אילוסטרציה בני נוער (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

מכינים את הנוער של מודיעין לשוק העבודה: תוכנית טיפוח ייחודית יצאה לדרך

התוכנית "עתיד לנוער" פועלת להקניית כלים חשובים לבני נוער לקראת היציאה לשוק התעסוקה; כ-15 בני נוער השתתפו במפגש שיא שנערך במשרדי חברת ניסקו במודיעין

פורסם בתאריך: 19.2.19 07:29

דואגים לעתיד של הצעירים: לאחרונה התקיים במשרדי חברת ניסקו במודיעין מפגש שיא של 15 בני נוער, המשתתפים בתוכנית היוקרתית 'עתיד לנוער' אשר מופעלת על ידי האגף לשירותים חברתיים בעירייה, בשיתוף ארגון 'מנהיגות עסקית צעירה'.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


'עתיד לנוער' היא תוכנית שנתית, השואפת להעניק לבני נוער כלים ולפתח אצלם כישורים ומיומנויות להצלחה בשוק העבודה. בני הנוער נחשפים במסגרתה לעולם העסקים, לומדים להשתמש בכלים מקצועיים ובעזרתם מוציאים לפועל מיזם חברתי מסוים. דרך תהליך זה הם מכירים טוב יותר את שוק התעסוקה, את הכוחות הפועלים בו ואת הדרך שבה הוא עובד. התהליך כולו מלווה בהתנדבות על ידי חברה עסקית, אשר 'משדכת' לבני הנוער עובדים ומנהלים משורותיה, אשר לוקחים חלק פעיל בכל התהליך.

את המפגש אירחה, כאמור, חברת ניסקו היושבת בפארק הטכנולוגי, ובמסגרתו נפגשו בני הנוער עם בכירי החברה ונחשפו למבנה החברה העסקית תוך למידה והיכרות עם בעלי תפקידים וממשקים. כמו כן, בני הנוער למדו מהי תוכנית עסקית על חלקיה השונים, והעמיקו בתחומי ידע מסוימים כדוגמת שיווק, פיננסים, משאבי אנוש ותפעול.

לאחר מכן חולקו המשתתפים לקבוצות על פי התחומים, קיבלו תג שם עם תפקיד וחברו לאנשי המקצוע בחברה במטרה לגבש את התוכנית העסקית עבור המיזם החברתי שהם בונים לקהילה במסגרת השתתפותם בתוכנית 'עתיד לנוער'.

בחודש הבא צפויים משתתפי התוכנית להציג באופן רשמי את המיזם החברתי שעליו עבדו לאורך השנה ושאותו הם מתכננים להפעיל בעיר עבור כלל התושבים.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר