עו"ד ליקול טמסוט (צילום: פרטי)
עו"ד ליקול טמסוט (צילום: פרטי)

עו"ד ליקול טמסוט: השומרת של השומרים

משרד בוטיק העוסק בדיני צפ"ת (משפט צבאי, פלילי ודיני תעבורה), המייצג לקוחות מכל הארץ ובכל בתי הדין, בכל תחומי המשפט הצבאי ובתחומים נוספים כבר מעל לעשר שנים. כיוצאת הפרקליטות הצבאית בקיאה עו"ד ליקול טמסוט בכל הפרוצדורות והנהלים בצה"ל, מכירה את כל אנשי הקשר הרלוונטיים ומסייעת ללקוחות לקבל את הפתרון הטוב ביותר

פורסם בתאריך: 28.10.19 17:51

השירות הצבאי הוא ללא ספק חוויה מרגשת, מעצימה ומספקת במיוחד. אך בזמן השליחות והמסירות למען המדינה, יכולים למצוא את עצמם חיילי צה"ל במצבים לא נעימים ולהסתבך עם המערכת הנוקשה ואף לעמוד לדין בגין עבירות כאלה ואחרות. לפיכך ובמידה ואתם עומדים מול קושי למול גורמים צבאיים, חשוב שתדעו שאתם ממש לא לבד. על מנת לא להיכנס לכלא ולהישאר עם דפוק  אתם צריכים עורך דין טוב. אז אמנם אתם לא צריכים לפתוח ח', אבל כדאי מאוד שתתנו הקשב גדול מאוד לעו"ד ליקול טמסוט.

לעו"ד ליקול טמסוט הינה עורכת דין צבאית אשר החלה את דרכה בתור עתודאית בצה"ל ולמדה תואר ראשון במשפטים ומינהל עסקים במרכז הבינתחומי הרצליה כבר בגיל 18. לאחר הלימודים, התגייסה לצה"ל ושירתה כעשור בפרקליטות הצבאית בתפקידים שונים ומגוונים ובעיקר בתחום המשפט הפלילי ודיני התעבורה. תוך כדי השירות הצבאי סיימה בהצלחה תואר שני במשפטים עם התמחות במשפט מסחרי LL.M וכיום היא מנהלת משרד בוטיק מצליח במגדלי עזריאלי שבמודיעין וממשיכה להתנדב כסרן במיל' במחנה עופר כתובעת צבאית בשטחי יהודה ושומרון וכמייעצת לנפגעי ונפגעות עבירה בצה"ל במסגרת יחידת מהו"ת.

התחלת את לימודי המשפטים עוד לפני הצבא, תמיד ידעת שאת רוצה להיות עורכת דין?

"המשפחה שלי מספרת שכבר מגיל 13  אמרתי שאני רוצה להיות עורכת דין כדי לעזור ולהגן על החלשים. המסלול שלי תמיד היה ברור לי, ולכן כשבגיל 17 הציעו לי ללכת ללימודי משפטים ולדחות את הצבא ב-4 שנים – קפצתי על ההזדמנות בשתי ידיים ובגיל 18 התחלתי ללמוד משפטים ומנהל עסקים במרכז הבינתחומי בהרצליה".

לאחר שנים רבות בשירות צה"ל החלטת לפתוח משרד משלך. מהם תחומי העיסוק שלך?

"מדובר במשרד בוטיק העוסק בדיני צפ"ת (משפט צבאי, פלילי ודיני תעבורה). אני מייצגת לקוחות מכל הארץ ובכל בתי הדין, בכל תחומי המשפט הצבאי (וגם בתחומים נוספים) כבר מעל לעשר שנים. אני בקיאה בכל הפרוצדורות והנהלים בצה"ל, מכירה את כל אנשי הקשר הרלוונטיים ומסייעת ללקוחותינו לקבל את הפתרון הטוב ביותר לבעיותיהם.

במסגרת המשפט הצבאי, המשרד עוסק בייצוג של מיועדים לשירות שנתקלו בבעיות גיוס בין אם בהתאמת פרופיל רפואי, דחיית גיוס מנסיבות אישיות, קבלת פטור משירות מטעמים מוצדקים, התנדבות לשירות, עתודאים, בני מהגרים, תנאי שירות מיוחדים לספורטאים מצטיינים, בני נוער שמשפחתם בחו"ל ועוד. כמו כן, המשרד מסייע לחיילים תוך כדי שירות בליווי אל מול ועדות רפואיות, עמידה על זכויות שמגיעות לחיילים וכן מסייעים לחיילים שנפלטו מהמסלול הראשוני אותו התחילו והלכו ולאיבוד בבירוקרטיה הצבאית (למשל אם הם לא מרוצים מהשיבוץ החדש שלהם, ייצוג בוועדות רפואיות בכל הנוגע להורדת פרופיל ועוד). בנוסף, אנחנו מסייעים לחיילים בחובה שנפצעו בזמן השירות להגיש לקראת שחרורם תביעה כנגד משרד הביטחון על מנת שיקבלו הכרה בנכותם עקב השירות.

מבחינת אנשי קבע המשרד מלווה אנשי קבע במידה ונפגעו זכויותיהם למול כל הגורמים הרלוונטיים בצה"ל, לרבות הגשת תביעה במסגרת ועדת ערר בגין הפגיעה, בחינת תנאי שירות, ייעוץ לפני שחרור, ייצוג בעבירות פליליות או עבירות תעבורה. כמו כן, מייצג המשרד מילואימניקים בנושאים של שינוי שיבוץ במילואים, פטור ממילואים בנסיבות מוצדקות ייצוג בבתי הדין השונים של אנשי מילואים אשר ביצעו עבירות פליליות ועוד".

עו"ד ליקול טמסוט (צילום: גיל דור)

עו"ד ליקול טמסוט (צילום: גיל דור)

האם המשרד מתמחה בתחומים נוספים מלבד המשפט הצבאי?

"משרדנו מייצג בנוסף למשפט הצבאי גם לקוחות שביצעו עבירות תעבורה בכל בתי המשפט השונים בארץ. בין היתר מלווה משרדנו חשודים ונאשמים בעבירות שונות שביצעו בזמן שהם נוהגים ו/או יושבים על יד ההגה, מול משרד הרישוי ומול המכון הרפואי (המרב"ד) כאשר מחליטים לפסול למישהו את הרישיון בשל בעיה רפואית/ נפשית ו/או משום שצבר כמות נקודות המצדיקה פסילה.

בנוסף עוסק המשרד גם במשפט פלילי…

נכון, המשרד מלווה חשודים ונאשמים אשר מיוחס להם כי ביצעו עבירות פליליות. בין הלקוחות שמיוצגים במשרדנו ישנם לקוחות אשר ביצעו עבירות אלימות, סמים (לרבות סחר), עבירות מין, קטינים, ועבירות גניבה ורכוש באופן כללי. משרדנו מייצג את הלקוחות החל בייעוץ בטרם חקירה ועד לייצוג בבתי המשפט השונים באם מחליטים להגיש כתב אישום. בנוסף, מסייע משרדנו ללקוחותינו במחיקת רישום פלילי ו/או משטרתי.

כיצד ניתן לדעת אם הסוגייה דורשת עורך דין?

"למעשה כל סוגיה כמעט אפשר לנסות לפתור לבד ואפשר להגיע בליווי של עורך דין. במידה ובוחרים בעורך דין, חשוב שהוא יהיה בקיא במערכת הצבאית וידע להכווין לדרך הנכונה. צריך לזכור שלא כל ייעוץ עם עורך דין הוא בהכרח "הכרזת מלחמה" מול צה"ל. לפעמים אפשר להגיע לשיחת ייעוץ ובמסגרתה לקבל כלים והסברים כיצד לפעול באופן עצמאי. ניתן לפעול כך שעורך הדין יהיה בפרונט, כלומר שעורך הדין עצמו ישלח מכתבים ויתקשר לגורמים הרלוונטיים ויזדהה בשמו וכו'. או שאפשר גם לפעול כך שעורך הדין יהיה ברקע – מייעץ ומלווה את החייל וצה"ל כלל לא מודע לקיומו. לכל בעיה יכול להיות פתרון שונה ודרך טיפול אחרת, הכל תלוי בסוג הבעיה והרצון של הלקוח".

מה ערך המוסף של משרדך?

"מדובר במשרד בוטיק, קטן ואינטימי שמאמין במקצועיות וזמינות תוך מתן יחס אישי לכל לקוח ולקוח – ותפירת הפתרון הרלוונטי במיוחד בשבילו. אנו מאמינים שבתחום הצבאי אנו עושים ממש עבודת שליחות כאשר חלק מרכזי מעבודתנו הוא להכווין חיילים ומיועדים לשירות כך שיוכלו להעביר את התקופה המשמעותית של השירות הצבאי על הצד הטוב ביותר ויהפכו להיות אנשים בוגרים טובים יותר בזכות השירות. מבחינתנו כמשרד, אין פתרון אחד זהה לשני חיילים שונים – גם אם יש להם את אותה בעיה. הפתרון צריך להיות תלוי בנסיבות האישיות שלהם, ולכן חשוב לנו כמשרד  להכיר את הלקוחות – את החוזקות והחולשות שלהם, את המשפחות שלהם.
אנחנו מאמינים מאוד בשיתוף הלקוח לאורך כל הדרך – בהסברים, מתן תשובות, עדכונים שוטפים של מה שנעשה ומה עוד נוכל לעשות. בגלל שרוב התהליכים שאנו עוברים עם הלקוחות שלנו הם תהליכים ארוכים, אנחנו הופכים להיות חלק מהמשפחה".

עו"ד ליקול טמסוט

כתובת: ערער 9, בית שמעון (מגדלי עזריאלי) מודיעין-מכבים-רעות

נייד: 054-9492288

לפייסבוק: ליקול טמסוט, משרד עורכי דין

לאתר: ליקול טמסוט, משרד עו"ד


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר