זכאי ובניו קבלני איטום במודיעין (צילום: פרטי)

קבלני איטום במודיעין והסביבה

קבלני איטום במודיעין והסביבה יספקו לכם פתרונות איטום מהאיכותיים והטובים שיש, לצד שקט נפשי וחיסכון בכסף

פורסם בתאריך: 20.3.20 10:13

נזילה, טפטוף מים מהגג, עובש על הקיר – תמיד מגיעים ברגע לא מתאים. למרות הדחיפות בטיפול, בוודאי בתקופת החורף, חשוב לבדוק ולהעריך נכון את המצב בכדי להבטיח עבודה מקצועית, איכותית ובטוחה של קבלני איטום במודיעין והסביבה.

זכאי ובניו קבלני איטום 

חברת 'זכאי ובניו' קבלני איטום במודיעין והסביבה, עוסקת בתחום מזה 60 שנה ומתמחה במתן פתרונות איטום מתקדמים ומקצועיים באיכות גבוהה, באמינות, באחריות ובמסירות. קבלני החברה רותמים את הידע המקצועי והניסיון המעשי הנצבר בשישה עשורים של עבודה אחראית ומוקפדת, לטובת התאמת הפתרון הטוב והאפקטיבי ביותר לכל בעיית איטום.

זכאי ובניו קבלני איטום (צילום: פרטי)

החברה הוקמה בשנת 1954 בידי הסב – ציון זכאי, ומאז התרחבה והתפתחה. כיום החברה מנוהלת בידי אריאל זכאי – דור שלישי במשפחה של קבלני איטום , ואביו – אברהם זכאי וכוללת עובדים קבועים וקבלני משנה. צוות הקבלנים מחזיק בידע וותק מקצועי ועומד בהצלחה מול אתגרי הנזילות המורכבים ביותר שיש.

באמצעות טכנולוגיות, חומרים וטכניקות מתקדמות, קבלני 'זכאי ובניו' משפרת את עמידות האיטום ואת אורך חייו של הגג שלכם. צוות החברה מבצעיעבודות איטום בכל סוגי הגגות, הקירות והמרפסות בכדי שאתם תוכלו להיות רגועים וליהנות מחורף יבש ונעים.

זכאי ובניו קבלני איטום (צילום: פרטי)

 מה  חשוב לדעת בטרם מתחילים באיטום הגג?

"צריך להבין כי לכל גג מערכת איטום שונה וייחודית", אומר אריאל זכאי, "לפני החומרים השונים לאיטום הגג – יריעות ביטומניות, מערכות פוליאוריטניות, סילקוניות ועוד, ישנה חשיבות קריטית להכנה נכונה ולביצוע תשתית איטום מקצועית לאיטום מיטבי שיישאר אפקטיבי לאורך שנים. אנו ב'זכאי ובניו' נמצא את הפתרון האיכותי, היעיל והחסכוני ביותר עבורכם".

אילו טיפים תוכל לתת כדי לשמור על תקינות הגג?

"יש לשמור על גג נקי. זבל, פסולת ולכלוך על הגג הם המזיקים הראשונים למערכות האיטום – אם בסתימת ניקוזים והצפות מים ואם ממתכות שהושארו על הגג ובחום הקיץ מחוררות את האיטום. יש לדאוג לניקיון הגג לפני תחילת החורף. במקביל חשוב להקפיד שהגג לא הופך ל'מחסן' של הבניין ושבעלי המקצוע אינם משאירים בו אשפה".

"לגבי תחזוקת מערכות האיטום – גם אם בצעתם איטום חדש בגג שלכם, מומלץ להזמין את קבלן האיטום לפני כל חורף לבדיקה שהכל תקין. לעתים כמה פעולות פשוטות יכולות לחסוך כסף רב והרבה מאד עוגמת נפש".

אילו עבודות איטום אתם מבצעים?

"אנו מספקים את כל פתרונות האיטום, החל בבעיות נזילה מהגגות, ממרפסות, ומקירות חיצוניים. מבצעים עבודות גובה בסנפלינג וכן עבודות מתחת לקרקע, בחפירות ואיטום שלילי (איטום שנעשה מתוך המבנה כלפי חוץ) וכן במקרים בהם חדירת המים מתחת לאדמה ואי אפשר להגיע למקור החדירה באופן ישיר, שיקומי חזיתות ואיטום מבנים.

"אנו עובדים עם החברות הגדולות במשק, משרדים ממשלתיים, בתי מלון, בתי חולים, אוניברסיטאות וכמובן מבנים פרטיים".

 זכאי ובניו קבלני איטום

אתר אינטרנט: http://www.zacai-banav.co.il/

טלפון: 050-9066709

 

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר