העבודות להקמת הכיכר החדשה בצומת הנביאים-אלישע הנביא (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
העבודות להקמת הכיכר החדשה בצומת הנביאים-אלישע הנביא (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

שכונת הנביאים: החלו עבודות לריבוד הכביש ולהקמת כיכר חדשה

העבודות להקמת הכיכר בצומת הרחובות הנביאים-אלישע הנביא במודיעין החלו השבוע - במסגרתן ירובד הכביש סביב הכיכר

פורסם בתאריך: 14.5.19 00:01

השבוע החלו העבודות להקמת כיכר חדשה בצומת הרחובות אלישע הנביא והנביאים במודיעין-מכבים-רעות.

העבודות לבניית הכיכר צפויות להיערך כחודש ימים, ובמסגרתן גם יקורצפו וירובדו קטעי הכביש סביב הכיכר החדשה, ייערכו שינויים גיאומטריים, יועתקו עמודי תאורה, יבוצע גינון וכן יוצב תמרור בטיחות חדש.

העבודות להקמת הכיכר משמעותיות במיוחד בצומת זה, שבקרבתו נמצאים כיום גני ילדים ופארק מתקני משחק להנאת התושבים. כמו כן, בסמוך אליו – על שדרות החשמונאים – נבנים בימים אלו מבני מגורים חדשים, כך שמדובר בצעד נוסף להגברת הבטיחות בדרכים בצומת הנחשב עמוס בכלי רכב. זאת, בדומה למעגל התנועה שנחנך לפני כחצי שנה בצומת הרחובות עמק זבולון וחטיבה 7, אשר נבנה גם הוא על מנת להגביר את הבטיחות בדרכים באזור שוקק תנועה זה.

מהעירייה נמסר כי העבודות להקמת הכיכר מהוות חלק מתוכנית האב העירונית לשיפור ולשדרוג מערך התנועה בעיר, בדגש על היבטים של הגברת הבטיחות בדרכים ומיתון התנועה באזור זה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


בתוך כך, לפני כמה שבועות הסתיימו עבודות ריבוד אחרות שבוצעו בשדרות החשמונאים וברחוב דם המכבים. בין השאר בוצע עבודות הנדסיות בקטע הכביש בשדרות החשמונאים, בין צומת נוף איילון לבין צומת מנחם בגין דרום. העבודות נעשו על ידי העירייה, בשיתוף משרד התחבורה, ומטרתן היה לשפר את זווית הנסיעה במקטע זה, הכולל בתוכו עיקולים רבים. כידוע, קטע הכביש הספציפי הזה היה בעל עיקולים חדים, דבר שהפך את הכביש למסוכן ולציר בעל פוטנציאל גבוה לתאונות דרכים, בעיקר בעונת החורף ובמקרים שבהם כלי הרכב נסעו במהירות גבוהה יחסית. במסגרת העבודות הכביש קורצף ורובד מחדש, וזאת על מנת לשנות את זווית העיקול ואת גובהו. כמו כן, במהלך העבודה פורקו אבני השפה, הוזזו עמודי תאורה והועתקו עצים למיקום החדש.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר