רו"ח צחי מנע (צילום: אורן קן)
רו"ח צחי מנע (צילום: אורן קן)

משרד מנע רואי חשבון במודיעין: מהו סוד ההצלחה

טכנולוגיה מתקדמת, מידע זמין ללקוחות און ליין, צוות מקצועי המונה רואי חשבון, כלכלנים וחשבי שכר, לצש שירות אישי המלמד את הלקוחות כיצד לחסוך כסף. משרד "מנע רואי חשבון" לוקח את המקצוע צעד אחד קדימה

פורסם בתאריך: 7.10.19 12:36

 לאחר שנים רבות בהן עבד כרואה חשבון במס הכנסה ובמשרד רואי חשבון בינלאומי, החליט רו"ח צחי מנע לצאת לדרך עצמאית ופתח משרד רואי חשבון במודיעין, שעד מהרה הפך לאחד הגדולים והמצליחים ביותר בעיר. המשרד מעניק שירות לאלפי לקוחות מרוצים מכל רחבי הארץ. סוד ההצלחה של המשרד טמון בשירות האישי אשר מעניק המשרד, בשילוב מערכות טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות ללקוחות לקבל גישה מהירה למידע גם ללא הגעה פיזית למשרד.

בשנת 2012 החלטת לצאת לדרך עצמאית ולפתוח משרד משלך. מה גרם לך לקבל את ההחלטה הזו?

"לפני שפתחתי את המשרד הנוכחי, עבדתי כשש שנים במס הכנסה ולאחר מכן במשרד רואי חשבון בינלאומי מוכר. החלטתי לצאת לדרך עצמאית כיוון שהרגשתי שצברתי ניסיון מקצועי רב והיה לי חשוב להקים משרד רואי חשבון אשר יושתת על השקפת העולם שלי והאופן שבו אני מאמין שיש להעניק שירות ללקוחות. כיום ב"מנע רואי חשבון" פועל צוות איכותי של רואי חשבון, כלכלנים, מנהלי חשבונות וחשבות שכר מהטובים ביותר בתחומם אשר מעניקים שירות על פי הערכים המרכזיים אותם הצבתי בתחילת הדרך – מקצועיות, מתן יחס אישי לכל לקוח, זמינות ובעיקר הדאגה לכך שאף לקוח לא ישלם כסף מיותר. אחד הדברים החשובים לנו ביותר הוא למעשה ללמד את הלקוחות כיצד ניתן לחסוך כסף בדרכים חוקיות ולהגדיל את מחזורי ההכנסה".

מהו הערך המוסף של המשרד שלך?

"אני חושב שהדבר המרכזי אשר מייחד את "מנע רואי חשבון" הוא הטכנולוגיה המתקדמת בה אנחנו משתמשים. המשרד הינו דיגיטלי, ממוחשב וכל המידע זמין ללקוחות און ליין באתר ובאפליקציה בכל עת. שם הם יכולים לראות את כל הנתונים הנוגעים להתנהלות הכלכלת שלהם, להזין נתונים חדשים ולהתעדכן בכל המידע הרלוונטי. הדבר מאפשר ללקוחות לברר את הדברים הפשוטים יותר בצורה קלה ונוחה ולהגיע באופן פיזי למשרד בעיקר לצורכי ייעוץ מתקדם יותר. כמובן שלקוחות אשר בכל זאת מעדיפים להגיע למשרד יכולים לעשות זאת".

רו"ח צחי מנע (צילום: אורן קן)

רו"ח צחי מנע (צילום: אורן קן)

המשרד הפך לשם מוכר בעיר ובארץ תוך תקופה קצרה, וכיום אתם מעניקים שירות לאלפי לקוחות. מה ההסבר לכך?

"המשרד אכן גדל בקצב מסחרר החל מהקמתו, כאשר השיווק נעשה מפה לאוזן באמצעות לקוחות מרוצים אשר החליטו להעביר זאת הלאה. מאז ומתמיד היה חשוב לנו לשים את הדגש על היחסים האישיים עם הלקוחות, לדאוג שכל לקוח יקבל את הייעוץ אשר מתאים לצרכיו ויסייע לו לצמצם את כמות ההוצאות שלו. לכן, גם לי חשוב באופן אישי לקבל לקוחות, לסייע להם ולייעץ להם. המשרד בנוי בצורה שבה ישנה מנהלת אשר מתפעלת את המשרד וישנו שירות לקוחות ולכל לקוח יש מנהל תיק אשר זמין עבורו בטלפון ובוואטספ ולמעשה בכל דרך אפשרית. כך גם אני מטפל בצד המקצועי ומקבל לקוחות אחד על אחד ורץ איתם קדימה".

למי אתם מעניקים שירותים?

צוות המשרד מעניק שירותים לעצמאים, חברות ובעלי חברות, עסקים מחו"ל, בעלי ממון,  וכן מעניקים שירותי ייעוץ פרישה מטעם משרד הביטחון. בנוסף, יש לנו את מערכת החזרי המס הגדולה בארץ אשר משרתת עשרות אלפי לקוחות בשנה. באמצעות מערכת זו, אנשים פונים אלינו באופן עצמאי ואנו בודקים עבורם האם מגיע להם תשלום כספי מהרשויות. לרוב, אנשים רבים זכאים לקבל תשלום של אלפי שקלים.

כתובת: שדרות המקצועות 13, מודיעין מכבים רעות

לאתר: www.mena.co.il

טלפון: 077-340040

לפייסבוק: מנע רואי חשבון


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר