אילוסטרציה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

רואי חשבון במודיעין שיחסכו לכם הרבה כסף

בין אם אתם בעלי עסק עצמאי ובין אם אתם שכירים, חשוב להכיר רואה חשבון במודיעין שייתן את הפתרונות הנחוצים לניהול כלכלי נכון ולהתנהלות מול רשויות המס

פורסם בתאריך: 3.10.19 11:28


מנע רואי חשבון

אתר: www.mena.co.il , טלפון: 077-3400400

לאחר שנים רבות בהן עבד כרואה חשבון במס הכנסה ובמשרד רואי חשבון בינלאומי, החליט רו"ח צחי מנע לצאת לדרך עצמאית ופתח משרד רואי חשבון במודיעין – אשר עד מהרה הפך לאחד  הגדולים והמצליחים ביותר בעיר. המשרד מעניק שירותים לאלפי לקוחות מרוצים מכל רחבי הארץ. סוד ההצלחה של המשרד טמון בשירות האישי אשר מעניק המשרד, בשילוב מערכות טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות ללקוחות לקבל גישה מהירה למידע גם ללא הגעה פיזית למשרד.  "מנע רואי חשבון" הנו משרד ייחודי אשר הוקם על בסיס השקפת העולם הייחודית של רו"ח צחי מנע, הכוללת מתן יחס אישי לכל לקוח ובניית תכנית אסטרטגית מותאמת באופן אישי: "כיום אני מעסיק במשרד צוות עובדים איכותי של רואי חשבון, כלכלנים, מנהלי חשבונות וחשבות שכר, מהטובים ביותר בתחומם. המטרה שלנו בתור צוות הינה להכיר כל לקוח באופן אישי, להיות זמינים עבורו בכל עת ובעיקר לבנות תכנית פעולה אשר תחסוך לו כסף רב בדרכים חוקיות ותגדיל את הכנסותיו".

רו"ח צחי מנע (צילום: אורן קן)

רו"ח צחי מנע (צילום: אורן קן)

מלבד השירות האישי, משרדו של רו"ח מנע מתאפיין בשימוש באמצעים הטכנולוגיים והדיגיטליים המתקדמים ביותר. המידע זמין עבור לקוחות המשרד און-ליין באתר ובאפליקציה – בהם ניתן לראות את המקדמות, התשלומים והנתונים ואף להזין נתונים חדשים. באופן זה, נחסך מהלקוחות זמן ומאמץ רב והם מגיעים למשרד בעיקר במקרים של ייעוץ מתקדם.  כחלק מהגישה הייחודית של רו"ח צחי מנע אשר שמה את הלקוח במרכז, הוא מקפיד להכיר את לקוחותיו באופן אישי ולקיים עמם פגישות ייעוץ אחד על אחד. "למשרד ישנה מנהלת אשר אחראית על התפעול השוטף שלו. בנוסף, ישנו שירות לקוחות ולכל לקוח יש מנהל תיק אשר זמין עבורו בכל עת בטלפון, בוואטספ ובכל דרך אפשרית. באופן זה אני פנוי תמיד לטפל בצד המקצועי ולקבל לקוחות לפגישות ייעוץ ולרוץ איתם קדימה".

כיום המשרד מעניק שירותים לעצמאים, חברות בארץ ובחו"ל, אנשים בעלי ממון וכן שירותי ייעוץ פרישה מטעם משרד הביטחון. בנוסף לשירותים הרגילים, למשרד ישנו את מרכז החזרי המס הגדול בארץ אשר משרת עשרות אלפי לקוחות מדי שנה. כלל האזרחים במדינה יכולים לפנות אל המרכז ולברר האם מגיע להם לקבל תשלום מהרשויות. במקרים רבים סכומי התשלום מגיעים לאלפי שקלים.

כתובת: שדרות המקצועות 13, מודיעין מכבים רעות

לאתר: www.mena.co.il

לפייסבוק: מנע רואי חשבון

טלפון: 077-3400400


משרד רו"ח חן נוי

אתר: www.noycpa.co.il , טלפון: 08-9150505 

"כל לקוח שלנו הוא אדם בראש ובראשונה ולכל אדם הסיפור שלו. אנחנו עוסקים באנשים וחשוב לנו כמשרד להקפיד לראות את התמונה המלאה, אנושית ומקצועית" אומר חן נוי, הבעלים של משרד רואי חשבון חן נוי, בישוב ניל"י. המשרד, שמהווה עסק משפחתי, הוקם ע"י רו"ח חן נוי בשנת 201, לצידו עובדת רעייתו כרכזת החזרי מס הכנסה ושכירים. במשרד מועסקות עוד 6 עובדות בתחומי החשבונאות, יעוץ מס והנהלת חשבונות. חן , רו"ח משנת 1988,הוא בוגר האוניברסיטה העברית בירושלים עם התמחות בשיווק ובחשבונאות. את המשרד הקים לאחר שצבר נסיון כשותף במשרד רו"ח בירושלים, ועבר ל"צד המעשי" בתפקידים כספיים וניהוליים בתעשייה, כולל ניהול פרויקט תשתיות באפריקה.

רו"ח חן נוי (צילום: מירית דוידוביץ)

רו"ח חן נוי (צילום: מירית דוידוביץ)

כמי שעוסק שנים רבות בתחום, נהנה רו"ח נוי לצאת מהגבולות השגרתיים של המקצוע, והוסיף הכשרה והתנסות בתחומים מגוונים כגון ייעוץ לכלכלת משפחה, בודק שכר, ייעוץ פרישה, ותחומי מיסוי נוספים. חן מדגיש, כי חבילת השירותים המותאמת לכל אחד מלקוחות המשרד מאפשרת שקיפות מירבית של הפעילות האישית השוטפת, בחשבונאות ומיסוי. "חשוב לי לתת חבילה הוליסטית ללקוחות" הוא אומר "מראשון השכירים המבקש ייעוץ בהחזרי מס ועד פנסיונר המבקש ייעוץ פרישה, כולל עצמאים קטנים, חברות פרטיות ומשפחתיות, יזמים לעסקים ועוד. הלקוחות שלנו תמיד יקבלו יחס אישי וחם הכולל היענות וזמינות כמעט בכל שעות היממה. ובאלה הייחוד של משרדנו".

המשרד מספק שרות מלא – ביקורת, דוחות שנתיים, הנח"ש, ייעוץ מס, ליווי ומשכורות – לחברות ועמותות העוסקים בתחומים שונים. גם כאן, חן מדגיש "כל חברה מורכבת מאנשים". המשרד מטפל בדוחות הכנסה עבור ישראלים המשקיעים בחו"ל בנדל"ן ביטקוין ועוד, ולישראלים החיים בחו"ל. נישה מיוחדת של המשרד הוא הטיפול בעובדי המדינה בשגרירויות ישראל ברחבי העולם: שליחים, עמ"י ואית"ן. "אנשים רבים אינם מודעים לזכויות (וחובות) שמגיעים להם מרשויות המס. זה נכון אצל שכיר שאינו מודע לתוכן תלוש המשכורת שלו: הוא יוותר על החזרי מס מהחשש להתמודד עם מס הכנסה. זה נכון אצל  אדם לקראת פרישה: ייעוץ פרישה כולל חישוב מיסוי שממקסם את הפנסיה. זה נכון אצל מי שמוכר בית: חיוני לבצע חישוב מיטבי מקצועי של מס שבח. אצל המשקיע בני"ע: ניצול הגנת מס ע"י העברת הפסדים.

זה בוודאי נכון ומשמעותי עבור מי שמתחיל דרך חדשה או עסק חדש, שנחשף לראשונה לטיפול עצמאי במיסוי ופיננסים, וחייב הדרכה. לנו יש את הידע המקצועי ואת המודעות לצורך האישי והאנושי. לקוח המבקש להקים עסק או חברה, יכול להיות חייל משוחרר או יזם מנוסה. הוא יקבל מאיתנו ייעוץ החל מגיבוש הרעיון, דרך תכנון המס, כיצד יראה העסק בעוד 5 או 10 שנים, טיפול בדוחות שנתיים ותקופתיים, ניהול משכורות לעובדים ועוד, לפי צרכיו. אנחנו קודם כל רואי חשבון של אנשים".

משרד רו"ח חן נוי

כתובת: רחוב ברוש 107 ניל"י, 7193000

לאתר: www.noycpa.co.il

אימייל:  [email protected]            

טלפון: 08-9150505

פקס: 077-7334334


רו"ח ענת אריאב

טלפון: 08-6481110

במשרד רו"ח ענת אריאב הקיים כבר למעלה מ-15 שנים, תמצאו צוות מנצח של 5 נשים: רו"ח ענת אריאב, רואת חשבון, מתמחות, ומנהלות חשבונות. רו"ח ענת אריאב רכשה את השכלתה במכללת רמת גן ולאחר שסיימה רכשה את נסיונה בתקופת הסטאז', ובהמשך פתחה את משרדה בצומת שילת, בקרבת מודיעין. המשרד מתמחה בטיפול בעסקים קטנים וחברות קטנות ובינוניות בענפי שירותים ומסחר, עם מחזור של עד כ-10 מיליון שקלים בשנה. בנוסף, נותן המשרד שירותי ייעוץ עסקי לחברות אשר זקוקות לתהליכי ייעול בהון האנושי ובתפוקת החברה וכן להגדלת רווחים, זיהוי נקודות תורפה של העסק, ועוד. "אני מקבלת סיפוק אדיר מליווי בעלי עסקים ומהצלחתם של עסקים, שיקום עסקים שעמדו על סף סגירה ומאמינה שבזה נמדדת ההצלחה שלי. אם הלקוח שלי מצליח – אני מצליחה, וכמובן ממשיכה להתפתח עם הלקוחות שלי".

רו"ח ענת אריאב (צילום: יגאל דוד חכמון)

רו"ח ענת אריאב (צילום: יגאל דוד חכמון)

במשרד רו"ח ענת אריאב הלקוחות יקבלו את המגוון הרחב של שירותים שהעסק זקוק להם: ניהול שוטף של הנהלת חשבונות, הכנת והגשת דוחות כספיים אישיים הן לעצמאים והן לחברות, ייעוץ פיננסי, דו"חות כלכליים לבתי משפט, ועוד. כמו כן, במשרד ניתנים שרותי החזרי מס לשכירים. החזרי המס עומדים בממוצע על כ-10,000 ₪ ללקוח. אחד הדברים שמייחדים את המשרד של רו"ח ענת אריאב הוא השירות האישי והחם שמקבל הלקוח. "מאחורי העסק עומד בנאדם ואנו עושים הכול על מנת שיקבל מענה לצרכים שלו. כל רואה חשבון יודע לעשות את העבודה הבסיסית של הנהלת חשבונות, אך כרואת חשבון אני חושבת על הלקוח, יושבת יחד איתו כדי להבין לאן הוא רוצה להגיע, מצביעה על נקודות החוזקה והחולשה של העסק על מנת להביא לשיפורו וייעולו, ומלווה אותו ואת בעל העסק באופן צמוד ואישי".

עד כמה חשוב לעסק להיות מלווה על ידי רואה חשבון?

"רוב האנשים לא בקיאים בדרישות החוק ובגבולות הגזרה, בכל הנוגע לדיווחים לרשויות, הכנסות, הוצאות, העסקת עובדים וכו'. הליווי של בעל עסק מבחינת מיסוי וקריאת הנתונים הכספיים היא המומחיות של רו"ח, אשר מביא ערך מוסף של ידע וניסיון". לקוח הגיע למשרדה של ענת אריאב לפני 8 שנים. כשהחל את דרכו היה עוסק פטור בתחום שירותי התברואה, מאז הלך והתפתח והפך להיות עוסק מורשה ומנהל של 5 עובדים. לאורך כל הדרך קיבל מענת אריאב ייעוץ לפיתוח עסקי כמו תמחור, הרחבת שירותים ללקוח ועוד וכן מעקב שוטף. כיום המחזור השנתי שלו הכפיל את עצמו פי 8.

מה הופך רואה חשבון למקצועי ומומחה בתחומו?

"ה"אני מאמין" שלי הוא לחיות את העסק של הלקוח, להבין את החוזקות והחולשות שלו ולדעת להתמודד עם הקיים". למשרד של רו"ח ענת אריאב הגיעה אדריכלית אשר השקיעה את כל משאבי העסק במשכורת לעובדים, והעסק נכנס לגרעון. "הוכחתי לה שכל הרווחים שלה הלכו על עובדים אשר מצידם לא הביאו התייעלות וערך מוסף לעסק. בעצתי, האדריכלית הפסיקה להעסיק את העובדים, הקטינה את ההוצאה ואף פעלה להגדלת ההכנסות. אני בעד להגדיל את העסק אבל כל עוד זה לא מוצדק – אין בזה כדאיות. תהליכי הייעול חסכו לה 80,000 ש"ח בשנה".

יש לך טיפ מנצח לעצמאיים בתחילת דרכם? 

"ממליצה להעז ולפתוח עסק. הרבה אנשים חוששים לעשות את הצעד הזה. צריך להיות בעל רצון מאוד חזק להצליח ולדעת שהדרך היא לא פשוטה. אם עושים את הדברים בצורה טובה ונכונה שלב אחר שלב ונעזרים באנשי מקצוע מעולים, השמיים הם הגבול".

כתובת: אזור התעשייה שילת בניין מגה אור

טלפון: 08-6481110

אימייל: [email protected]


 

רו"ח ניצן לזרוב

אתר: www.lazarov.co.il , טלפון: 052-6693496 

ניצן לזרוב רואה חשבון וותיק ומנוסה בעל ניסיון של למעלה מ-10 שנים, שמשרדו מתמחה בתיקים ממגוון ענפים ומכל הסוגים – בין היתר תיקים של חברות נדל"ן ובניה, חברות טכנולוגיה, חברות קמעוניות גדולות ועוד. משרדו של רו"ח לזרוב מעניק ללקוחותיו שירותים פיננסים מגוונים הכוללים ביקורות חיצוניות ועריכת דוחות כספיים בחברות, הנהלת חשבונות שוטפת לחברות ועצמאיים, וכן ליווי וטיפול שוטף בלקוחות עצמאיים – בעיקר בימי הקורונה. בנוסף, מטפל המשרד בנושאים של הערכות שווי לחברות, ביקורת חקירתית לצורך אימות חשדות לאי סדרים שקיימים בחברה מבחינה חשבונאית ובניית תוכניות עסקיות ליזמים וחברות הכוללות ניתוח עסקי וניתוח תזרימי מזומן של הפרויקט. כל השירותים הללו ושירותים חשבונאיים נוספים להם זקוקים עצמאים ובעלי עסקים ניתנים במשרדו של רו"ח לזרוב תחת קורת גג אחת, כאשר כל לקוח זוכה לייעוץ וליווי אישי המותאם בדיוק למידותיו.

"כיום, כל אחד שמנהל עסק או מתנהל כבעל עסק עצמאי, חייב שתהיה לו הכוונה מקצועית לא רק ברמת המאקרו אלא ברמת המיקרו, בצורה הכי מדויקת שמסבירה ומדגישה לו הכי טוב את כל מה שהוא חייב לדעת", מפרט ניצן לזרוב על הסיבה בגינה כמעט כל אחד זקוק לשירותיו של רואה חשבון. "הכוונה כזאת לא רק עוזרת לשמור על התקנים והחוק, אלא מסייעת להפיק תוצאה טובה יותר עבור הלקוח ועוזרת להימנע בעתיד מאי נעימות עם הרשויות והחוק".

המוטו של רו"ח ניצן לזרוב הוא "כל עסק יכול להגיע לרווחיות גבוהה, אם הוא מכוון לשם ומציב לעצמו יעדים מספריים ספציפיים", ומאחוריו עומדת תפיסת עולם לפיה אחד התהליכים העיקריים בהפיכת העסק ליעיל הוא לשלם כמה שפחות מיסים באופן חוקי, לרדת לשורשו של כל תיק ולהצליח למצוא את הניואנסים הנכונים שיסייעו לבעל העסק לשלם הרבה פחות. מאחורי המוטו הזה עומדים לא מעט אתגרים והרבה הצלחות של לקוחות מרוצים, שחלקם הגיעו לחיסכון מהותי במיסוי בסך עשרות אלפי שקלים.

רו"ח ניצן לזרוב (צילום: אורי לובן)

רו"ח ניצן לזרוב (צילום: אורי לובן)

משרדו של רואה חשבון ניצן לזרוב מעניק שירותי ליווי וייעוץ מלא לכל לקוחותיו – חברות פרטיות גדולות, קטנות ובינוניות, ועצמאים בעלי מקצועות אשר נותנים שירות – בעזרת כל הכלים הפיננסיים שעשויים לעזור להם להקים ולקיים עסק משגשג ומצליח. סל השירותים שמציע המשרד כולל לא רק ייעוץ בתחומי מיסוי וחשבונאות אלא גם מעטפת ייעוץ עסקית מלאה, שמבוססת על ידע רחב וניסיון עשיר בעולם העסקים ובייחוד בעבודה עם חברות גדולות בתעשיית ההי-טק ובתעשיות מרכזיות נוספות. המטרה במשרד, כפי שמגדיר אותה רו"ח לזרוב, היא לקיים מספר פגישות תקופתיות עם כל לקוח ולפחות פעם ברבעון, במטרה לשמור על פוטנציאל חיסכון ורווחיות מקסימלי.

"הרעיון המרכזי של מתן שירות ללקוחות במשרד, מתבטא בסוף בדבר אחד מרכזי: היכרות מעמיקה עם הלקוח שיוצרת חיבור אמיתי, המאפשר לי להיכנס לראש של הלקוח ולהצליח לתת לו את הייעוץ וההמלצות הטובות ביותר שישפרו את התוצאות של העסק בכל ההיבטים הרלוונטיים", מספר רואה חשבון ניצן לזרוב. "אני תמיד שואף לתת ללקוח מעטפת מלאה שמכסה את כל הצרכים שלו, ומעבר לשירות הסטנדרטי אני תמיד משתדל לתת לו ערכים מוספים, לא רק בתחום העסקי . בשביל כל שאלה וכל בעיה אני כאן בשבילו, גם מעבר לפן המקצועי".

הערכים העליונים בהם דוגל ניצן לזרוב הם יחס אישי לכל לקוח, היכרות מעמיקה עם העסק ואהבה גדולה למקצוע. "החיבור ללקוח הוא הדבר החשוב ביותר ורק דרכו ניתן להגיע לתוצאות מקסימליות. העבודה המקצועית לא מספיקה כדי לתת ללקוח יחס אישי, וכדי שהוא ייצא לא רק עם פתרון אלא עם חיוך, תמיד חשוב לי להשקיע בקשר האישי והמקצועי בינינו ולא רק בעבודה עם הנתונים היבשים. אני אוהב לעזור ללקוחות, לתת להם ייעוץ טוב ולעזור להם לא רק לחסוך הרבה כסף אלא בעיקר לקבל שקט נפשי, ולצאת עם חיוך גדול והבנה שחשבונאות, מיסים והכנת דוחות מורכבים לרשויות השונות זה לא מבלבל או מפחיד, וניתן לצלוח ולהבין ודרך זה להגיע לתוצאות מרשימות", מספר רו"ח לזרוב לסיכום.

רו"ח ניצן לזרוב

כתובת: רחוב בן ציון גליס 18/106, אזור התעשייה סגולה, פתח תקווה

לאתר: www.lazarov.co.il

אימייל: [email protected]           

טלפון: 052-6693496

פקס: 03-9472652


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר