הובלות במודיעין (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
הובלות במודיעין (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

הובלות במודיעין: אמינות, מקצועיות ועמידה בלוח זמנים

כמחפשים חברת הובלות בודיעין חשוב לבחון מספר נתונים: מקצועיות, אמינות, עמידה בלוחות זמנים, אחריות ומחירים הוגנים

פורסם בתאריך: 15.8.20 11:26

כדי שמעבר הדירה או העסק שלכם לא יהפוך להיות סיוט חשוב לבחור חברת הובלות במודיעין שאצלה השירות הוא מעל לכל. חפשו חברת הובלות שיש לה ממליצים ולקוחות חוזרים וודאו שיש אחריות ועמידה בלוחות זמנים.


גולנצ'יק הובלות | טלפון: 050-5818280

גולן ראובני הוא בעליו של חברת ההובלות במודיעין – גולנצ'יק הובלות. הוא צבר ניסיון רב בענף ומקצועיות בהעברת דירות ומשרדים עם שירות מעולה ומטרתו לחסוך לכם זמן מיותר ומפח נפש.

החברה מספקת את כל שירותי ההובלות לכל רחבי הארץ החל מהובלת דירות , בתים או משרדים ועד הובלות קטנות יותר של ציוד, מכשירי חשמל, רהיטים או פריטים בודדים. בנוסף מספקת החברה את כל השירותים הנלווים: בין אם מדובר באריזה ועיטוף הרהיטים והחפצים או המשרד לפני המעבר בצורה יסודית ומדוקדקת, וכן שירותי אחסון החפצים והפריטים לתקופת זמן בתיאום מראש. אם תרצו החברה מתמחה בפירוק והרכבת הרהיטים בדירה החדשה, בגולנצ'יק ישמחו לפרק ארונות, שידות, מיטות גדולות וכל מה שיידרש בדירה הישנה ולהרכיבם במקום החדש. הפירוק וההרכבה נעשים במקצועיות ובאחריות ויחסכו לכם הרבה כאב ראש. גם לרהיטים כבדים שלא עוברים בחדר מדרגות צר יש בגולנצ'יק פתרון. החברה תדאג להזמין שירותי מנוף כפתרון להעברת רהיטים כבדים במיוחד או שאינם עוברים בחדרי מדרגות צרים, כשהמטרה הסופית היא שביעות רצון הלקוח.

"יש חברות רבות בשוק של אנשים שמחפשים לעשות כסף קל בהובלות", אומר גולן ראובני, "מבחינתם הם קונים משאית ומתחילים לעבוד. אצלנו כל היחס למקצוע הוא שונה. לי יש ניסיון רב מאוד בתחום, צמחתי לאורך השנים ולמדתי את כל מה שצריך ללמוד בתחום ההובלות כולל ניואנסים קטנים שעושים הבדל גדול. כיום אני נחשב לאחד המומחים בתחום ולא פעם אני מקבל טלפונים ממובילים אחרים המבקשים להתייעץ איתי בענייני הובלות. בנוסף פעמים רבות מבקשים ממני להגיע ולתת פתרונות יצירתיים בנושאים של פירוק והרכת רהיטים מסובכים או יקרי ערך כי יש לי ידע רב בנושא".

כשאתם באים לבחור חברת הובלות מבקש ראובני שתשימו לב טוב לפרט אחד חשוב והוא "הצעת מחיר זולה משמעותית משאר החברות אמורה להדליק נורה אדומה, כי יכולות להיות לכך מספר השלכות: 1. המוביל ידרוש תשלומים במהלך ההובלה ולא ישאיר בידיכם ברירה 2. המוביל עלול לנטוש אתכם במהלך ההובלה ו-3. למרות שהוא הבטיח להגיע בזמן להובלה אתם יושבים וממתינים לו כשכל הדירה ארוזה אבל הוא נעלם ואין אפשרות להשיג אותו. כל אלה צריכים להילקח בחשבון כאשר המחיר שקיבלתם נמוך בהרבה ממובילים אחרים וחשוב לשים לב".

להזמנות: גולן ראובני 050-5818280

לפייסבוק: גולנצ'יק הובלות ירושלים


 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר