי ביכולת לנהל משא ומתן", מסביר עו"ד מושקין על דרך עבודתו, "ובסופו של דבר מצליחים גם לקבל הצעות טובות יותר לפשרה".

טלפון: 08-9713710

מייל: [email protected]

כתובת: הארבל 23, חשמונאים

אתר: www.y-mlaw.co.il

 

 


כתבה שיווקית


 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר