שדרות החשמונאים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
שדרות החשמונאים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

שדרות החשמונאים: פועל צנח מגובה באתר בנייה ונהרג

הפועל, בן 23, תושב הפזורה הבדואית, נפל באתר בנייה בשדרות החשמונאים בעיר, לאחר שהפיגומים עליהם עבד התמוטטו; פראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו; משטרת ישראל פתחה בחקירה

פורסם בתאריך: 17.2.19 11:50

פועל, בן 23, צנח הבוקר, ראשון, מגובה באתר בנייה בשדרות החשמונאים במודיעין ונהרג. הפועל, תושב הפזורה הבדואית, נפל מגובה לאחר שהפיגומים שעליהם עבד התמוטטו. כוחות מד"א שהגיעו לאתר הבנייה נאלצו לקבוע את מותו.

ממד"א נמסר כי "בשעה 9:14 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פועל שנפגע מפיגומים שנפלו באתר בנייה בשדרות החשמונאים במודיעין. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר פעולות החייאה קובעים את מותו של הגבר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


חובש בכיר במד"א עקיבא אושרי ופרמדיק מד"א אורי גבריאל סיפרו: "כשהגענו למקום רטינו פיגומים שקרסו, בסמוך שכב גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי, מצבו היה קריטי ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

ממשטרת ישראל נמסר כי "התקבל דיווח על פועל שנפל מגובה באתר בנייה במודיעין. גורמי רפואה קבעו במקום את מותו של הפועל, בן 23. מחקירה ראשונית עולה חשד לפיו מדובר בתאונת עבודה. כוח משטרה במקום ונסיבות האירוע נבדקות. החקירה נמשכת".

***

כמו כן, היום, ראשון, נפגע פועל באתר חפירה בשדרות בית שמאי במודיעין עילית. הפוע נלכד תחת  עפר בבור – הוא פונה במצב בינוני לבית החולים שיבא תל השומר. ממד"א נמסר כי "בשעה 10:34 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פועל שנלכד תחת עפר שקרס בבור באתר חפירה בשדרות בית שמאי במודיעין עילית. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים שיבא בתל השומר פועל בשנות ה-30 במצב בינוני עם חבלה בגפיים".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר