סניף נוע"ם במודיעין (צילום: פרטי)
סניף נוע"ם במודיעין (צילום: פרטי)

אחרי ניתוק של כשבוע – בעקבות פניית "כל העיר מודיעין": חודש זרם החשמל בסניף נוע"ם בעיר

זרם החשמל בנוע"ם - סניף מודיעין הוחזר הבוקר, חמישי, לאחר פניות חוזרות אל מוקד 106 של העירייה מאז סוף השבוע. פעילות השבת, שהיתה בסכנת ביטול, תתקיים כמתוכנן

פורסם בתאריך: 23.1.20 11:07

בסוף השבוע האחרון זרם החשמל בסניף תנועת הנוער "נוע"ם" ברחוב אדר במודיעין נותק. הבוקר, בעקבות פניית "כל העיר מודיעין", חזר החשמל לסניף התנועה ופעילות השבת תתקיים כרגיל.

ניתוק החשמל נגרם, ככל הנראה, בעקבות הגשמים העזים. בסניף מספרים ל"כל העיר מודיעין" כי במשך כמעט שבוע פנו מהתנועה בפניות חוזרות ונשנות למוקד 106 של העירייה, אך התקלה לא טופלה. בסופו של דבר, כאמור, התקלה תוקנה וזרם החשמל הוחזר רק הבוקר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בתנועת הנוער סיפרו ל"כל העיר מודיעין" כי "ביום שישי האחרון התקיימה פעולה של התנועה בסניף במהלכה היה חשמל. ביום ראשון הגיעו מדריכים לתכנן פעולות בסניף וגילו שאין חשמל". בתנועה התקשרו למוקד העירוני ודיווחו על התקלה "במוקד אמרו שהפנייה תטופל. בשני התקשרנו שוב, הפעם ענו לנו שהעניין יטופל עד יום רביעי. ביום שלישי התקשרנו שוב כדי לראות מה קורה וגילינו שדבר לא השתנה. אתמול (רביעי) אמרו לנו שזה לא נעשה והם יהפכו את זה לפנייה דחופה".

ביום שישי צפויה להתקיים פעולה של תנועת הנוער, אשר מעליה ריחפה סכנת ביטול ממשית. אתמול, לפני שהחשמל הוחזר, אמרו בתנועה ל"כל העיר מודיעין" כי "אנחנו חייבים שיהיה חשמל ביום שישי, במזג האוויר הזה אנחנו צריכים גם מזגן וגג, במקום סגור. אם יש גשם לא נוכל לעשות את זה בחוץ ואם אין חשמל אי אפשר לעשות את זה בפנים. אז או שנאלץ להיות בבתים של חניכים או שנאלץ לבטל את הפעילות. הפעולות שלנו מועברות לכל הגילאים יחד כך שאם הן מפוצלות בכמה בתים זה פוגע בערך החינוכי".


תנועת הנוער נוע"ם (צילום: דוד עז)

תנועת הנוער נוע"ם (צילום: דוד עז)


בתנועה פנו רק לעירייה כי היא זו שאחראית לשלם על שירותי החשמל של התנועה "לא פנינו לחברת החשמל כי אנחנו לא יכולים לפנות באופן ישיר לחברת החשמל, צריך לפנות דרך העירייה כי הם משלמים על התיקון".



תנועת הנוער 'נוע"ם' – נוער מסורתי, היא תנועת נוער כלל ישראלית המקיימת חיי קהילה יהודיים-מסורתיים. נוע"ם מחנכת את פעיליה לחיי קהילה יהודית-מסורתית ויוצרת, ציונות ואהבת הארץ, פלורליזם, דמוקרטיה, שמירה על כבוד האדם, שוויון וסובלנות.

מחברת החשמל נמסר בתגובה לפניית "כל העיר מודיעין" כי "לא נעשתה כל פנייה בנושא. ככל שתתקבל פנייה, הנושא יטופל בהתאם".

"כל העיר מודיעין" פנה לעיריית מודיעין – התגובה תפורסם כשתתקבל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר