מסיבת קיץ במודיעין (צילום: חורחה נובומינסקי)
מסיבת קיץ במודיעין (צילום: חורחה נובומינסקי)

אירועי קיץ 2018 לנוער במודיעין יצאו לדרך

אירועי הקיץ ייפתחו היום במסיבה ויינעלו ב-31.8 במסיבת הרחוב המסורתית עם סבלימינל, איתי לוי ואחרים. כל הפעילויות

פורסם בתאריך: 27.6.18 08:18

אתם מוכנים לזה? אירועי קיץ 2018 לנוער מודיעין-מכבים-רעות כבר כאן: כ-11,500 תלמידי ותלמידות בתי הספר העל יסודיים בעיר יָצאו השבוע לחופש הגדול, ובמחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים הכינו עבורם קיץ עשיר באירועים, במסיבות ובפעילויות.

את הקיץ יפתחו בני הנוער במסיבת full moon זוהרת במיוחד, שתיערך בפארק ענבה, היום, רביעי, 27.6, בשעה 21:00. על המוזיקה יהיו אחראים אביעדוס, גל מלכה, עדידור, אבי היילו ודקל אקשטיין, שינגנו לבני הנוער אל תוך השעות הקטנות של הלילה.



לאורך כל הקיץ, בימים ראשון ורביעי, תפעיל מחלקת הנוער והצעירים את מתחם ModiinZone בפארק ענבה. בין השעות 20:30 ל-23:00 הוא יהיה מיועד לעולים לכיתות ז'-ט' ובין השעות 23:00 ל-1:30 לעולים לכיתות י'-י"ב. לצד פינות ישיבה, שולחנות משחק, עמדות מולטימדיה ופינת קפה וכיבוד, שיעמדו לרשות הבאים לאורך כל הקיץ, למתחם יגיעו גם אטרקציות וסדנאות משתנות כמו קריוקי, קיר טיפוס, מבוך לייזר, מבוך אימה, מתנפחי אקסטרים ועוד. למתחם יגיעו גם מאור זגורי, היוצר של 'זגורי אימפריה', כדי להעביר סדנת אומן לבני הנוער, והסטנדאפיסטית חן מור שתגיע למתחם לטובת מופע מצחיק במיוחד.

מודיעין זון (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

מודיעין זון (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

בארבעה ימי רביעי לאורך הקיץ תיערך תחרות תקליטנים מקומיים, שיקבעו מי יהיה הדיג'יי המנצח שיופיע באירועים עירוניים במהלך השנה. במתחם המזרקות החדש שבפארק ענבה יתקלטו בכל ערב כמה דיג'יים, והמנצחים מכל ערב יתחרו ביניהם על התואר המכובד, במסיבת הרחוב שתיערך בסוף הקיץ.

נוסף על ה-ModiinZone, לאורך הקיץ יפעלו מתחמי הנוער הקבועים במתכונת קיצית. 'הגג האדום' יפעל כמתחם פתוח שבו יוקרנו בימי שישי סרטים ויהיו משחקי שולחן, פינות ישיבה, כיבוד וג'אם חופשי במועדון הג'ק. נוסף על כך, בימי שלישי יהיו בו פעילויות אומנות שונות, לילות לבנים וסדנאות אומן, ברייקדאנס, ראפ ועוד ובין היתר תתקיים סדנת אומן של ג'ימבו ג'יי, שתיערך ב-3.7.

בכל יום שישי ימשיכו גם המתחמים 'קפה בעמק' ו'קפה בפארק' לפעול, ולכבוד הקיץ תורחב הפעילות ב'קפה בפארק', שפועל בפארק השכנות, גם לימי שני, שבהם ייערכו סדנאות משתנות ופעילויות מגוונות כמו ערב חומוס, ערב פיצות, לימוד קיצי, מרתון גיימינג ועוד.

מחלקת הנוער והצעירים ארגנה לקיץ הקרוב פעילויות נוספות: בימי שני, מפגשי 'שני נשי' לנערות, שיכללו סדנאות סטיילינג, איפור וצילום גוף, עיצוב תכשיטים ועוד, ובין היתר תתארח בהם היוטיוברית המובילה בישראל בתחום הלייף סטייל, אשלי וקסמן בקשי, שתעביר סדנה מיוחדת ב-9.7.

אשלי וקסמן בקשי (צילום: עידו לביא)

אשלי וקסמן בקשי (צילום: עידו לביא)

בימי ראשון יתקיימו גם מפגשי חכם 'בלילה' – שיח לנוער דתי וחילוני במתחם ה-ModiinZone, מפגשים שיעסקו בנושאים בוערים בחברה הישראלית דרך הרצאות ושיח עם אנשי תקשורת ורוח בישראל.

בימי חמישי בשעות 18:00-21:00 יפעיל צוות מחלקת הנוער והצעירים חדר בריחה לנוער במתחם הנוער בגין 74. בחדר יצטרכו המשתתפים להיעזר בכל החושים שלהם כדי לפתור את החידות ולצאת בזמן הקצר ביותר.

גל מלכה (צילום: משה נחומוביץ)

גל מלכה (צילום: משה נחומוביץ)

כמו כן, כמידי שנה, לאורך החופש כולו תפעל סיירת התנדבות של תלמידים העולים לכיתות ז'-ט', שיצאו מדי שבוע לפעילויות חברתיות אחרות למען הקהילה, בעיר ומחוצה לה.

אוטובוס הטרמפים שהושק בתחילת הקיץ ומסיע את בני הנוער וצעירי העיר למקומות בילוי בתל אביב ובחזרה בעלות סמלית של 10 שקלים לכיוון, יפעל גם הוא לאורך הקיץ. השבוע הודיעו במחלקת הוער והצעירים כי תתווסף עצירה נוספת בדרך חזרה במרכז עינב (ישפרו סנטר) בשעה 02:30, ובני נוער שמבלים באזור יוכלו לחזור למרכז העיר בעלות של חמישה שקלים בלבד.

את אירועי הקיץ בעיר תסגור מסיבת הרחוב המסורתית שתיערך השנה ביום שישי, 31.8, בשעה 12:00 במרכז העיר, בשיתוף אגף תרבות ואירועים. בזה אחר זה יעלו על הבמה המרכזית כוכבי הנוער סאבלימינל, איתי לוי ועידו בי וצוקי, שירעידו את הרחוב, רגע לפני שהצעירים חוזרים לספסל הלימודים.

מור חן (צילום: משה נחומוביץ)

מור חן (צילום: משה נחומוביץ)

מנהלת מחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים, לטם גל: "בשבועות האחרונים עבדנו רבות כדי להציע לבני הנוער שלנו קיץ מלא באירועים, ופעילויות מהנות וערכיות. תוכנית הקיץ העשירה כוללת מסיבות, הופעות, סדנאות, התנדבויות ופעילויות ברחבי העיר. התוכנית נבנתה עם נציגי הנוער, כדי להבטיח התאמה מלאה לצרכים שלהם ואני מזמינה את כולם לקחת חלק בפעילויות והאירועים".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר