מעצבי פנים במודיעין (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

מעצבי פנים במודיעין: בדרך לבית החלומות

הדרך לבית שחלמתם עליו יכולה להיות קצרה יותר, יעילה יותר וגם בחיסכון כספי. מעצבי פנים במודיעין יעזרו לכם לחדד את הרצונות שלכם, לספק פתרונות לבעיות בעיצוב הבית, להביא שלל רעיונות חדשים שלא חשבתם עליהם ולהוביל אתכם בדרך הבטוחה להרגשה המיוחדת של בית חלומי שלכם

פורסם בתאריך: 10.3.20 13:06

עדכון אחרון: 16.3.23 12:07

סגנון קלאסי או מודרני? בית חדש מקבלן או בשיפוצים? ליחיד או משפחתי? דירת חדר או דופלקס? למעצבי פנים במודיעין יש אפשרות לפתור יחד איתכם כל בעיה לכל סגנון ולכל גחמה מיוחדת בדרך לבית החלומות.


מאשה מנוחין – מעצבת פנים

הניסיון אשר צברה בתחום עיצוב הפנים, מביא את מעצבת הפנים מאשה מנוחין, להבין כבר בפגישה הראשונה מה האדם/ המשפחה שיושבים מולה מבקשים, מה השפה העיצובית שמתאימה להם ובכך לחסוך להם זמן רב ולא מעט כסף. העיצובים של מנוחין אשר מתמחה בעיצוב למגזר הפרטי בתים פרטיים ודירות, שונים אחד מהשני וקשה למצוא דמיון בין בית אחד למשנהו.

בשנה האחרונה, עוסקת מאשה רבות בפרויקטים של שינוי דיירים, כשהכוונה היא שפרויקט העיצוב והשיפוץ נעשים מיד לאחר רכישת הדירה מהקבלן, דבר אשר חוסך ללקוחות את הצורך לבצע את השיפוץ לאחר קבלת המפתח ולא פחות מזה, חוסך להם לא מעט כסף. "מיד לאחר רכישת הדירה, אני נפגשת עם הלקוחות וביחד אנחנו עוברים על התוכנית שהקבלן נותן. אני יושבת איתם, מבינה מהן הדרישות שלהם, אנחנו עוברים ביחד על החללים ולוחות הזמנים, ואז אני בונה את התוכנית של השינויים בדירה", מסבירה מאשה. "לא מעט מהמשפחות שרוכשות דירה מבקשות לשנות את העיצוב הסטנדרטי שהקבלן נותן, רובן עושות זאת לאחר קבלת המפתח ונכון יותר לעשות זאת בשלב רכישת הדירה, ולכן ההמלצה היא להיפגש איתי כמה שיותר מוקדם על מנת שנוכל להתאים את הבית לצרכים של המשפחה".

(צילומים: מאשה מנוחין)

(צילומים: מאשה מנוחין)

והקבלנים משתפים פעולה?

"בדרך כלל כשעושים זאת ביחד עם מעצבת הפנים או האדריכלית ומגישים את התוכנית בזמן ועובדים על פי התקנים, אז הקבלנים משתפים פעולה ומבינים את הצורך המשפחתי בשינוי. אני מכירה את התקנים, יודעת לבנות את השינויים בהתאם למה שהקבלן יהיה מוכן לקבל ואם יש אי הסכמות, אני יודעת להגיע עם הקבלן להסכמות. לעיתים כשמבקשים לעשות זאת לבד, זה יותר קשה ומורכב".

מה השינוי כולל?

"זה יכול להיות הכל, החל מהזזת קירות, שדרוג המטבח והגדלתו על חשבון חלקים אחרים בבית, ניצול חללים לא מנוצלים על מנת ליצור אווירה של חדרים גדולים יותר, תכנון החדרים הרטובים, בחירת קרמיקות ועוד".

על איזה סכום חסכון מדובר?

"שיפוץ לאחר קבלת המפתח יעלה מינימום 300 אלף שקלים, ורם עושים את השיפוץ תוך כדאי הבנייה, זה יכול לחסוך כ-70-60 אחוז מהעלויות, מאחר שמקבלים זיכוי קבלן, והתוספת היא על היתרה ועבודת העיצוב".

עבודת מעצבת הפנים לא מסתיימת רק בתכנון ובשינוי החללים ולאחר הגשת תוכנית הביצוע לקבלן, היא ממשיכה בליווי ופיקוח העבודות מול אנשי המקצוע, רכישת הכלים הסניטריים, עיצוב המטבח, הריצוף והחיפויים, התאמת התאורה והצביעה, ולבסוף הסטיילינג. "יחד עם הלקוחות אני מסתובבת בחנויות, אנחנו בוחרים ביחד את הריהוט המתאים על מנת שהחללים יהיו בדיוק כמו שהם רוצים וחולמים".

מאשה מנוחין (צילום: פרטי)

מאשה מנוחין (צילום: פרטי)

לצד הליווי הצמוד בפרויקט, בשנה האחרונה יצרה מאשה מנוחין את MMD Concept – שירות הדרכה והכוונה  ללקוחות שמבקשים לעצב ולשפץ את הבית בעצמם. "טרם הפגישה איתי, הלקוח ממלא שאלון שבו הוא מציין את הנתונים של הדירה, מה הוא רוצה לעשות, השינויים בהם הוא מעוניין והצרכים המשפחתיים. לאחר מכן אני נפגשת איתו ונותנת לו קווים מנחים, מה ניתן לשנות, על מה חשוב לשים לב, איך לבחור נכון ואיך לדבר עם הקבלן. אני נותנת להם כלים פרקטיים לעבודה נכונה. מדובר בפגישה חד פעמית, שלא פעם בסיומה הלקוחות מחליטים שההתנהלות העצמאית פחות מתאימה להם, והם בכל זאת מעדיפים לקחת מעצבת פנים, ואז אני מקזזת את עלות הייעוץ מעלות העבודה הסופית". מאשה מדגישה שגם הייעוץ וגם הליווי מתאימים לא רק לדירות חדשות, אלא גם לבעלי דירות שמבקשים לשפץ בית קיים או בית יד שנייה.

* * *

לתחום עיצוב הפנים, הגיעה מאשה לפני כשש שנים, אחרי שנים רבות בהן הייתה שכירה ועבדה בהייטק בתפקידי הנדסת מערכות וניהול פרויקטים. היא מציינת שאהבה את מה שעשתה, אבל הרגישה שזה לא הייעוד שלה בחיים והחליטה לעשות שינוי. "הידע שצברתי במקצוע הקודם שלי כמהנדסת ואשת מחשבים עוזר לי המון בעבודתי כמעצבת פנים. אני רואה את התמונה הכללית, את החלל המלא ויודעת לעבוד איתו בצורה נכונה. אני לוקחת פרויקט ומלווה אותו משלב הזזת הקירות ועד רכישת הכריות והספה. אני רואה את הפרטים הקטנים, יודעת לנצל כל פינה וכל סנטימטר, ויודעת לבנות את בית החלומות משום דבר. האני מאמין שלי הוא שהפונקציונליות בונה יופי וזה לא צריך לבוא אחד על חשבון השני- אלא אחד לצד השני".

טלפון: 054-9373173

לאינסטגרם >>>

דוא"ל: [email protected]

לאתר >>> https://www.masha-design.co.il/


שוקי מאיר – עיצוב פנים

יצירתיות, דיוק, מקצועיות והקשבה לצרכי הלקוח הן רק חלק מהמילים המתארות את שוקי מאיר, מעצב פנים והנדסאי אדריכלות, ואת תהליך העבודה המוביל לעיצובים המרשימים שיוצאים תחת ידיו.

שוקי מאיר, המשמש גם כמרצה במכללה למנהל בה סיים את לימודיו בהצטיינות, בונה עבור לקוחותיו תוכנית עבודה מסודרת וברורה, ומלווה אותם מתחילת הדרך ועד להשלמת הפרויקט תוך מתן מעטפת שירותים מלאה הכוללת תכנון, יצירת הדמיות, בניית תוכניות עבודה, ליווי ברכישות ופיקוח שוטף על התהליך כולו.

שוקי מאיר מעצב פנים במודיעין (צילום: אלעד גונן)

שוקי מאיר מעצב פנים במודיעין (צילום: אלעד גונן)

ניסיונו העשיר של שוקי מאיר כמעצב פנים, המתבטא בקהל רחב של לקוחות מרוצים, מאפשר לו להתאים לצרכיו הייחודיים של כל לקוח את הפתרונות הטובים ביותר, את חומרי הגלם הנכונים  ביותר, לפתור במהירות וביעילות בעיות שעולות בשטח ולדקדק בפרטים אשר יבטיחו ללקוחותיו את התוצאה המושלמת. הסטודיו עובד בשיתוף פעולה עם ספקים וקבלנים מהמובילים בארץ, המבטיחים דיוק, חריצות וביצוע בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

שוקי מאיר מעצב פנים במודיעין (צילום: אלעד גונן)

שוקי מאיר מעצב פנים במודיעין (צילום: אלעד גונן)

את ההשראה לעיצוביו, המאופיינים בסגנון מודרני-קלאסי ומלא בתעוזה, שואב שוקי מאיר בעיקר מלקוחותיו ומן התשוקות והתחושות שעולות בשלב אפיון הלקוח, שהוא, עבורו, החלק החשוב ביותר בתהליך. "אפיון הלקוח נעשה כבר בפגישה הראשונה. אני מקשיב ללקוח, מאפיין את צרכיו, את נתוני המבנה והפרויקט המבוקש, ובונה את השפה העיצובית בהתאם להעדפותיו: התחושות אותן הוא מעוניין לקבל מהחלל, הדברים שמלהיבים אותו, האלמנטים אותם הוא מעוניין להדגיש או להסוות וכדומה. מתוך הבנה עמוקה של הלקוח, אני יכול להכניס את האינפוט שלי וליצור את התמונה השלמה, וגם לכוון לקוחות למקום המדויק ביותר עבורם".

סטודיו שוקי מאיר מתכנן ומלווה פרויקטים פרטיים, מסחריים וציבוריים במקצועיות חסרת פשרות תוך הקפדה על יצירתיות ופונקציונליות בכפיפה אחת. בין עבודותיו ניתן למנות עיצוב אולמות תצוגה, בתי עסק ומשרדים בכל רחבי הארץ, לצד בתים פרטיים, דירות גן יוקרתיות ופנטהאוזים מפוארים.

נייד:  050-2178721

אימייל:  [email protected]

לאתר:  www.shukimeir.co.il

לפייסבוק:   שוקי מאיר – אדריכלות ועיצוב פנים

לאינסטגרם: shukimeir.designer


איבון אביאלי

איבון אביאלי – אדריכלית ומעצבת פנים שעוסקת בתחום כבר 20 שנה רוצה לגרום לכם להתרגש מהשינוי שאתם הולכים לחוות מתהליך העבודה ועד לתוצאה הסופית – הבית או המשרד שתמיד חלמתם. "כל חלל באשר הוא, בין אם בית פרטי, דירות יוקרה או משרד מעורר אצלנו סוג של רגש, כבר במפגש הראשון מול הלקוחות אני מבררת את הרצונות והפנטזיות שלהם ואיזה רגש הם רוצה לקבל בתוצאה הסופית מהחלל המעוצב. כאשר תהליך העבודה הוא מאוד ברור, אני לוקחת את הרצונות והחלומות הכי גדולים שלהם ומורידה אותם לידי ביצוע פרקטי, לתוכניות עבודה ברורה שמטרתה היא כפולה, ליהנות מהתהליך ולאהוב את המראה הסופי. כאשר אני פועלת כזרוע המקשרת בין כל בעלי המקצוע, על מנת ליצור הרמוניה בתהליך ולמנוע התעסקויות מיותרות וכאבי ראש".

איבון אביאלי עיצוב ואדריכלות (צילום: מושי גיטליס)

את דרכה כאדריכלית ומעצבת פנים התחילה למעשה איבון כחיילת כאשר המפקד שלה הציג בפניה את עבודת הגמר שלו בסיום לימודי האדריכלות. כאן הבינה איבון שזו הדרך שלה והחלה לסלול את דרכה להגשמת החלום ומיד בסיום השירות הצבאי נרשמה ללימודי אדריכלות ועיצוב פנים. מיד לאחר סיום הלימודים החלה את דרכה הפרקטית בעבודות במשרדים גדולים שם יצרה מוניטין וצברה ידע רב בעבודה אל מול גופים פרטיים וציבוריים כאחד "לאחר עבודה עם משרדים החלטתי שהגיע הזמן לפתוח את הסטודיו שלי שכבר קיים מזה 11 שנה. אחד מהדברים שאני אוהבת בעבודה שלי אלו הקשרים שנוצרים ביני לבין הלקוחות, והפרגון שאני מקבלת במהלך ובסיום פרויקט מרגשים אותי כל פעם מחדש ונותנים לי את הדרייב להמשיך ולפעול בתחום. קיימת בי היכולת להבין את רצון הלקוח ולעצב לו את הבית בדיוק כפי שהוא תיאר, ואני שמחה שחלומות הופכים למציאות, לא רק עבורי אלא גם עבור הלקוחות שלי".

תחום העיצוב והאדריכלות משתנה כל הזמן מתקופה לתקופה ומטרנד לטרנד, איבון שחוותה כבר שני עשורים בתחום עדה לשינויים הרבים, החל מבחירת צבע הקירות ועד לסגנון ריהוט "כל תקופה מאופיינת בחידוש אחר ושונה, כאשר מטרתי להיות עם היד על הדופק כל הזמן, את ההשראה שלי אני מקבלת בתערוכות עיצוב גדולות בחו"ל ובארץ. כאשר הטכנולוגיה של היום מאפשרת לי להכין הדמויות ברורות עוד טרם ביצוע העבודה, כך הכול על המסך ואין הפתעות, רק הפתעות חיוביות".

לסיום, שאלנו את איבון מהו סגנון העיצוב המועדף עליה "אני אוהבת קווים נקיים יחד עם נגיעות ואלמנטים שמכניסים איזון וחמימות לאותו חלל, אבל אני הכי אוהבת לקוחות שמאתגרים אותי ונותנים לי המעוף היצירתי להתאים את מקום המגורים שלהם לסביבה החיצונית בהתחשב למאפייניהם האישיותיים והמשיכה הטבעית שלהם".

טלפון: 050-9905586

לאתר: www.yvonne.co.il

דוא"ל: [email protected]

לפייסבוק: איבון אביאלי עיצוב ואדריכלות פנים

לאינסטגרם: Yvonne_design


שרי בר-נע גבעון | מעצבת פנים ויועצת תאורה

שרי בר-נע גבעון, מעצבת פנים ויועצת תאורה עם חשיבה ייחודית, שונה ויצירתית שלא שמה דגש על טרנדים ואופנות שעוברות וחוזרות "אני מסתכלת על הרצון של הלקוח ופחות מתעסקת במה אופנתי יותר או פחות. מעבר לכך יש לי את יכולת ההקשבה ואני מתייחסת לתקציב ולחלומות שלהם ויוצאת לדרך. בדרך כלל אחרי פגישה בה הלקוחות מתארים את החלומות ואת הבקשות אני כבר רואה בדמיוני איך הבית צריך להיראות וזה בדיוק כמו שחשבתי ברגע שנכנסתי בפעם הראשונה".

שרי בר-נע גבעון (צילום: יואל אליווה)

שרי בר-נע גבעון (צילום: יואל אליווה)

לשרי ניסיון של 14 שנים ומאות פרויקטים בעיצוב פנים ובתכנון תאורה למגזר הפרטי והעסקי. בנוסף, כיהנה שרי כמנהלת אקדמאית במסלולי לעיצוב פנים באקדמאיות הנחשבות בתחום הכשירה אלפי סטודנטיות וסטודנטים לעיצוב פנים.
הניסיון הרב בתחום והרקע מעולם האקדמיה הציב אותה כמעצבת בולטת בעלת ידע נרחב בתחומים תכנוניים וטכניים כאחד.  "השתתפתי בלא מעט תערוכות עיצוב מהגדולות בעולם ולקחתי חלק בפרויקטים ייחודים ומגוונים. השילוב הפרטי, האקדמאי והמעשי בתחום מאפשר לי לגשת לעבודת העיצוב באופן נקי, מקצועי והכי חשוב עם ראש פתוח".

שרי בר-נע גבעון, מעצבת פנים ויועצת תאורה (צילום: יואל אליווה, צילום ספה אדומה: צילום וסטיילינג דרור קאליש ולינוי לנדאו)

שרי בר-נע גבעון, מעצבת פנים ויועצת תאורה (צילום: יואל אליווה, צילום ספה אדומה: צילום וסטיילינג דרור קאליש ולינוי לנדאו)

תקופת שיפוצים וקניית דירה הן תקופות מלחיצות

לא מעט לקוחות נעשים מתוחים בתקופת העיצוב, הכוללת עבודה עם אנשי מקצוע נוספים ולעיתים גם אי הסכמות בין בני הזוג. גם כאן אני יודעת איך לפעול וכיצד לגשר בין הצדדים ובסופו של דבר להעניק להם את פרויקט החולומת שלהם. עם כל הנתונים שקיבלתי אני ממחישה ללקוחות בעזרת הדמיית תלת מימד את התוצאה, אני למעשה שמה להם את החלום שלהם כמראה עוד לפני הביצוע, זו פעולה מאוד חשובה כי לא לכולם יש את יכולת הדמיון המפותח לדמיין את התוצאה הסופית. אני למעשה מלווה יד ביד את הלקוחות עד למסירת המפתח וגם אחרי.

איך לבחור מעצבת פנים?

  • חשוב שתהיה כימיה, מישהי שתבין אתכם והחיבור יהיה מיידי
  • תיאום ציפיות, גם כאן החל מעבודת העיצוב ועד לתקציב, צריך להיות מאוד ברורים ושקופים על מנת לא לקבל הפתעות מיותרות בדרך
  • זמינות – כמה המעצבת זמינה במענה טלפוני ובזמןן תכנון

לעוד טיפים בנושא תכנון תאורה אתם מוזמנים להיכנס לבלוג "זורקת אור" – שהקימה שרי ובו היא נותנת בסדרת פוסטים טיפים לתכנון ולעיצוב נכון של תאורה על מנת לאפשר לכם לבחור את ה"אור" הייחודי לכם: בלוג התאורה של שרי בר-נע גבעון.

אתר שרי בר-נע גבעון: light-design.co.il

טלפון: 052-8712755

לבלוג התאורה של שרי בר-נע גבעון


גולדה קוגן – אדריכלית, מעצבת פנים ומומחית להום-סטיילינג

האדריכלית ומעצבת הפנים גולדה קוגן סיימה תואר שני באדריכלות במוסקבה ועוסקת בתחום האדריכלות, עיצוב הפנים וההום-סטיילינג כבר במשך שלושים שנים, כאשר בחמש-עשרה השנים האחרונות בחרה להתמקד בתחום העיצוב העילי. במסגרת הקריירה שלה, עבדה קוגן בפרויקטים יוקרתיים ברוסייה ובאיטליה וגיבשה ראייה עיצובית אירופאית ייחודית. בשנת   2015 עלתה גולדה לישראל, ועד מהרה צברה קהל לקוחות משמעותי, כאשר מאחוריה עשרות פרויקטים מוצלחים מכל רחבי הארץ.

גולדה קוגן (צילום: לאוניד קוגן)

ניסיונה רב – השנים של גולדה בתור אדריכלית בא לידי ביטוי גם בעבודתה כמעצבת פנים, ומהווה יתרון גדול: "בתור אדריכלית, אני מאוד אוהבת לעסוק בתכנון. יש לי ניסיון רב בעבודה עם חללים שונים ואני תמיד מתחילה את עבודת העיצוב בהבנת המרחב. לרוב, כאשר אני מעצבת חלל, כמעט ולא קורה שאני לא מתכננת אותו מחדש. באמצעות שינויים בחלל, שאינם בהכרח גדולים – אני יכולה ליצור עבור הלקוחות שלי מקום הרבה יותר נוח. חשוב לי ליצור במהלך תהליך העיצוב חלל שהוא לא רק יפה, אלא גם מתוכנן היטב ונוח".

גולדה קוגן (צילום: לאוניד קוגן)

בנוסף לניסיונה המקצועי, גולדה הינה אמנית העוסקת בתחום הציור כבר שנים רבות: "בגלל התשוקה שלי לציור, אני מקדישה גם תשומת לב רבה לצבע בחללים אותם אני מעצבת, ועוסקת רבות בשילובי צבעים וטקסטורות".

תהליך העבודה אצל גולדה מתחיל קודם כל בהבנת צרכיו  ורצונותיו של הלקוח: "בהתחלה אני תמיד נפגשת עם הלקוח, רואה היכן הוא גר עכשיו ומה הוא אוהב בביתו. חשוב לי מאוד להבין את ההיסטוריה של המשפחה ולהבין איך הלקוח רואה את המשימה שלי ומה הוא מצפה ממני. לאחר שאנחנו מתאמים ציפיות, אני יוצרת סרטון תלת ממדי אשר מציג כיצד החלל החדש יעוצב. לאחר שהחלטנו על העיצוב הרצוי, אני מתאמת עם הלקוח את האופן שבו הוא רוצה שאנהל את כל התהליך".

"היתרון הכי גדול שאני מביאה ללקוח הוא שלמעשה אני יכולה לעשות הכל – לתכנן את החלל, לעצב אותו ולעסוק גם בפן של הום-סטיילינג. פעמים רבות, בפרויקטים שלי, אני בונה תכנית עיצוב מפורטת, מנהלת את צוות השיפוץ ומפקחת על המתרחש, מלווה את הלקוח בקניית הריהוט והבדים, ולמעשה עושה את הכל – החל מהתכנון ועד לסטיילינג הסופי. כמובן שבכל השלבים השונים הלקוחות שלי לוקחים חלק פעיל בקבלת ההחלטות, והדבר הכי חשוב מבחינתי הוא שיקבלו את החלל שהם חלמו עליו".

טלפון: 054-9119065

לאתר: golda-kogan.com

לפייסבוק: : facebook.com


 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר