עורכי דין לענייני גירושין אילוסטרציה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
עורכי דין לענייני גירושין אילוסטרציה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עורכי דין לדיני משפחה במודיעין

הכירו עורכי דין לדיני משפחה במודיעין שיעמדו לצדכם במצבי גירושין, דיני ירושה, ייפוי כוח מתמשך, הסכמי חלוקת עיזבון, צוואות וירושות, מינוי אפוטרופסות ועוד

פורסם בתאריך: 25.8.20 11:08

עו"ד מגשרת גילה עיני | בעלת משרד עו"ד המתמחה בתחום דיני משפחה, גירושין וגישור במשפחה באזור מודיעין והסביבה

עו"ד גילה עיני היא אחת מעורכות הדין המובילות בתחום דיני משפחה, גירושין וגישור במשפחה באזור מודיעין והסביבה, ולפחות מחצית מהתיקים שמגיעים אליה נפתרים בחדר הגישור. משרדה של עו"ד עיני נותן מענה לכל הסוגיות בדיני משפחה, לרבות ייצוג בבית המשפט ובבית הדין הרבני: גישור להסכם גירושין, הסכמי ממון, הליכי גירושין, אחריות הורית והסדרי שהות (או בטרמינולוגיה הישנה: משמורת ומשמורת משותפת), מזונות ילדים, מזונות אישה, ידועים בציבור, אפוטרופסות, אבהות, חלוקת רכוש, איזון משאבים, פירוק שיתוף, צוואות, ירושות, ייפוי כוח מתמשך ועוד. משרדה עובד בשיתוף פעולה עם מומחים המשלימים את מעטפת הייצוג בתחום המעמד האישי על כל רבדיו.

עו"ד גילה עיני (צילום: פרטי)

עו"ד גילה עיני (צילום: פרטי)

"אני מאמינה כי במאבק אין מנצח ואין מפסיד", מסבירה עו"ד עיני, שמציינת שעל מנת שהגישור יצליח, הצדדים צריכים לבוא כשהם מוכנים להתפשר ולהגיע להסכמות. "לכן, אני ממליצה לבני זוג בהליך גירושין לנסות לנהל הליכי גישור ולסיים את הסכסוך באמצעות הסכם הוגן, ובכך למזער את הפגיעה ולמנוע סכסוך משפחתי מכוער בבית המשפט. גישור זו הדרך הנכונה ביותר, במיוחד כאשר יש ילדים שלא פעם נאלצים להיחשף למלחמות הקשות והכואבות של ההורים. אני מנסה להוביל את ההליך למינימום עימותים משפטיים ברגישות הנדרשת, שכן זה ההבדל בין משפחה מסוכסכת לבין משפחה שלמרות הגירושין חיה בשלום. אולם יחד עם זאת, אני יודעת להבחין מתי אין ברירה ואת ההליך המשפטי יש לנהל בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני, שם אני מתחייבת להשיג ללקוחותיי את התוצאה הטובה ביותר".

עו"ד עיני היא בעלת תואר שני במשפטים, יו"ר ועדת גישור במחוז מרכז בלשכת עורכי הדין, יו"ר ועדת קשר מודיעין במחוז מרכז בלשכת עורכי הדין, סגן יו"ר בפורום משפחה ארצי בלשכת עורכי הדין בישראל, מתנדבת ופעילה בגופים ציבוריים נוספים. הניסיון העשיר שרכשה בהיותה מתמחה אצל שופט בית המשפט לענייני משפחה הביא אותה להכרת הנושא בראייה מעמיקה ורחבה. לאורך השנים רכשה עו"ד עיני ניסיון רב בניהול תיקים בדיני משפחה בכלל ובנושא גירושין בפרט, והוכיחה לא פעם שיש לה את היכולת לנהל משברים מורכבים וקשיים הקיימים בסכסוכם בין בני משפחה תוך רגישות והבנה לצד נחישות והתמדה.

עו"ד עיני מציינת את אמונתה בחשיבות השקיפות מול הלקוחות, הזמינות ויכולתה להיות קשובה עבור לקוחותיה ברגישות רבה. "בתיקי גירושין מה שמנחה אותי הוא 'צדק', אני לא מנהלת מלחמה לשם מלחמה, אלא על מנת שהצדק ייצא לאור. הגישור מהווה עבורי שליחות מאחר שאני מצליחה לעזור לצדדים להתחיל חיים חדשים בהסכמות ולא עם מלחמות, בפרט כאשר מדובר עם משפחה שמעורבים בה ילדים".

לעולם המשפט הגיעה עו"ד עיני, לאחר ששמשה בתפקידים בכירים בחברות היי-טק גדולות ובינלאומיות. הידע שצברה לאורך השנים, מסייע לה לתכנן מהלכים ולמצוא פתרונות מחוץ לקופסה ובעיקר חידד עבורה את ההבנה שצריך לעשות כל שניתן לפרק את החבילה במינימום קרבות ומלחמות. "בחרתי לעסוק בדיני משפחה מכיוון שמדובר בתחום ייחודי, לא רק בפן המקצועי, אלא כזה שנוגע בחיים של אנשים ודורש יכולות, אמפתיה, הכלה, תכנון מהלכים, יצירתיות ובעיקר יכולת גישור והבנה. כאשר התיקים מסתיימים בהסכמות, זה מרגש אותי כל פעם מחדש ומזכיר לי מדוע בחרתי במקצוע הזה".

טלפון: 08-9573333

לאתר משרד עו"ד עיני >>> 

לפייסבוק גילה עיני עו"ד מגשרת – דיני משפחה, גישור, גירושין >>>

ליוטיוב >>>


עו"ד בועז גורק

עורך הדין בועז גורק הוא מומחה בתחום דיני המשפחה ועוסק בו מזה 23 שנים, כאשר ב-15 השנים האחרונות הוא מנהל משרד מצליח במודיעין ומעניק שירותים לתושבי העיר והאזור. כיום הוא נחשב לאחד מעורכי הדין העסוקים ביותר בעיר – וכאשר הוא נשאל לגבי סוד ההצלחה של משרדו, מסביר בועז כי הדבר החשוב ביותר מבחינתו הוא לעסוק לא רק במשפטים, אלא גם באנשים. לכן הוא מקפיד עד היום להעניק לכל לקוח שירות אישי ודואג להכירו לעומק.

עו"ד בועז גורק (צילום: יגאל דוד חכמון)

עו"ד בועז גורק (צילום: יגאל דוד חכמון)

עו"ד גורק מתמחה בכל ענייני המשפחה – גירושים, מזונות, משמורת, חלוקת רכוש וגישור. הוא מסביר כי  כיום כל זוג אשר מחליט לעבור תהליך של גירושים חייב על פי חוק לפנות קודם כל להליך של גישור, ורק לאחר מכן לפנות לבית המשפט במידה והניסיון לא צלח. הוא מספר כי בתור עורך דין עליו קודם כל להתאים את התהליך עבור הלקוחות שפונים אליו: "הליך של גישור הוא הליך במסגרתו שני בני הזוג פונים אלי על מנת שאסייע להם להגיע להסכמה הטובה ביותר עבור שניהם. בתור מגשר, אני דואג לכך ששני הצדדים יקבלו את המענה האופטימלי ביותר לצרכיהם. אני תמיד שמח כאשר זוג מעוניין בגישור, אך כמובן שזה לא מתאים לכולם. ישנם זוגות שהמרחק ביניהם כל כך גדול עד כדי כך שלא ניתן לגשר על הפערים, ואז אין מנוס אלא להגיע להכרעות בבית המשפט. במקרים אלו אני משמש כעורך דין מייצג של צד אחד ודואג שהלקוח או הלקוחה שלי יעבור את התהליך בצורה הטובה ביותר ויצאו שבעי רצון".

כיוון שפעמים רבות לזוגות אשר מחליטים להתגרש יש גם ילדים, חשוב מאוד לבחור בעורך דין אשר רואה קודם כל את טובתם: "כיוון שאני עוסק בתיקי משפחה רגישים, חשוב לי לראות כל הזמן את ההיבט האנושי. מבחינתי זה אף פעם לא עוד תיק או עוד סיפור. כל לקוח הוא עולם ומלואו, וחשוב לי להתנהל במלוא הרגישות, בייחוד כאשר מעורבים ילדים בתהליך. אני משתדל לעשות ככל יכולתי כדי שהילדים לא יפגעו מההליך הכואב של הפרידה".

גם לאחר 15 שנים בתחום, בהן סייע עו"ד בועז גורק לאלפי לקוחות, הוא מתעקש לטפל בכל לקוח אשר פונה אליו באופן אישי, להכיר אותו לעומק ולעבור את ההליך הקשה יחד איתו: "חשוב לי מאוד שמי שפונה אלי יקבל את היחס האישי שלי וכמובן את הידע המקצועי שלי המבוסס על עשרות שנות ניסיון בתחום המשפחה. תהליך הגירושים גובה מחיר נפשי יקר ולכן חשוב לי ליצור קשר אישי עם הלקוח ולהיות עבורו כתף תומכת, בכדי שלא ירגיש שהוא נמצא לבד במערכה. בנוסף, חשוב לי שהלקוחות שלי ירגישו שהם יכולים לפנות אלי בכל עת, ואני תמיד זמין בשבילם ועושה ככל יכולתי בכדי להשיג עבורם את התוצאה המיטבית".

כתובת:

משרד מודיעין: רח’ ערער 9 ,קניון עזריאלי, בית שמעון ( קומה 4)

משרד תל אביב: מגדל המוזיאון, ברקוביץ' 4, תל אביב

*ניתן לתאם פגישות גם במוקדי קבלת הקהל שלנו בירושלים, רעננה וחיפה

טלפון: 08-9268402

נייד- 052-4832348

אימייל: [email protected]

לאתר


אבי לוי – עו"ד משפחה וגירושין

בדרך להליך הגירושין, ישנן תהיות רבות שאני ממליץ להעלותן: לפני הכל, חשוב שתשמרו על הבריאות הפיזית והנפשית של המשפחה וכמובן הבטיחו את זכויותיכם באמצעות הסכם גישור – עדיף על פני מאבק בבית המשפט, וכן, בדקו איך אפשר לסיים נישואין עם כמה שפחות נזקים אישיים, כלכליים ומשפחתיים.

לרוב, הגירושין מחולקים לשתי ערכאות: הדין האישי והאזרחי, שהינו בית משפט למשפחה אשר דן בעיקר בכל הנושאים האזרחיים הכרוכים בהסדר פירוק שיתוף, איזון משאבים כלכלי, חלוקת זמני שהות ומשמורת  לילדים, ומזונות לגבי הילדים והאישה ועוד.

הערכאה הנוספת מותאמת לדין האישי. לגבי היהודים ישנה סמכות בלעדית  ל"בית דין רבני", לדתות אחרות כגון מוסלמים "בית דין השרעי (קאדי)", והנוצרים בכנסיה (הכומר)". קיימת עוד אוכלוסייה אשר מוגדרת 'חסרי דת' במקרה זה קיים הליך מיוחד אשר מחייב פניה לבית המשפט למשפחה. כל ההליכים, ההסדרים, האזרחי והאישי (הדתי), יכולים להינתן בהחלטות על ידי בתי משפט או להתבצע בהסכמת הצדדים בהסכם גירושין (הדרך המומלצת).

המחוקק הותיר את הקביעה הסופית בכל הקשור לגירושין והורות לאחר גירושין או פרידה, כהסכם אשר חייב להיות מאושר בפסק דין על מנת שיהיה אפשר לאכוף אותו.

לכן, בחירת עורך דין שייצג אתכם בהליך גירושין היא עניין חשוב ומהותי, כיוון שמדובר בסכסוך שמשפיע כמעט בכל תחום בחיי האדם בהווה ובעתיד. חשוב שמי שמלווה אתכם לאורך התהליך יהיה עו"ד שמסוגל לקיים מערכת יחסים קרובה ורגישה".

אבי לוי הינו עו"ד ומגשר עם ניסיון מקצועי ואישי רב, רואה בתפקידו שליחות ייחודית, אשר גורמת לו להתרגש כל פעם מחדש, במיוחד כאשר הוא מטפל בסכסוך בתוך המשפחה.

עו"ד לוי דואג ללקוחותיו במתן ייעוץ משפטי מקצועי מתאים בנסיבות העניין, כאשר יש צורך מייצג את לקוחותיו בבתי משפט ובבתי הדין בנחישות, באופן מקצועי, בהתאמה לצרכים ובשיתוף פעולה מלא עם הלקוח.

אבי לוי עו"ד ומגשר מנהל משרד בוטיק ייחודי למשפחה וגירושין. "כמי שעוסק בנושאים אישיים, רגשיים ורגישים, חשוב לי להעניק ללקוחותיי תחושה חברית  ביתית, משפחתית חמימה ותומכת".

למרות המראה הקשוח שלי, לכאורה", עו"ד לוי מדגיש, "חשוב לי להעניק ללקוחותיי זמינות, שקיפות, טיפול אישי והגנה משפטית נכונה ויעילה".

אבי לוי עו"ד ומגשר, בוגר תואר שני במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן, בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת בן גוריון , מילא מגוון תפקידים בכירים במערכות ציבוריות ואזרחיות. מתמחה בסכסוכים בפתרון אלטרנטיבי בהסדרה באמצעות גישור ובוררות מזה 15 שנה לפחות.

עו"ד לוי  ממליץ להעדיף ולנהל הליכי גישור ולסיים את הסכסוך באמצעות הסכם הוגן לכל הצדדים (winwin), בכך למזער נזקים אישיים, כלכליים ונפשיים. מה גם שכיום, החוק מחייב לנסות בטרם הגשת תביעות גירושין ליישב את הסכסוך באמצעות מהו"ת ביחידת הסיוע הצמודה לבתי משפט למשפחה או מגשר פרטי חיצוני על מנת להגיע להסכם.

"בגישור אני פותח צוהר למתדיינים לעתיד טוב יותר מבלי ללבות את הלהבות".

עורך דין אבי לוי בעל ניסיון עשיר במתן פתרונות בסכסוכים מחוץ לכותלי בית המשפט, עריכת הסכמים עם הצדדים יחד ולחוד.

רק כאשר אפסו הסיכויים לגישור ו/או להידברות אין ספק שכדאי לפתוח בהליכים משפטיים, מוקדם ככל האפשר, לאחר ביצוע הערכת מצב לצורך קביעת תוכנית פעולה מתאימה", מציין עו"ד לוי.

בין שלל תחומי העיסוק של משרדו, עוסק עו”ד לוי בכל מה שקשור לדיני משפחה וגירושין, בהסכמה ו/או באמצעות

בית משפט ו/או בית הדין הרבני, סידור גט, משמורת, זמני שהות, מזונות, חלוקת רכוש ואיזון משאבים, אלימות במשפחה, ניכור הורי, צוואות וירושות, הסכמי ממון, הסכמי שיתוף לידועים בציבור, הסכם עיזבון בין יורשים, ייפוי כוח מתמשך ועוד.

נוסף על כך, מטפל  עו"ד לוי בייצוג בתחומים משפטיים נוספים הקשורים בדיני משפחה ביניהם תחומי החוזים, מקרקעין – הסכמי מכר, שכירות, ליקויי בניה, פירוק שיתוף, הסכמי שכירות ועוד.

עו"ד ומגשר לוי הוא אב לשלושה וסבא לשתי נכדים. ובעבודתו כעורך דין הוא מביא ניסיון אישי עשיר. לדבריו:

"בדיני משפחה צריך לעסוק אדם, שעבר דבר מה נוסף מעבר לכל ההליכים המשפטיים, החוקים היבשים, הפרשנויות והפסיקות, אשר משתנות מעת לעת. זה צריך להיות אדם בוגר, ומקצועי, רגיש ונחוש, שיודע לתת את הפתרון הנכון תוך התחשבות והבנה מהי החשיבות של המשפחה לעומק, הרוחב והילדים בפרט".

עו"ד אבי לוי מקפיד לקחת לטיפולו מספר מצומצם של תיקים על מנת לתת מענה בשליחות באופן מקצועי, אישי ומסור, להיות קשוב, זמין ונגיש בכל עת ללקוח.

כמפורט באתר: www.avilevi-law.co.il

 

עו"ד אבי לוי (צילום: יגאל דוד חכמון)

עו"ד אבי לוי (צילום: יגאל דוד חכמון)

 

טלפון: 052-2353449

כתובת: מודיעין מכבים רעות

מייל: [email protected]

לאתר עו"ד אבי לוי


ליאת שולמן – עו"ד ונוטריון לדיני משפחה, גירושין ומקרקעין

עו"ד ליאת שולמן מתמחה בתחום דיני המשפחה ודיני מקרקעין, התחילה את הקריירה המשפטית שלה כעו"ד בבנק לאומי ביחידה משפטית באגף נדל"ן ורכש,  לאחר מספר שנים בהן צברה ניסיון בבנק החליטה להגשים את חלומה ולעסוק בתחום דיני משפחה. היא הקימה לפני מספר שנים משרד בוטיק עצמאי במודיעין המתמחה בדיני משפחה, גירושין, דיני ירושה, ייפוי כוח מתמשך, הסכמי חלוקת עיזבון, צוואות וירושות, מינוי אפוטרופסות וכן בדיני מקרקעין – רכישת דירות, מכירת דירות, העברת דירה בין בני זוג, בין יורשים וכו'.

במשרדה של עו"ד ליאת שולמן דוגלים מעל הכל במוטו לפיו "לקוח הוא לא מקרה או תיק, אלא אדם שזקוק לעזרה מקצועית ולפתרון בעיותיו בין אם אלה פשוטות או מורכבות".

עו"ד ליאת שולמן - מומחית לגירושים שלווים (צילום: עדי זלק וינר)

עו"ד ליאת שולמן – מומחית לגירושים שלווים (צילום: עדי זלק וינר)

לקוחות המשרד מקבלים יחס אישי וליווי צמוד, מבינים את מצבם המשפטי כפי שהוא, מכירים את זכויותיהם וחובותיהם בהתאם לסיטואציה המשפטית בה הם מצויים. מעבר לשירות המקצועי שמעניקה עו"ד ליאת שולמן ללקוחותיה, היא עוברת איתם את התהליך "יד ביד" עד לסיומו  – שכן עו"ד שולמן מאמינה שזאת השליחות שלה ועושה אותה על הצד הטוב ביותר.

בתחום הגירושין מציעה עו"ד שולמן ללקוחות המשרד המתגרשים "סל שירותים" הכולל שלוש אפשרויות, מתוכן שתי אפשרויות ייחודיות שפותחו ושוכללו על ידי עו"ד שולמן, שהיא אף מגשרת מוסמכת עם ניסיון רב בתחום:

  1. המסלול המהיר – "גישור לגירושין בארבעה מפגשים"  – תוכנית גישור ייחודית לגירושין בת 4 מפגשים המאפשרת לבני הזוג לבטא את רצונותיהם האישיים והמשפחתיים, להתחשב האחד בשני ולהיפך, להביא לביטוי את הצרכים שלהם ושל ילדיהם באווירה נעימה ובהדברות אשר בדרך כלל תשרת את בני הזוג גם בהמשך חייהם כהורים משותפים לילדיהם. בתוכנית זו ובד"כ במפגש הרביעי חותמים בני הזוג על הסכם גירושין הכולל את כל העניינים הרלוונטיים לגירושין ולרבות זמני שהות, עם הקטינים, מזונות, פרוק שיתוף וכו'. שיעור ההצלחה בהסכמי גישור לגירושין  עומד על כ-95% מהמקרים.
  2. המסלול השלו – "גירושין שלווים" – מסלול בו מייצגת עו"ד שולמן את הלקוח ומנהלת בשמו ועבורו משא ומתן מול עורך הדין של הצד השני ללא מפגשים עם בני הזוג המתגרשים. בסופו של הליך זה – מקבל הלקוח הסכם מוכן שנעשה כולו בשיתוף פעולה בין עורכי הדין המייצגים את הצדדים אשר מדברים באותה ה"שפה" ויודעים לקדם את ההליך בדרך המטיבה ביותר עבור הלקוחות.
    במסלול זה, הצדדים לא מגיעים לפגישות דבר המונע את החיכוכים הבעיות האופייניות להליכי גירושין ובד"כ מקטין את האמוציות והקושי שחווים מתגרשים רבים בתוך ההליך.

שני המסלולים הללו מקצרים את הליך הגירושין נותנים שקט נפשי לצדדים, מקטינים את הפגיעה בילדי הצדדים ומנטרלים עד כמה שניתן את הרגשות השליליים אשר עלולים להעלות בניהול הליך שכזה ללא גורם מקצועי ובעל ניסיון בתחום כפי זה שצברה עו"ד ליאת שולמן.

  1. המסלול המסורתי – "מסלול ההתדיינות בבית המשפט" – מסלול זה, תמיד יהיה ארוך, יקר יותר ומורכב יותר אך כשאין ברירה אין ברירה וכאשר צד אחד מנסה לפגוע באופן דווקני בזכויותיו של הלקוח תמליץ עו"ד שולמן על פניה לערכאות המשפטיות וזאת לאחר ששקלה היטב והסבירה ללקוח את כל הסיכויים והסיכונים של התיק.

עו"ד שולמן מייצגת בהליכים משפטים בבית המשפט ובבית הדין הרבני באופן מקצועי, אסרטיבי ובהגינות, כישורים אלה משרתים את עו"ד שולמן נאמנה בתביעות בהן היא מייצגת. יצוין, כי תיקי הייצוג בהן עוסקת עו"ד ליאת שולמן כוללים תיקים בדיני משפחה לרבות תיקי גירושין, התנגדות לצוואות, תיקי פנסיה, תיקי אפוטרופסות ועוד.

לדבריה של עו"ד ליאת שולמן: "הגאווה העיקרית שלי בתחום הגירושין נובעת מהעובדה שלקוחות  שמגיעים אלי ואשר בוחרים במסלול של "גישור בארבעה מפגשים" או ב"גירושין שלווים" מסיימים את ההליך לא רק עם חיוך והסכם מנוסח היטב, אלא בתחושה שהם הצליחו (בד"כ)  לשמור על היחסים הטובים ביניהם וכן לשמור על הילדים שלהם מחוץ לסכסוך הנורא אותו צפו וזה כמובן מעבר לכך שהצליחו לסיים את ההליך במהרה. לגבי המסלול השלישי, הגאווה האמיתית שלי היא היכולת ללוות את הלקוחות מבחינה מקצועית, להיות קשובה ללקוח רגשית ואף לפעול למיקסום זכויותיו עד לקבלת פס"ד המטיב עמו".

בנוסף עו"ד שולמן מתמחה בעריכת הסכמי חיים משותפים, הסכמי ממון, הסכמי הלוואה בין הורים לילדים, הסכמי חלוקת עזבון, צוואות,  הסכמי מכר דירות, העברה בין דורית וכן בעלת ניסיון בעבודה מול הרשויות הרלוונטיות כגון מיסוי מקרקעין, לשכת רישום המקרקעין, מנהל וכו'.

"בכל אחד מהתחומים בהם אני עוסקת נדרשת ממני כעורכת דין מקצועיות, אינטליגנציה, יכולת הבנה של המצב בו מצוי הלקוח, הכלה רגשית וזאת על מנת לתת ללקוח פתרון המותאם לו אישית מכל הבחינות. התוצאות שאני משיגה בעזרת הכלים הללו הן בדיוק הסיבה שהלקוחות שלי נוהגים לחזור אלי שוב ושוב בעניינים שונים ואף שולחים אלי את יקיריהם".

טלפון: 052-5976311

כתובת: רח' מגדל ים 43 מודיעין

מייל: [email protected]

לאתר עו"ד ליאת שולמן

לדף הפייסבוק של עו"ד ליאת שולמן


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר