חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: באדיבות דוברות העירייה)
חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: באדיבות דוברות העירייה)

משבר הקורונה | ראש העיר ביבס: "החלטנו לאפשר לבעלי העסקים הקטנים לדחות את תשלומי העירייה"

עיריית מודיעין מכבים רעות הצטרפה לרשויות שהודיעו כי יאפשרו לבעלי העסקים הקטנים והבינוניים בעיר לדחות את התשלומים העירוניים, שמועד פרעונם הגיע לתשלום עד ליום ה-1.5.2020

פורסם בתאריך: 11.3.20 19:02

ראש עיריית מודיעין חיים ביבס מודיע הערב כי העירייה תצטרף ליוזמת הרשויות הארצית, שבה עסקים קטנים ובינוניים יוכלו לדחות את התשלומים העירוניים שמועד פרעונם הגיע עד ליום 1.5.20. מדובר בהחלטה שהתקבלה בתום הערכת מצב שהתקיימה בעיריית מודיעין על רקע משבר הקורונה – שמוביל לפגיעה קשה בעסקים הקטנים והבינוניים בעיר.

"בימים האחרונים עסקנו בחשיבה כיצד אנו יכולים לעזור לעסקים המקומיים, קטנים ובינוניים, שנמצאים באחת התקופות הרגישות והקשות ביותר בשנים האחרונות זאת בשל התפרצות נגיף הקורונה", מוסר ראש העיר ביבס, "בהתאם לכך החלטנו לאפשר לבעלי העסקים הקטנים והבינוניים לדחות את תשלומי העירייה, שהתקבלו עד כה עד לתאריך 1.5.2020. דחייה זו תאפשר לבעלי העסקים לשלם את כלל התשלומים החלים עליהם כמו ארנונה, אגרות שילוט וכדומה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


חשש מהתפרצות הקורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)


לצד פעולה זו פנה ראש העיר גם לתושבי מודיעין מכבים רעות וביקש מהם לסייע לעסקים המקומיים ולהיעזר בשירותים המקומיים: "יש לנו בעיר מאות בתי עסק מצוינים", מציין ביבס, "החל ממסעדות ובתי קפה דרך בעלי מקצועות חופשיים כמו עורכי דין ורופאים וכלה בבעלי מקצועות השירות כמו טכנאים, אנשי שיפוץ וכן הלאה".

"אני ממליץ לכולנו להיעזר בשירותים המקומיים בעיר", מדגיש ביבס, "להגיע למסעדות ולבתי הקפה (או להזמין טייק-אוויי), לקנות בחנויות כאן ליד הבית ולהיעזר באנשי השירות ובכך כולנו נסייע להם לעבור את התקופה הקשה".

מוקדם יותר היום פורסם ב"כל העיר מודיעין" כי כי מחזיק תיק העסקים הקטנים שחר מי און (יש עתיד) קורא לתושבי מודיעין לבצע קניות בתוך העיר, כדי לעודד את הכלכלה המקומית. "אם התושבים ירכזו את הקניות שלהם בתוך העיר הם ישמרו ויחזקו את הכלכלה של העיר,, אמר מי און. "המטרה זה להביא את כולם למקום פטריוטי מבחינה מקומית, גם בתקופה הקשה הזו, ואנחנו רואים לאן זה הולך".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. נתי

    צריך להפחית את תשלומי השכירות של העסקים בחצי או לבטל התשלום אם אין פעילות בעסק וצריך לאגד את זה בחוק במצב של משבר או פגעי טבע מלחמה ועוד ההסכם לתשלום בטל לבעל המבנה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר