מחסני ריהוט גדרה (צילום: באדיבות מחסני ריהוט גדרה)
מחסני ריהוט גדרה (צילום: באדיבות מחסני ריהוט גדרה)

ריהוט הבית בזול? זה אפשרי במחסני ריהוט גדרה

במחסני ריהוט גדרה תמצאו מחירים אטרקטיביים במגוון רחב של רהיטים לכל הבית, ההיצע שמתחלף לעתים קרובות מאפשר עיצוב ומגוון שבטוח תמצאו משהו שמתאים לכם בול. ריהוט הבית בזול? זה אפשרי

פורסם בתאריך: 10.9.19 17:03

מי לא רוצה שהבית שלו יראה כאילו עבר עיצוב פנים שנראה מיליון דולר? לצערנו לא כולנו יכולים להרשות לעצמנו את שירותיהם של מעצבי הפנים, ונאלצים לעשות את העבודה הזו בעצמנו, כדי לבצע את ריהוט הבית בזול. הכירו את המקום לרכישת רהיטים לבית שיכול לענות על כל הצרכים שלכם, וללא הוצאה כספית גדולה – מחסני ריהוט גדרה. המקום מציע מגוון גדול של רהיטים לכל חלקי הבית במחירים שווים לכל כיס. מחסני ריהוט גדרה החלו את דרכם לפני כשלושים שנה, כאשר היום מנהל החנות הוא שרון. הערכים שעומדים מולו הם שירות ללא פשרות ואיכות רהיטים ברמת הגבוהה ביותר. אם עדיין לא יצא לכם להגיע לחנות התצוגה של מחסני ריהוט גדרה, כדאי לכם לעשות זאת בהקדם כיוון שתצוגות הרהיטים מתחלפות לעיתים קרובות, גם כחלק משירות הלקוחות ליצירת מגוון רחב של רהיטים וגם עקב המחירים האטרקטיביים ביותר בהם הם נמכרים: "לאחרונה הסניף עבר שיפוץ רחב והרבה דגמים חדשים נכנסו לתצוגה", מספר שרון.

מחסני ריהוט גדרה (צילום: באדיבות מחסני ריהוט גדרה)

מחסני ריהוט גדרה (צילום: באדיבות מחסני ריהוט גדרה)

עוד מספר לנו שרון על טווח המחירים של המוצרים בחנות, כך שלא תוכלו להיות מופתעים: פינות אוכל נמכרות בטווח של 2890 עד 6000 ש"ח, סלונים נמכרים בטווח של 1890 ועד 4500, וחדרי שינה מלאים נמכרים בטווח של 1690 ועד 3900 ש"ח. בהחלט מחירים שווים לכל כיס. בנוסף הוא מדגיש בפנינו כי לקוח שמגיע לסניף מקבל ליווי מלא בחנות, עזרה וייעוץ בבחירת הרהיטים, וכמובן גם לאחר שסופקו המוצרים לביתו לא ניתק הקשר עם הלקוח. כמו כן, פניות של לקוחות שביצעו רכישה בחנות מטופלות תוך ארבעים ושמונה שעות בלבד מרגע יצירת הקשר עם צוות החנות.

מחסני ריהוט גדרה (צילום: באדיבות מחסני ריהוט גדרה)

מחסני ריהוט גדרה (צילום: באדיבות מחסני ריהוט גדרה)

האם רהיטים שנקנו במחירים עממיים שווים פחות? "כל המוצרים במחסני ריהוט גדרה מיובאים ממפעלים ובעלי רמת גימור גבוהה ביותר. כמו כן, גם בתחום הרהיטים האופנה משתנה, ואם הרהיטים לא עלו הרבה כסף, יותר קל מבחינה רגשית להחליפם. אנשים שמשקיעים עשרות אלפי שקלים על ריהוט ומעוניינים להחליף, נתקעים לפעמים עם הריהוט רק בגלל שהוא עלה המון כסף, אולם הוא יכול להיות כבר במצב פחות טוב, לא אופנתי או לא פרקטי עבורם". מחסני ריהוט גדרה מבצעים משלוחים לכל רחבי הארץ, ולקוחות רבים מגיעים במיוחד לחנות בגדרה על מנת להנות מהמגוון, מהשירות ומהמחיר. בנוסף לחדרי שינה, סלונים ופינות אוכל, ניתן למצוא בחנות גם מוצרים משלימים לעיצוב הבית, וגם הם במחירים אטרקטיביים. מומלץ מאוד לעקוב אחרי עמוד הפייסבוק של החברה, שם מתפרסמים המבצעים החמים והאטרקטיביים ביותר מידי מספר ימים.

כתובת הסניף המרכזי: הרצל 22 , גדרה

בפייסבוק: מחסני ריהוט גדרה

שעות פתיחה: ימים א-ה 9:00-21:00

ימי שישי  9:00-14:00, מוצאי שבת – משעה אחרי צאת שבת עד 23:00

טלפון: 08-9229330 (שירות לקוחות)   


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר