צומת שילת (צילום: גיל כהן מגן)
צומת שילת (צילום: גיל כהן מגן)

התוכנית לבניית מחלף שילת – באופוזיציה בעירייה מתנגדים לפרויקט

התוכנית להקמת מחלף שילת, שמטרתה לצמצם את תאונות הדרכים בצומת המסוכן, מובילה להתנגדות מצד חבר האופוזיציה איתי אלמוג-בר. לטענתו הפרויקט כלל לא עבר הליך שיתוף ציבור וכי הכביש יוקם קרוב מדי לבתי מגורים

פורסם בתאריך: 15.8.20 18:22

במשרד התחבורה מקדמים בימים אלה את התוכנית להקמת מחלף שילת – כביש שעתיד להחליף את הצומת שנחשב לאחד המסוכנים בארץ. כפי שפורסם באוקטובר השנה ב"כל העיר מודיעין", מטרת המחלף היא לצמצם את תאונות הדרכים בצומת ולהפחית מעומסי התנועה באזור.

אולם, באופוזיציה העירונית מתנגדים לבניית המחלף. לטענת חבר המועצה איתי אלמוג-בר (מודיעין חופשית), הפרויקט לא עבר הליך שיתוף ציבור, כמוכן, לדבריו המחלף יוקם קרוב מדי לבתי מגורים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"הבעיה המרכזית מבחינתנו היא שלא שיתפו את התוכנית בפני תושבי העיר", מציין אלמוג-בר, "ולא לתושבי חבל מודיעין המתגוררים ביישובים הסמוכים. "כשיש תוכנית בסדר גודל כזה, שמשנה את פני האזור, יש לכך הרבה השפעות וצריכים לשמוע מה התושבים חושבים על התוכנית. מלבד פרסומים בתקשורת, אנו לא יודעים אף מידע, ולדעתי נושא של שיתוף ציבור זה מאוד חשוב, וזה לא התרחש בנושא זה".


חבר המועצה איתי אלמוג-בר (מודיעין חופשית) (צילום: אופיר אברהמוב)

חבר המועצה איתי אלמוג-בר (מודיעין חופשית) (צילום: אופיר אברהמוב)


"כמובן שנובעות עוד מספר בעיות בפרויקט הזה", מוסיף אלמוג-בר. "אני עברתי על התוכניות ובדקתי אותן. מבחינת גודל המחלף – לא ברור אם זה הגודל הנדרש על מנת לפתור את הפקקים שיש באזור היום. בנוסף, המחלף הזה קרוב לבתי מגורים במספר אזורים, כך שהתושבים יסבלו מבעיית זיהום אוויר של כלי הרכב הרבים וגם מבעיות רעש ואקוסטיקה, ולכן צריך להתייחס לזה. והצומת עצמו משמש כמקום מרכזי להמון אנשים, ובעצם לפי התוכנית יבטלו את תחנת האוטובוס והטרמפיאדה, מכיוון שבונים באזור מרכז תחבורה חדש שלא ברור איך הוא יתפקד. המקום הזה משרת אנשים רבים ונחשב מוקד תחבורה. נקודה נוספת נוגעת להולכי הרגל – כיום אפשר לחצות בצומת שילת במעברי חציה. ולפי התכנון, עשו מסלול מסובך וארוך שכולל מעבר מתחת לכביש שכולל 2 מנהרות ארוכות, מאוד לא סימפטי. לדעתי זו טעות, אני חושב שבמקום מנהרה היה עדיף גשר מעל הכביש זה פתוח".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. רונית

    כל משמשרד התחבורה מוכן להשקיע כדי למנוע תאונות דרכים,יש לברך,מהר ככל האפשר.כל הרוג,הוא אובדן של

  2. איציק

    גישרון שיוצא מכיוון מודיעין לכפר רות בשילוב פניות, המחברות אותו לכביש 443 יספיק בהחלט כדי לווסת את התנועה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר