אילוסטרציה יועצי משכנתאות (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
אילוסטרציה יועצי משכנתאות (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

יועצי משכנתאות במודיעין: יש דרך לחסוך הרבה כסף

מבולבלים? צריכים לקחת משכנתא ולא יודעים איך להחליט? מומלץ לפנות ליועצי משכנתאות במודיעין שיאספו עבורכם את כל המידע וימליצו על המשכנתא הנכונה בדיוק עבורכם, מה שיחסוך לכם הרבה כסף בעתיד

פורסם בתאריך: 31.12.19 16:57

עדכון אחרון: 5.1.21 00:00


רון אפשטיין – יועץ משכנתאות, ומנטור לכלכלת המשפחה

"אני מרגיש ייעוד לעזור לאנשים להגיע למשכנתא הכי חסכונית ונכונה עבורם בהתאמה אישית", אומר רון אפשטיין, יועץ משכנתאות מקצועי ומנטור לכלכלת משפחה, "וזאת בליווי מלא לכל אורך התהליך והיכרות עמוקה הן עם ההיבט הפיננסי והן עם ההיבט הרגשי הכרוך בכך".

לקיחת משכנתא היא אתגר רציני בחייכם, ולכן חשוב ליווי של יועץ משכנתאות שיבנה עבורכם תוכנית מותאמת אישית – הן מבחינת תמהיל המשכנתא והן מבחינת ריביות זולות ככל האפשר, כך שגם בעתיד תוכלו לעמוד בהחזר המשכנתא ולא להיכנס לקשיים פיננסיים.

כאן נכנס לתמונה רון אפשטיין, כשהוא חמוש בשנות ניסיון רבות וידע מעמיק בענף, לצד רגישות גבוהה לחשיבותם של חיים שקטים – הוא ידאג לכם ויעמוד לצדכם בכל תהליך לקיחת המשכנתא באופן המקצועי והמקיף ביותר.

רון אפשטיין – יועץ משכנתאות, ומנטור לכלכלת המשפחה (צילום: עומרי מירון)

רון אפשטיין – יועץ משכנתאות, ומנטור לכלכלת המשפחה (צילום: עומרי מירון)

שני המרכיבים החשובים בלקיחת משכנתא

"הדרך הנכונה ללקיחת משכנתא היא להבין שני מרכיבים עיקריים ולתת עליהם את הדעת לעומק", אומר רון אפשטיין, "המרכיב הראשון הוא האתגר הכלכלי – מכיוון שמשכנתא נוטלים לטווח ארוך, חשוב לשים לב לא להיכנס למצב כלכלי דחוק, כי בעתיד לא תוכלו לעמוד בהחזרים. גם ביצוע הקפאה למשכנתא שזוגות רבים מבצעים בתקופת הקורונה, תדרוש תשלומי ריביות גבוהות לאורך שנים, לכן אני ממליץ לבצע זאת רק במקרה בו באמת אין אפשרות לשלם את המשכנתא.

"מרכיב נוסף הוא מבנה המשפחה. הגדלת התא המשפחתי תיצור בעתיד הוצאות נוספות, לכן יש להכניס לשיקולי תכנון התמהיל גם את המרכיב הזה ולהיערך בהתאם", מסביר רון אפשטיין על שני המרכיבים החשובים ומוסיף, "תכנון משכנתא מראש מומלץ לכל אדם השוקל לקיחת משכנתא. בין אם מדובר על משפחה, זוג או יחיד, וזאת על מנת שלא להגיע בעתיד למצבי משבר".

כיצד ייעוץ משכנתא יכול לחסוך כסף?

ברגע שבונים תמהיל משכנתא מדויק לכל לקוח על-פי שני המרכיבים שציינתי, זה מגדיל מיידית את החיסכון עבורו, בין אם הוא מרוויח שכר גבוה או נמוך. יועץ משכנתאות מקצועי חוסך לכל משפחה עשרות אלפי שקלים בהחזרי משכנתא, ולצד זאת יחסוך לכם גם התרוצצויות מול הבנקים השונים ויעניק לכם שקט נפשי. מדובר במקצוע של ממש שדורש בקיאות רבה והוא בעל ערך לכל אדם שנוטל משכנתא בישראל".

נראה כי אתה מרגיש ממש שליחות?

"כואב לי לראות משפחות שנכנסות למעגל מתסכל של אי יכולת להחזיר את המשכנתא, וזה נולד מחוסר תכנון נכון מלכתחילה. מאחר ויש לי את הידע, הניסיון והבקיאות בכל המהלך חשוב לי לעזור לאנשים להגיע לבניית משכנתא חסכונית ונכונה עבורם, מאחר ואני מכיר מקרוב מצבים לא פשוטים שאנשים עלולים להגיע אליו בהמשך".

מה לגבי משכנתא בפרויקט מחיר למשתכן? יש הרבה ביקורת בעניין זה

"פרויקט מחיר למשתכן מאפשר למשפחות צעירות להגיע לדירה משלהן בהון עצמי יחסית נמוך ביחס למה שיש להעמיד לטובת דירות אחרות. אמנם יש ביקורת לאחרונה בדבר ההמתנה הארוכה עד לקבלת הדירה, אבל מתקיימים עדיין פרויקטים והגרלות בתחום. מחיר למשתכן יכול בהחלט לעזור לזוגות צעירים, אבל למרות הפיתוי אנחנו חייבים לזכור שיש כאן התחייבות במשכנתא לאורך שנים רבות וארוכות וחובה לעשות תכנון נכון. צריך לבנות תמהיל שלוקח בחשבון את צרכי המשפחה ומצד שני את יכולת ההחזר של המשכנתא לאורך זמן. וזה בדיוק מה שיועץ משכנתא מנוסה ואמין יודע לעשות".

לסיום – מה הטיפ שתיתן למי שעומד בפני לקיחת משכנתא?

"אנשים נוטים להדחיק את העובדה שמשכנתא צריך לנהל לכל אורך חייה, זה לא "שגר ושכח". אפשר למחזר, אפשר לקצר או להאריך תקופה, צריך לבדוק מדי פעם את מצב השוק והמצב הכלכלי של לוקחי המשכנתא. ולכן עם תכנון נכון ובניית תוכנית המותאמת לכם בעזרת יועץ משכנתאות מקצועי ואמין, תוכלו ליצור לעצמכם שקט נפשי וכלכלי לטווח ארוך".

כתובת: מוריה 44, נוף איילון

טלפון: 054-2557166

לאתר רון אפשטיין

מייל: [email protected]


שחר וולף – יועץ משכנתאות

רבים מרגישים את תחושת חוסר האונים ביחד עם ההתרגשות שאופפת את הפגישה שזומנה להם עם הבנקאי לצורך לקיחת משכנתא בפעם הראשונה בחייהם, לקראת רכישת הדירה לה הם מייחלים. שלא במודע ובעיקר בשל חוסר ניסיון, הזוגות ולא בהכרח רק צעירים, מבצעים טעויות רבות שיכולות לעלות להם בעשרות ולפעמים במאות אלפי שקלים במהלך חייהם. זאת למרות שלא פעם מלווה אותם בתהליך קרוב משפחה או חבר עם ידע בנושא, עדיין מדובר בתחום שבו עדיף לקחת יועץ מקצועי שיכול לחסוך עשרות אלפי שקלים.

שחר וולף (צילום: אבי נועם)

שחר וולף (צילום: אבי נועם)

כזה הוא שחר וולף, יועץ משכנתאות שניהל במשך 14 שנים את תחום המשכנתאות בבנק דיסקונט וכיום הוא מכיר אותו היטב מכל צדדיו, לאחר שעבר אינספור זוגות כאלה שהגיע אליו לייעוץ בבנק. כיום הוא עושה זאת באופן אישי וללא אינטרס, מלבד עזרה לאותם זוגות שנכנסים לעולם הסבוך הזה. וולף הוא ירושלמי בן 37, בעל תואר שני, שכאמור ניהל בבנק דיסקונט בשנים האחרונות ופנה לאחרונה לדרך עצמאית כייעוץ אישי ומקצועי. "את הידע המקצועי רכשתי בשנים האחרונות כשניהלתי את תחום המשכנתאות בסניפי הבנק שבהם עבדתי ולכן אני בקיא כל כך בנושא ויכול לעזור לאנשים שזקוקים למשכנתא", מספר וולף . הוא לא רק מומחה למשכנתאות אלא גם מרצה במימון ובייעוץ משכנתאות במכללות שונות כמו פסגות וכן במכללות שונות ברחובות וברמת-גן, ובעיקר בעל רקורד מוכח שיכול לעזור לכל אדם הזקוק לסיוע ועזרה בנושא.

וולף ממשיך לפרט את ניסיונו ויתרונו בייעוץ משכנתאות: "כשבונים משכנתא חייבים לקחת את נתוני המשק בשנים הקרובות, מה הצפי של המדד, מה התחזית של בנק ישראל לעלייה בריבית הפריים, מה הכיוון של אגרות החוב. את כל הנתונים האלה אני בונה בתמהיל משכנתא חכם. בשנים האחרונות עשיתי מאות משכנתאות ללקוחות.  מכיר את השיטות שהבנק עובד בהם ואיך החשיבה הבנקאית עובדת. זו סיטואציה שהיא למעשה "WIN WIN " לשני הצדדים, אני יודע איך לגרום לבנק לחשוק  בעסקה ולמנף את זה כך שהלקוח ישלם הרבה פחות. כמו כן, אני יודע לבנות מבחינה מימונית את העסקה בצורה שהלקוח ישלם פחות שנים ופחות בסכום הכללי ,  דבר שיכול לחסוך ללקוח הפרטי עשרות אלפי שקלים ואני לא רוצה לומר שלפעמים אף יותר ".

מה תהליך העבודה שלך מול הלקוח?

" התהליך הוא תלוי לקוח , יש לקוחות שפונים אלי לפני השלב של חיפוש הדירה ,אני מלווה את הלקוח מהשלב הראשון, בודק איזה דירה הם יכולים לקנות לפי היכולות הכלכליות שלהם. ויש לקוחות שפונים לאחר שרכשו דירה ורוצים עזרה ממציאת העסקה הכי טובה בשבילהם. עסקת משכנתא זה אחת העסקאות הגדולות שאדם עושה אם לא הגדולה שבהם , היום אנשים מבינים שאם הם רוצים לחסוך לאורך טווח הרבה מאד כסף כדאי להם להשקיע ולקחת יועץ מומחה בנושא. אני בונה עם הלקוח תכנית משכנתא בצורה חכמה שמשכללת את כל הנתונים הכלכלים במשק , שגם אם הוא ייצא ממנו באמצע התקופה הוא ייצא ששילם יותר קרן ופחות ריבית . אני בונה  עסקה שתתאים להם גם כעת בהווה וגם בעתיד ולא עסקה שהלקוח יתחרט עליה לאורך כל התקופה".

תן דוגמא להוזלה במשכנתא שהצלחת לעשות.

"לא מזמן היו אצלי זוג רופאים שקנו דירה בראשל"צ. לפיי כל המדדים הם היו אמורים לשלם ריבית של 960 אלף ₪ והצלחתי להוריד את זה ל-392 אלף שקלים. סכום לכל הדעות משמעותי ודרמטי . בסופו של יום משכנתא זה מומחיות , וזה המומחיות שלי".

כתובת: יעקב אלעזר 12, ירושלים

נייד: 050-6442550

לעמוד הפייסבוק: שחר וולף- יועץ משכנתאות


טובולסקי פיננסים ייעוץ משכנתאות – "כי הבנק הוא לא החבר שלכם"

התחייבות למשכנתא היא צעד משמעותי וחשוב ביותר במהלך החיים, ולפני שאתם לוקחים משכנתא, כדאי לכם להכיר ולשחות בעולם הכלכלה כדי שתוכלו לראות כמה צעדים קדימה. אתם מכירים את האמרה: "הבנק הוא לא חבר שלך" ? יש בה הרבה היגיון. ב"טובולסקי פיננסים", דווקא מאמינים שאם נהפוך את הבנק לחבר, תוכלו לחסוך סכומים גבוהים. הקשרים הטובים שנוצרו עם הבנקים במהלך השנים מאפשרים ליועצים בטובולסקי, לבנות ולתכנן עבור הלקוחות את המשכנתא המיטבית לצרכים שלהם. לאחר מכן נבחר את הבנק המתאים ביחס לתמהיל המועדף. כל זאת במקום להתאים את המשכנתא האישית של הלקוח להעדפות הבנק. טובולסקי פיננסים היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום ייעוץ המשכנתאות. החברה סייעה עד כה לאלפי לקוחות מרוצים ומאות מכתבי תודה מוצגים בצפיפות על קירות המשרד. מנכ"ל החברה, מתן מזרחי, יועץ משכנתאות בעל נסיון ורזומה של בנקאי משכנתאות בבנק מזרחי טפחות, הוא האיש שמלווה את הלקוחות, רודף אחרי הבנקאים ולא ישן בלילה אם הקצוות לא סגורים.

משה טובולסקי ומתן מזרחי (צילום: אורן כהן)

משה טובולסקי ומתן מזרחי (צילום: אורן כהן)

האווירה במשרד צעירה ודינאמית, כאשר רוב האנרגיות מושקעות במו"מ מתוחכם מול הבנקים ועבודה חסרת פשרות לטובת הלקוח. זה בולט במיוחד בהתנהלות של מתן, מנהל החברה. לקוחותיו מספרים שהוא לוקח כל משכנתא ללב, כאילו היא המשכנתא הפרטית שלו. החברה גדלה בקצב מהיר. כמעט כל הלקוחות מגיעים מהמלצת לקוחות המרוצים מהעבודה היעילה והשירות האישי בטובולסקי. גם צוות המשרד המונה היום 6 עובדים, כאשר בקרוב יעלה המספר ל-8,  ביניהם יועצי המשכנתאות בירושלים, באזור באר שבע ועוד. בעקבות התרחבות הפעילות בשנים האחרונות, יעבור המשרד מרחוב כנפי נשרים 13, למשכנו החדש ברח' התעשייה 8 בשכונת תלפיות. המעבר מתוכנן לתחילת שנת 2020. כן, עשור חדש, זמן מצוין לשינויים!

התמחויות:

  • מיחזור משכנתא בכל שנה מומלץ לבדוק האם כדאי להחזיר את ההלוואה הקיימת ולקחת חדשה במקומה בתנאים טובים יותר עבורכם ותמהיל חסכוני יותר. זה יכול להיות  אחד התהליכים המשתלמים ביותר שתעשו בחייכם הכלכליים. המחזור מאפשר הקטנה של התשלום החודשי (או הגדלה במידה ויש באפשרותכם כרגע) ו/או הפחתת מספר התשלומים החודשיים. בדיקת הכדאיות עלינו!
  • קבוצות רכישה בשנת 2013, הוקמה מחלקה נוספת שמטרתה לספק ליווי למנהלים של קבוצות רכישה ולרוכשים בקבוצות השונות. הייעוץ מתייחס לתהליך כולו – החל משלב רכישת הקרקע ועד מחזור המשכנתאות.
  • משכנתאות לבנייה עצמית (בנה ביתך) במהלך השנים צבר המשרד נסיון רב בתחום המשכנתאות לבנייה עצמית (משכנתאות בני ביתך). בתחום זה, מלווה המשרד ישובים רבים, ביניהם:
  • שלומית, בני נצרים, רתמים, נווה ועוד.
  • הלוואות עסקיות סיוע בקבלת הלוואות לחברות ועסקים למטרות צמיחה, השקעה, רכישת עסקים ועוד. הידע, הניסיון וההיכרות עם הבנקים מאפשרת לטובולסקי לתת מענה מצויין ללקוחותיה גם בתחום זה. ההלוואות ניתנות על ידי בנקים, חברות ביטוח ומוסדות פיננסיים נוספים

יש לך טיפ לחלוק עם מי שעומד בפני לקיחת משכנתא? 

"אחלק את התשובה לשלושה חלקים: חשוב לנסות להתייחס למשכנתא כסוג של השקעה, ולא רק כאל הלוואה. כוונתי היא, שאם נבחר במשכנתא מוצרים נכונים (מסלולי משכנתא), נוכל להגיע למצב שמשלמים פחות בטווח הארוך.

בשנים האחרונות בנה המשרד תמהילי משכנתא ייחודים, ששילבו מסלולים צמודי מט"ח (בעיקר יורו), אשר יצרו רווחי ענק ללקוחות, וזאת בעקבות היחלשות היורו אל מול השקל.  חשבו היטב על ההחזר החודשי אותו אתם יכולים. כדי שלא תגיעו למצב שלא תוכלו לעמוד בהחזרים (או לנהל כיאות את משק הבית) ומצד שני, שתוכלו ליהנות ממשך הלוואה קצר יותר ועלויות בהתאם. קחו בחשבון גם הוצאות משתנות אשר ניתן לצפות אותן, כמו הרחבת המשפחה למשל. תמיד אפשר לשנות! אל תתייחסו לתמהיל וההחזר כגזרה לכל החיים. בכל הזדמנות ניתן לבדוק כדאיות של מחזור המשכנתא, לבדוק שינוי בהחזר (בהתאם ליכולתכם והעדפותיכם- אם יש לכם כרגע יותר אפשרות להחזרים או פחות), ו/או שינוי במשך ההלוואה.

ייעוץ משכנתאות ראשוני חינם – המשרד מעניק לקהל הרחב שיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות, כך שגם אם אתם מרגישים מעט מבולבלים, לא יודעים מאיפה להתחיל, פשוט תתקשרו וצוות המשרד ילווה ויסייע לכם החל מהטלפון הראשון.

כתובת: התעשיה 8, תלפיות ירושלים ( החל מינואר 2020)

טלפון:  072-2798830

לאתר: www.tobolsky.co.il

לפייסבוק: טובולסקי פיננסים


 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר