טעים להכיר 2018 (צילום: חורחה נובומינסקי)
טעים להכיר 2018 (צילום: חורחה נובומינסקי)

שבוע האוכל של מודיעין חוזר לעיר: 36 מסעדות, בתי קפה ופאבים משתתפים

שבוע האוכל של מודיעין-מכבים-רעות ייצא לדרך ביום ראשון, 27.1.19, ויסתיים במוצ"ש, 2.2.19 - המסעדות, הפאבים ובתי הקפה יציעו מנות מוזלות ואירועים מיוחדים

פורסם בתאריך: 24.1.19 09:20

התגעגעתם? הנה הוא כאן שוב: 'טעים להכיר', שבוע האוכל והבילוי של מודיעין-מכבים-רעות, חוזר לעיר. הוא ייערך במשך שבוע שלם, בין 27.1 ל-2.2, ויכלול 36 מסעדות, פאבים ובתי קפה מקומיים. בהזדמנות זו, יציין הפסטיבל שלוש שנים לקיומו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


במסגרת שבוע האוכל כל מקומות הבילוי בעיר יציעו את מנות הדגל שלהם במחיר מיוחד של 49 שקלים למנה, לעומת המחיר הממוצע למנה בשבוע רגיל, אשר עומד על 60-80 שקלים. לצד מנת הדגל המרכזית, בחלק ממקומות הבילוי בעיר יציעו השנה מנות דגל נוספות, במחירים של 29 שקלים ו-39 שקלים. נוסף על כך, ובמטרה להעשיר את החוויה הקולינרית, חלק גדול מבתי העסק יקיימו במהלך השבוע אירועים מיוחדים שבהם יארחו שפים, סדנאות, ערבי קונספט ואף מוזיקאים צעירים מהעיר להופעות חיות.


טעים להכיר 2018 (צילום: חורחה נובומינסקי)

טעים להכיר 2018 (צילום: חורחה נובומינסקי)


הפרויקט הינו יוזמה של מרכז הצעירים 'יודה' ושל חבר מועצת העיר ויו"ר עמותת 'סחלבים' אלעד שמעונוביץ, במטרה לקדם את  מקומות הבילוי בעיר ולעודד את התושבים, בדגש על האוכלוסייה הצעירה, לצאת ולבלות בעיר.

שמעונוביץ': "משמח מאוד ששבוע האוכל כבר הפך לאירוע מסורתי בעיר, וחוזר אלינו בפעם השלישית ברציפות. ההצלחה של המיזם וההירתמות של המסעדות ומקומות הבילוי בעיר, לצד ההצבעה ברגליים של התושבים, מוכיחים שיש בעיר שלנו מקומות איכותיים ותרבות פנאי עשירה, הנמצאת רק בתחילתה – לקראת פתיחת מרכז העיר החדש".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר