המרכז הרפואי שערי צדק (צילום דוברות שערי צדק)
המרכז הרפואי שערי צדק (צילום דוברות שערי צדק)

הקצין תושב מודיעין שנפצע קשה בפיגוע בירושלים שוחרר משערי צדק – הועבר לשיקום בתל השומר

לוחם גולני המתגורר במודיעין, שנפצע קשה בפיגוע הדריסה, שהתרחש בתחילת החודש בירושלים - שוחרר לפני זמן קצר מבית החולים שערי צדק. משפחתו של הקצין: "המשפחת מודה לרופאים, לאחיות ולכל הצוותים על הטיפול המסור בכל רגע יום ולילה"

פורסם בתאריך: 27.2.20 13:58

הקצין, לוחם גולני המתגורר במודיעין, שנפצע קשה מאוד בפיגוע הדריסה במתחם התחנה לפני כשלושה שבועות השתחרר הבוקר, חמישי, מהמרכז הרפואי שערי צדק ועבר לשיקום בתל השומר. מלבד הלוחם ממודיעין, בפיגוע הדריסה נפצעו עוד 11 לוחמי גולני: לוחם אחד באורח בינוני ו-10 לוחמים נפצעו באורח קל.

כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין", החייל הגיע במצב קשה מאוד עם פגיעה רב מערכתית ופגיעת ראש קשה טופל על ידי צוותי הטראומה, הכירורגיה וטיפול נמרץ של שערי צדק שייצבו את מצבו לאחר הפגיעה. לאחר שמצבו התייצב משמעותית, הועבר להמשך הטיפול בפגיעת הראש במחלקה הנוירוכירורגית והיום השתחרר במצב טוב להמשך תהליך שיקומו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


הבוקר הגיעו מנכ"ל שערי צדק, פרופ' עופר מרין, מנהל יחידת הטראומה ד"ר אלון שוורץ, מנהל המחלקה הנוירוכירורגית ד"ר נבו מרגלית, ומנהל היחידה לנוירוכירורגיה ד"ר טל שחר להיפרד ולאחל לחייל ומשפחתו בריאות והמשך שיקום מוצלח.

מנכ"ל שערי צדק פרופ' עופר מרין אומר כי "אנחנו מלאי שמחה היום לראות אותך אחרי התהליך וההחלמה המדהימה שעברת. אתה לוחם אמיתי והוכחת לנו את זה לאורך כל השבועות האחרונים. צוותים רבים ממחלקות רבות היו מעורבים בטיפול בך ואני רוצה להודות להם. אנו מאחלים לך ולמשפחה החלמה מהירה ושנפגוש אותך רק באירועים משמחים".


(צילום: דוברות איחוד הצלה)

זירת הפיגוע (צילום: דוברות איחוד הצלה)


מנהל יחידת הטראומה ד"ר אלון שורץ סיפר לחייל ולמשפחה: "אני מתגורר סמוך למקום הפיגוע, כשקפצתי לבית החולים הבנתי מהדיווחים מהשטח שמצב הפצוע מאוד קשה. לא ויתרנו ויחד עם כל הצוותים הרפואיים ובמיוחד איתך נלחמנו לכל אורך הדרך ואני שמח שהגענו למצב שאנחנו יכולים לשחרר אותך עם תקווה לשיקום מלא".

מנהל היחידה לנוירוכירורגיה שניתח את החייל, ד"ר טל שחר מוסיף: "החייל נמצא בתהליך שיקום שייארך עוד זמן, אולם אני בטוח שישמור על מגמת השיפור המתמיד ועל הרוח והעוצמה שראינו ממנו מרגע הפציעה".

משפחת החייל הודתה לצוותי שערי צדק: "המשפחת מודה לרופאים, לאחיות ולכל הצוותים על הטיפול המסור בכל רגע יום ולילה, ומאחלים רפואה שלמה לכל עם ישראל".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר