הכשרה לעובדי העיריי (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכביםרעות)
הכשרה לעובדי העיריי (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכביםרעות)

מוכנים לכל תרחיש: הכשרה לעובדי העירייה לטיפול בשעת חירום

ההכשרה, שבה השתתפו אנשי האגף לשירותים חברתיים ואנשי השירות הפסיכולוגי-חינוכי בעיריית מודיעין, מיועדת לטיפול במצבי חירום כדוגמת רעידת אדמה, מלחמה, פיגוע רב נפגעים ועוד

פורסם בתאריך: 20.2.19 09:00

כחלק מהכשרת מכלול האוכלוסייה להתמודדות בשעת חירום, עברו אנשי האגף לשירותים חברתיים בעירייה ואנשי השירות הפסיכולוגי-חינוכי הכשרה בת יומיים לטיפול במצבי חירום כדוגמת רעידת אדמה, מלחמה, פיגוע רב נפגעים ועוד. ייחודה של ההכשרה הוא בכך שלראשונה נעשה שימוש בידע ובמומחיות המקצועית של אנשי מכלול החירום – האנשים שבשעת חירום יידרשו לתת מענה לצרכים חברתיים ופסיכולוגיים של התושבים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


הכשרת מכלול האוכלוסייה כללה, ביום האימונים הראשון, הנחיה והרצאות של ראשי צוותי החירום, שהתמקדו בהיכרות עם הצוותים ועם צורכיהם בשעת חירום. ביום האימונים השני התקיימה הרצאה של פרופ' מול להד, ממובילי תפיסות ההתערבות בשעת חירום בישראל ובעולם, אשר עסקה בכלים ובמיומנויות לסיוע ראשוני לנפגעי טראומה וחרדה, וכן בהתמודדות עם העידן הדיגיטלי ועם השלכותיו הרגשיות בשעת חירום.

עיריית מודיעין-מכבים-רעות - תמונה כללית

עיריית מודיעין-מכבים-רעות

את ההכשרות הובילו אנשי אגף הביטחון ושירותי החירום ואנשי יחידת הפיתוח, התכנון וההדרכה במנהל משאבי אנוש של העירייה. הכשרות אלו מהוות חלק חשוב באימונים ובהדרכות הנעשות לאורך השנה בעירייה, על מנת להיערך באופן אופטימלי למצבי שעת חירום. היערכות זו כוללת הפעלת כמה מכלולים של אגפים ונציגים בעירייה, אשר יעניקו מענה לתושבים בהפעלת שירותים חיוניים, במשימות מוגדרות מראש ובטיפול בחוסן הקהילתי.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר