עבודות בכביש (צילום: נתיבי ישראל)
(צילום: נתיבי ישראל)

העבודות בכביש 446 – מובילת המחאה נגד הפקקים בציר ל"כל העיר": "כצעד בודד זה לא עוזר"

בעקבות התחלת העבודות להקמת צומת מרומזר בכביש 446 - אומרת בשיחה עם "כל העיר מודיעין" מנהלת קבוצת 'תקועים בכביש 446' עינב לוין בנימין: ""כמות הבנייה בכל היישובים מסביב גדלה, אבל זה לא בא בהלימה עם הכביש"

פורסם בתאריך: 24.2.20 08:29

בהמשך להתחלת העבודות אתמול, ראשון, בצומת מודיעין עילית, על תוואי כביש 446, מייסדת קבוצת הפייסבוק 'תקועים בכביש 446' עינב לוין בנימין יוצאת הבוקר בביקורת על הרשויות: "לדעתי, כשזה בא כצעד בודד זה לא עוזר", היא אומרת בשיחה עם "כל העיר מודיעין", בעיניי הלא מלומדות זה לא יעשה שום שינוי, צריך להרחיב ולהגדיל את כמות הנתיבים בכביש".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


יש לציין כי בכביש 446 אכן מתוכננות עבודות להרחבת הכביש. פי שפורסם ב"כל העיר מודיעין" הציר צפוי לעבור מהפך של ממש – הכביש יורחב לדו מסלולי עם שני נתיבי נסיעה. כמו כן, במשרד התחבורה מתכננים להכשיר נתיב תחבורה ציבורית לכל אורך כביש 446, ממודיעין עלית ועד צומת שילת, לשני הכיוונים. מדובר בפרויקט בהשקעה של כ-250 מיליון שקלים.

"אני מאוד שמחה שהעבודות התחילו", מוסיפה לוין בנימין, "אך עושה רושם שהעבודה מאוד איטית. כמו כן, מדובר בביטול של שתי כיכרות והפיכתן לצמתים מרומזרים – צריך להרחיב ולהגדיל את כמות הנתיבים בכביש".


עינב לוין בנימין (צילום: פרטי)

עינב לוין בנימין (צילום: פרטי)


לוין בנימין ממשיכה וטוענת כי "כמות הבנייה בכל היישובים מסביב גדלה, אבל זה לא בא בהלימה עם הכביש. אני מקווה שהמועצה תבין את המצוקה שנוצרה. הפקק בכביש התעצם והוקדם, אם פעם העומס היה מתחיל בשלוש, היום הוא מתחיל באחת וחצי, מה שגורם ליותר עוגמת נפש לתושבים. בסופו של יום אנחנו רוצים להגיע הביתה".

כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין", החל מאתמול בלילה (ראשון 23.2) מבצעת חברת נתיבי ישראל עבודות תשתית בצומת מודיעין עילית – כביש 446. במועצה האזורית בנימין מזהירים מעומסי תנועה. מדובר בשלב נוסף לקראת הקמת רמזורים בצומת, במקום מעגל התנועה.


פקקים בכביש 446 (צילום: תקועים בכביש 446)

פקקים בכביש 446 (צילום: תקועים בכביש 446)


העבודות בצומת מודיעין עילית יבוצעו בלילות השבוע, בין השעות 22:00 ועד 5:30, עד ליום חמישי בלילה, 27.2. כמו כן, במהלך שעות היום יסייעו שוטרים בהכוונת התנועה בין השעות 6:00 בבוקר ועד 11:00 ובין השעות 14:00 ועד 20:00.

"צפוי עומס במהלך השבוע. אנא התאזרו בסבלנות", נמסר מהמועצה האזורית בנימין. "תוך חודש צומת מודיעין עילית וצומת חשמונאים צפויים לפעול באמצעות רמזורים. אנו עומדים בקשר רציף עם משטרת ישראל, נתיבי ישראל ומשרד התחבורה על מנת לצמצם ככל הניתן את ההפרעה הזמנית לתנועה בכל שעות היום".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר