ראש העיר חיים ביבס מחלק מלגות לסטודנטים בשנה שעברה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
ראש העיר חיים ביבס מחלק מלגות לסטודנטים בשנה שעברה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

מלגות עירוניות בהיקף של 200 אלף שקלים יחולקו לסטודנטים במודיעין

השבוע פרסמה עיריית מודיעין 'קול קורא', המזמין את ציבור הסטודנטיות והסטודנטים בעיר להגיש בקשה לוועדת המלגות העירונית, במטרה לזכות במלגה עבור שנת הלימודים האקדמית

פורסם בתאריך: 13.2.19 08:47

השבוע פרסמה עיריית מודיעין-מכבים-רעות 'קול קורא', המזמין את ציבור הסטודנטים בעיר להגיש בקשה לוועדת המלגות העירונית, בראשות חברת המועצה נגה כץ רפפורט, במטרה לזכות במלגה עבור שנת הלימודים תשע"ט.

כידוע, מדי שנה מאשרת ועדת המלגות העירונית את הקריטריונים לבקשת מלגה לשנת הלימודים הסטודנטיאלית. בין הקריטריונים שנקבעו השנה, הוחלט כי מי שרשאי להגיש בקשה לקבלת מלגה הם סטודנטים תושבי העיר, שנרשמו לשנת הלימודים תשע"ט ושירתו בצה"ל או בשירות לאומי. היקף המלגות הכולל יעמוד השנה על 200 אלף שקלים, וסכום כל מלגה ייקבע בהתאם למספר הסטודנטים הזוכים בה. בשנה שעברה חולקו כ-60 מלגות, בסכום כולל של כ-197 אלף שקלים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


סטודנטים שיפנו בבקשה לקבל את המלגה, יידרשו להציג אישור כי הם לומדים במוסד אקדמי מוכר הפועל בהיתר המועצה להשכלה גבוהה, וכי היקף לימודיהם לא פוחת מ-50% מתוכנית הלימודים המלאה. כמו כן, הסטודנטים צריכים שלא לקבל מימון ללימודים מטעם מקום העבודה או ממקור אחר, העולה על סך של שליש משכר הלימוד לאותה שנה.

עוד החליטה הוועדה כי מלגה תינתן לסטודנט בהתאם להכנסת התא המשפחתי שבו הוא חי, וכי הכנסה משפחתית לנפש של יותר מ-3,700 שקלים נטו, לא תזַכֵּה במלגה.

נוסף על כך, קבלת המלגה מותנית בהשתתפות בפעילות למען הקהילה במשך שנת הלימודים, בהיקף של 25-40 שעות, בהתאם לגובה המלגה. בעניין זה נקבע כי סטודנטים שלא יוכלו לעמוד במחויבות זו, יידרשו להשיב את הכסף שקיבלו.

חיים ביבס מחלק מלגות לסטודנטים לשנת 2018 (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

חיים ביבס מחלק מלגות לסטודנטים לשנת 2018 (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

לכל מגיש בקשה למלגה ייערך ריאיון אישי ובו תיבדק התאמתו לפעילות ההתנדבותית. הוועדה תהיה רשאית לדון בבקשות חריגות שאינן עונות על אחד או יותר מהקריטריונים, וזאת בהתאם לשיקול דעתה.

חברת המועצה ויו"ר ועדת מלגות, נגה כץ רפפורט: "גדלתי בבית שבו המוטו השולט היה 'ידע זה כוח', לכן טבעי בעיניי שהעירייה תסייע לתושבי העיר ככל יכולתה, על מנת להעניק סיכוי שווה בקבלת ידע אקדמי המשמש כיום כבסיס לכניסה למשק הישראלי. כמחזיקת תיק הקליטה במקביל, ביקשתי לראשונה שיובהר לפרוטוקול כי עולים חדשים בעלי פטור משירות צבאי יוכלו גם הם להגיש בקשה למלגה".

את טופסי הבקשה ניתן למצוא באתר העירייה, בלשונית "חינוך והשכלה" – מלגות לשנת תשע"ט, ולהגישם במרכז הצעירים, רחוב גינות האלה 13 ובמשרד מנכ"ל העירייה, בבניין העירייה תלתן 1, בימים א-ה בין השעות 8:00 ל-16:00. המועד האחרון להגשת הבקשה למלגה הוא 1.3.19. הוועדה לא תדון בבקשות שיוגשו באיחור.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר