החניון במע"ר (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
החניון במע"ר (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

חניוני פאתי מודיעין והמע"ר: שינויים במדיניות אכיפת החניה

העירייה תאכוף מעתה חניה אסורה בחניון פאתי מודיעין, ותגביר את האכיפה נגד רכבים החונים לאורך שדרת דם המכבים באתר המע"ר

פורסם בתאריך: 11.11.18 08:36

עיריית מודיעין-מכבים-רעות עדכנה השבוע על שינויים במדיניות אכיפת החניה בכמה אתרים בעיר, ובהם חניון 'פאתי מודיעין' ואתר המע"ר, הנמצא בבנייה בימים אלה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


בעירייה ציינו כי לאחרונה שונו הסדרי החניה בחניון 'פאתי מודיעין' וכי החל משבוע שעבר מותרת החניה לרכבים החונים בציר הכניסה לחניון, בצידו הצפוני של כביש הגישה, עם שני גלגלים על המדרכה (זהו המקום היחיד בעיר שבו, נכון להיום, מותרת חניה מסוג זה). כמו כן, בחניון עצמו, המכיל 250 חניות, מבצעת העירייה אכיפה המתמקדת בנהגים החונים בחניות נכים, בתחנות אוטובוס או בחניות המיועדות מוניות, וכן בנהגים שבחנייתם חוסמים את נתיב הנסיעה ומפריעים לתמרון.

בעירייה מציינים כי בימים אלו מבוצעות עבודות בשיתוף משרד התחבורה להקמת מגרשי חניה לכ-800 כלי רכב נוספים, לטובת התושבים ובאי התחנה.

חניה בפאתי מודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

חניה בפאתי מודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

אתר נוסף שבו תבוצע אכיפת חניה הוא אתר המע"ר, כאמור, שבשדרות דם המכבים, בקטע הנמצא בימים אלה בהקמה. בעירייה ציינו בנושא זה כי לאחרונה התרבו מקרים שבהם כלי רכב חונים לאורך השדרה, וזאת על אף שמדובר באתר בנייה המיועד לכלי עבודה בלבד. על כן, החל מהשבוע לא תותר כניסת רכבים שאינם מורשים. כל רכב לא מורשה שיחנה באתר, מבלי שיהיה לו אישור לכך, ייקנס בסכום של 100-500 שקלים, תלוי בסוג העבירה. האכיפה תיעשה הן על ידי הפיקוח העירוני והן על ידי משטרת מודיעין.

הסדרים אלו מצטרפים להסדרי החניה הקיימים בחניונים העירוניים הסמוכים לפארק ענבה – חניון פארק ענבה הנמצא מדרום לפארק, ובו החניה מותרת ללא תשלום עבור תושבי העיר שלהם תו חניה המודבק על שמשת הרכב, והחניון בקצה שדרות עמק זבולון מול מתחם המסעדות 'קפית' ו'ענבה', אשר בו החניה אסורה לכל באי החניון (כולל בעלי תו חניה עירוני) בימים א' עד ה' מהשעה 07:00 ועד 09:00.  בשאר שעות היום החניה היא ללא תשלום עבור תושבי העיר בעלי תו חניה המודבק על שמשת הרכב.

בעלי רכבים שלהם אין תו חניה, ושאינם תושבי העיר, ישלמו 2.81 שקלים עבור כל שעת חניה, למעט בשעות האסורות כאמור.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר