עורכי דין לתעבורה במודיעין (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
עורכי דין לתעבורה במודיעין (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עורכי דין לתעבורה במודיעין

ביצעתם עבירת תנועה? קיבלתם דוחות? זקוקים לייצוג בבית דין לתעבורה? יש מי שיבוא לעזרתכם יד ביד. הכירו עורכי דין לתעבורה במודיעין שמתמחים בתחום וידאגו למיצוי זכויותיכם ולתוצאות טובות

פורסם בתאריך: 18.8.20 13:56

הצורך בעורך דין טוב לענייני תעבורה הוא כמעט בגדר הכרח של החיים המודרניים. אספנו עבורכם עורכי דין לתעבורה במודיעין שיוכלו לייצג אתכם בכל מקרה שבו הסתבכתם בעבירת תעבורה, קיבלתם דוחות, זקוקים לייצוג מול הרשויות ועוד.


ליקול טמסוט משרד עורכי דין

משרד עורכי דין ליקול טמסוט עוסק בין השאר בתחום דיני התעבורה ומעניק ייצוג משפטי בכל הקשור לעבירות אלו – החל בעבירות קנס ועד לתאונות דרכים קטלניות. בין העבירות שהמשרד מתמחה בהן הם עבירות של נהיגה בשכרות, נהיגה בפסילה, נהיגה ללא רישיון, עבירות מהירות מופרזת, עבירות קנס מכל סיבה שהיא, שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה, טיפול בנקודות למול משרד הרישוי ועוד.

עו"ד ליקול טמסוט (צילום: רעות אברהם)

עו"ד ליקול טמסוט (צילום: רעות אברהם)

"כל תחום האכיפה והמשפט, במיוחד כיום, בשל ריבוי תאונות הדרכים, מחמיר מאוד בכל הקשור לביצוע עבירות תנועה. כל אחד מאיתנו בשלב זה או אחר בחייו עלול למצוא את עצמו מעורב בעבירות תעבורה קלות או חמורות, וכשזה קורה, רצוי לפנות לעורך דין מקצועי ובעל ניסיון בתחום. עבירות מסוג זה שלא מטופלות כראוי ובהקדם עלולות לגרום לנזק כלכלי של קנסות גבוהים, שלילת רישיון ובמקרים הגרועים יותר אף להוביל מאסר" משתפת עו"ד טמסוט. "עבירות תעבורה להבדיל מעבירות פליליות חמורות מתרחשות מידי יום בכבישי ישראל, כאשר בעבירות אלו מעורבים אנשים נורמטיביים שעוברים על החוק ויכולים למצוא את עצמם נאשמים בעבירות חמורות ובנקיטת הליכים משפטיים כנגדם וזאת אף בשל טעות חד פעמית, של שיקול דעת מוטעה בכביש – ועלולים לשלם על כך מחיר כבד".

בנוסף, משרד עורכי דין ליקול טמסוט מעניק סיוע וייצוג לנהגים חדשים, או צעירים אשר להם מערכת של כללים ועונשים הרלוונטית להם – ולכן נדרשת התייחסות שונה לייצוג תיקים מסוג זה.
גם עבירות תעבורה קלות יותר, כמו: כניסה לצומת באור אדום, נהיגה ללא רישיונות נהיגה או ביטוח לנהיגה, ביטול פסילה מנהלית ועוד זוכות לייצוג וסיוע של המשרד.

"כל לקוח שמגיע למשרדנו ולא משנה חומרת המעשה אותו הוא חשוד כי ביצע – מהעבירות הקלות ועד החמורות מקבל שירות ויחס בגובה העיניים. במשרדנו אנו מאמינים כי אין פתרון זהה לשני נאשמים שונים גם אם העבירות בהן הם חשודים הן עבירות דומות, דרכי הפעולה תהיינה שונות, וכל מקרה לגופו. המשרד שלנו חרט על דגלו מקצועיות ויושרה, אנחנו פועלים אל מול הלקוחות בשקיפות מלאה ומעדכנים אותם בכל שינוי או החלטה בתיק. המטרה שלנו בסופו של דבר היא למצוא את הפתרון הנכון ביותר והרלוונטי ביותר ללקוח הספציפי אותו אנו מייצגים דרך עבודה זו – השקיפות, היחס ותפירת הפתרון הרלוונטי ללקוח מוכיחה את עצמה כל פעם מחדש".

מאז שהוקם המשרד, לפני כחמש שנים, ניתן למצוא הצלחות רבות למשרד בין היתר בביטול נקודות בעבירות מהירות שונות, בזיכוי בעבירות של חניה שלא כדין ובעבירת שכרות, בחזרה מכתב אישום בעבירות שימוש בטלפון נייד, בהסדרים מוצלחים במיוחד, בהצלחה בביטול או המרה לאזהרה בדוחות של קנס ועוד..

בראש המשרד עומדת עורכת הדין ליקול טמסוט, אשר הינה בעלת תואר שני במשפטים, שירתה כעשור בפרקליטות הצבאית בתפקידים שונים בדגש על תחום המשפט הפלילי ודיני התעבורה, עוסקת בתחום עריכת הדין מזה 12 שנה לפני כחמש שנים, עם שחרורה משירות צבאי – פתחה את המשרד. המשרד ברשותה מעניק שירות וליווי גם בתחומים של משפט פלילי ומשפט צבאי, ליווי וייצוג של נפגעי עבירה וכן מעניק שירותים בתחום של ייפוי כח מתמשך.

נייד:  054-9492288

אתר: https://www.tamlaw.co.il/

לפייסבוק ליקול טמסוט, משרד עורכי דין


עו"ד שי שמואל קורנבלו – מומחה לדיני תעבורה

עו"ד שי שמואל קורנבלו מתמחה בדיני תעבורה ועל אף גילו הצעיר (36) מביא עימו שנות ניסיון עשירות וקריירה ממוקדת שהתחילה במשרדים גדולים בת"א והפכה מהר מאד לצמיחה עצמאית. כיום, משרדו של עו"ד קורנבלו פועל בתחומים שונים בעולם המשפט ומתמחה בתחום של דיני תעבורה, הכולל טיפול בלקוחות ותיאום מול הרשות כולל ליווי מלא בתהליכי משפט בבית דין לתעבורה.

בתחום התמחותו בתעבורה נכללים לקוחות המתמודדים מול דו"חות מהירות, דו"חות על עבירות תנועה וכל מהלך אחר של התנהלות מול הרשויות בתחום התעבורה. "בכל רגע שאדם עולה לרכב קיימת אפשרות שהוא יבצע עבירת תנועה, בדרך כלל בטעות או תוך אי ידיעה של נוסח החוק המדויק", מסביר עו"ד קורנבלו, "לעיתים אפילו מדובר בעבירת תנועה חמורה. לכן ישנו צורך נרחב בעיסוק בתחום זה וישנם מקרים רבים שקורים אפילו לאחד האדם שמעולם לא ביקר קודם בבית משפט", הוא מספר על הסבירות הגבוהה שאדם יזדקק לייעוץ של עו"ד מומחה לתעבורה.

עורכי דין לדיני תעבורה במודיעין

עורך דין שי שמואל קורנבלו (צילום: מיקה גורוביץ')

"אחד הדברים החשובים ביותר בתחום דיני התעבורה הוא פעולה מהירה. מרגע קבלת הדוח, מתחילה ספירה לאחור בת 90 ימים בהם צריך לפעול בהתאם לחוק ולהגיש בקשה להישפט, על כן יש צורך בפעולה מקצועית ומהירה בדרך לפסיקה המבוקשת בתיקי תעבורה", ממשיך עו"ד קורנבלו, "אצלי כל לקוח מקבל את ההרגשה של שירות מקצועי שנותן גם יחס וליווי אישי כל הדרך עד לקבלת פתרון מהיר ויעיל של כל בעיית תעבורה או התמודדות מול רשויות התעבורה, ואם צריך גם אחר כך".

הגישה החמה והיחס האישי הם הערכים העליונים בהם דוגל המשרד, ואותם מרגיש כל לקוח דרך חווייתו האישית. "אני בא לתת שירות, זה לפני הכל, אבל בנוסף לכך אני דואג לתת לכל לקוח את ההרגשה שאני שם בשבילו", מוסיף עו"ד קורנבלו. "ואני נמצא שם באמת עבור כל לקוח בכל הרגעים הקשים הללו, בכל שעה שהוא עלול להצטרך אותי, ולא רק עבור הבעיה המדויקת שנכנסו אליה אלא גם בכל נושא אחר".

המוטו במשרדו של עו"ד שי קורנבלו, איתו יוצא כל לקוח בסוף התהליך, הוא "אף פעם אין דבר כזה שאין מה לעשות, גם אם ממבט ראשון נראה כך. אני אדם שלא מוותר, מתמודד עם כל בירור והליך ארוך שצריך לעשות ומגיע בסוף לתוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח. בקריירה שלי עד כה הספקתי לצבור הצלחות רבות בתיקים בהם ייצגתי לפחות כמו עורכי דין ותיקים, ואני רק בתחילת הדרך".

נייד: 050-7257889

מייל: [email protected]

אתר: www.ssk-law.co.il

פייסבוק: www.facebook.com/korenblu


כתבה שיווקית


 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר