עיריית מודיעין (צילום: יפעת ראובן)
עיריית מודיעין (צילום: יפעת ראובן)

היום, שלישי, הבחירות לעיריית מודיעין: 62,785 בעלי זכות בחירה בעיר

מדובר בכ-60 אחוזים מתושבי העיר. 103 קלפיות יעמדו לרשות התושבים, מתוכן 58 קלפיות נגישות. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 30.10.18 06:59

היום, שלישי, 30.10.18, יצביעו תושבי מודיעין-מכבים-רעות לבחירות לרשות המקומית. תושבי מכבים ורעות יצביעו, נוסף על שני פתקים אלו, גם לרשימה לחברי ועד רובע מכבים-רעות, בפתק כחול.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


על פי נתוני העירייה 62,785 תושבים, המהווים יותר מ-60 אחוזים מתושבי העיר, זכאים להצביע בבחירות הקרובות. נתון זה מעיד עד כמה העיר צעירה, שכן כמעט 40 אחוזים מתושביה הם מתחת לגיל המקנה זכות בחירה, כלומר מתחת לגיל 17.

ביום הבחירות יפעלו 103 קלפיות ברחבי העיר. השנה הצטרפו לרשימה שתי קלפיות בשכונה החדשה, הציפורים. כמו כן, 58 קלפיות, המהוות יותר ממחצית הקלפיות שיתפרשו ברחבי העיר, יהיו גם קלפיות נגישות לטובת תושבים עם מוגבלות פיזית.

יפית וחיים ביבס מצביעים הבוקר במודיעין

יפית וחיים ביבס מצביעים הבוקר במודיעין

הנגשת הקלפיות נעשתה בבתי הספר בעיר: העירייה תייצר משטחי חנייה אד הוק, המיועדים למכוניות שלהן תו חנייה נכה. כמו כן, יוצבו הקלפיות בקומת הכניסה של בית הספר, דבר שלא יצריך שימוש במדרגות. נציין כי תושבים עם מוגבלויות יוכלו להצביע על ידי מילוי הצהרה ללא קשר לקלפי שבה הם רשומים. כך נכון גם לגבי חיילים ודיפלומטים, וההצבעה תיעשה באמצעות מעטפה כפולה.

על פי נתוני משרד הפנים, בשכונת הנחלים מספר הבוחרים הרשומים הוא הגדול ביותר מבין שכונות העיר, ועומד על 9,519 תושבים. אחריה ניצבת שכונת הכרמים, עם 7,369 בוחרים רשומים.

הקלפיות הגדולות ביותר בעיר הן שלוש קלפיות עם מספר בוחרים רשומים זהה, 786 תושבים – זו שתוצב בבית הספר 'חוט השני', זו שתוצב ב'רעים' וזו שתוצב ב'משואות נריה'.

רשימת המקומות המלאה של כל אתרי הבחירות השונים מפורסמת בכרזות בלוחות המודעות העירוניים ברחבי העיר, וכן באתר העירייה. תושב שלא קיבל עד כה הודעה לבוחר, מוזמן לפנות למודיעין הבחירות של משרד הפנים או לאתר משרד הפנים.

נזכיר עוד שיום הבחירות מוגדר כיום שבתון על פי חוק, וביום זה לא יפעלו בעיר משרדי העירייה, בתי הספר, גני הילדים ורשת הספריות. כמו כן, לא יפעלו משרדי עמותת 'סחלבים' ושירותיה – הצהרונים, החוגים ומעון האודם. משרדי רשות האוכלוסין והביטוח לאומי יהיו סגורים גם הם ביום זה, וכך נכון אף לגבי הבריכה העירונית והמזרקות בפארק ענבה.

באשר לתנועות הנוער – יש להתעדכן אצל רכזי התנועה עצמה אם מתקיימת פעילות. בהיכל התרבות מודיעין יתקיימו ההצגות כרגיל. המוקד העירוני 106 יפעל גם הוא במשך כל שעות היממה.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר