פארק חדש במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
(צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

נפתח 'פארק המשפחה' החדש: מגרש כדורגל משודרג ומתקני כושר וטיפוס

בפארק החדש הותקנו מתקני כושר בטבע, הונח דשא סינטטי ונקבע מתקן משולב המכיל אלמנטים שונים של טיפוס מאתגר, חבלים ומגלשה; מגרש כדורגל סינטטי חדש החל לפעול סמוך לבריכה העירונית שברחוב עמק זבולון

פורסם בתאריך: 27.1.19 10:32

משקיעים גם בהוספת מגרשי כדורגל בעיר: מִנהלת אופק החלה בימים אלה להפעיל מגרש כדורגל סינטטי חדש בסמוך לבריכה העירונית שברחוב עמק זבולון. המגרש, שאורכו כ-40 מטרים ורוחבו כ-25 מטרים, מיועד לכלל הציבור ומתאים למשחקי 7X7. המגרש יפעל בכל ימות השבוע, משעות הבוקר ועד ל-23:00 בלילה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


ביום חמישי שעבר ערך ראש העיר חיים ביבס, ישיבה בנושא עם יו"ר עמותת עירוני מודיעין, אלי סבח, ועם אנשי מִנהלת אופק המנַהלת את מרכז הספורט. בישיבה סוכם כי המגרש החדש יעמוד לרשות ילדי העמותה, בדגש על קבוצת הבנות, וזאת מתוך רצון לעודד פעילות של שחקניות כדורגל במסגרת עמותת עירוני מודיעין.

בהתאם לסיכומים, המגרש יעמוד לרשות קבוצות מועדון הכדורגל עירוני מודיעין בימים ראשון עד חמישי מהשעה 15:45 עד השעה 19:45. לאחר מכן, עד השעה 23:00, המגרש יהיה פתוח לשמוש התושבים – בעלות של 100 שקלים לשעה (לכל קבוצת תושבים). עוד סוכם כי בסופי שבוע ניתן יהיה לשכור את המגרש במקביל לשעות פעילות הבריכה, גם כן בעלות של 100 שקלים לשעה לקבוצת תושבים.

מגרש הכדוגל החדש (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

מגרש הכדוגל החדש (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

לצד פתיחת מגרש הכדורגל, שדרגה העירייה ממש בימים אלה את הפארק הסמוך, המכונה 'פארק המשפחה', ליד הבריכה העירונית. בפארק הותקנו מתקני כושר בטבע, הונח דשא סינטטי ונקבע מתקן משולב המכיל אלמנטים שונים של טיפוס מאתגר, חבלים ומגלשה. עוד בפארק מתחם אספלט שישמש מגרש כדורגל קטן לילדים.

ראש העיר, חיים ביבס: "מתחם הספורט בעמק זבולון ממשיך להתפתח וכעת, נוסף על הבריכה המקורה וחדר הכושר העירוני ולאור דרישת התושבים, הם ייהנו גם ממגרש כדורגל שישמש את באי מרכז הספורט ואת בנות עירוני מודיעין לאורך כל ימות השבוע".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר