בר רוזנברג, דשה אברמנקו (צילומים: בר רוזנברג, פרטי)
בר רוזנברג, דשה אברמנקו (צילומים: בר רוזנברג, פרטי)

המדור של דשה | בר רוזנברג החליפה צד במצלמה וגילתה שהיא כוכבת

אחרי בר רוזנברג, 26, עוקבים כ-20 אלף אנשים ברשתות החברתיות. אף על פי שאת דרכה היא החלה מאחורי הקלעים כצלמת ועורכת עצמאית, היא פרצה לתודעה דווקא בזכות יצירת תוכן מקורי והעלאת סרטונים בהם היא מככבת

פורסם בתאריך: 5.9.18 15:56

בר רוזנברג, בת ה- 26, מתגוררת בחיפה, היא צלמת ועורכת עצמאית והחלה לצבור אלפי עוקבים ברשתות החברתיות בזכות חומר מקורי וסרטונים בכיכובה. "לפני שנה פרסמתי את הסרטון 'אפקטים' שהיה פרויקט הגמר שלי לסיום הלימודים ואז קרתה הפריצה שלי באינסטגרם. עלו לי ממנו הרבה עוקבים ובסופו של דבר הוא הגיע ל-70,000 צפיות, כשבאותה תקופה היו לי רק 2,000 עוקבים. מבחינתי זה היה טירוף".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


מה לדעתך מייחד את החשבון שלך?

"אני צוחקת על עצמי ועל החיים שלי – אם זה בסטוריז או בפוסטים. בסופו של דבר קורים לכולנו דברים במהלך החיים ויש המון דרכים להסתכל עליהם, ואני תמיד מחפשת את הצד החיובי והקומי. בנוסף  ומבלי להתנשא – אני חושבת שהסרטונים שאני מעלה לפרופיל הם מבין המושקעים ביותר שמצולמים בארץ – בניגוד ליוצרי תוכן אחרים שמצלמים סרטונים בפלאפון, לי יש מצלמה, תאורה, מיקרופונים אלחוטיים, מוניטור, המון עדשות, וכמובן תוכנות עריכה מקצועיות כי באמת שהאיכות של הסרטונים שלי מאוד חשובה לי ואני חושבת שזה גם אחד הדברים שמייחדים אותי".

איך את חושבת על רעיונות לסרטונים?

אני כותבת על דברים שפשוט קורים לי בחיים. למשל, לא מזמן העלתי סרטון 'החולשה של כל אישה'. בסרטון רואים אותי מנסה לקבוע עם חברה ללכת לקניון בטלפון והיא כבדה ולא בעניין, אבל ברגע שאני מציעה לה המבורגר היא תוך שנייה אצלי. מדובר בסיפור אמיתי מהחיים שלי, בא לי המבורגר עכשיו!".



מהם התחביבים שלך?

אני מוזיקאית, ומנגנת מגיל מאוד צעיר בפסנתר, גיטרה ותופים. כיום יש לי אולפן ביתי שאני מקליטה בו אבל לאחרונה הורדתי את המינון בגלל ששמתי לב שלא מעריכים את זה. על פרויקט מוזיקלי שאני מקליטה ועורכת אני יכולה לעבוד שבועות שלמים ובסופו של דבר אני אעלה אותו לאן שהוא והוא לא יקבל פרגון בכלל, וזה מאוד קשה להתקדם בתחום בצורה כזו. בנוסף, בשנים האחרונות התחלתי להתעניין בתחום הצילום האווירי ויש לי כמה רחפנים, זו הרגשה עוצמתית כשאת יכולה לטוס ולהיות מעל הקרקע ולראות איך הכל נראה מזווית שאנשים לא רגילים לראות".



ומה עם זוגיות?

"האמת שלא הייתי בזוגיות בשנתיים האחרונות, בין היתר בגלל קשרים או דייטים שלא הסתיימו טוב. מבחינת בן זוג, בגדול חשוב לי שיהיה יותר גבוה ממני ומבוגר ממני והכי חשוב – שיפרגן למה שאני עושה".

מה אף אחד לא יודע עליך?

"אני מתחרפנת מאנשים ששמים את הנייר טואלט הפוך במתקן בשירותים".

מה הדבר הכי משוגע שעשית בחיים?

"גנבתי דונאטס".


בר רוזנברג (צילום: בר רוזנברג)

בר רוזנברג (צילום: בר רוזנברג)


מה ההישג שאת הכי גאה בו?

"לאחרונה סיימתי לימודים ואני חושבת שזה בהחלט משהו להתגאות בו".

מהי ההודעה הכי מצחיקה שקיבלת מעוקב?

"לאחרונה העלתי סטורי על זה שעדיין לא פרקתי את המזוודה מהמחנה קיץ שהייתי בו בתחילת החודש, אחת העוקבות כתבה לי שיש לה מזוודה בחדר כבר שנה וחצי שעדיין לא פרקה והיא הפכה אותה לארון בגדים שני וזה משום מה ממש הצחיק אותי".



יוצא לך לקבל גם הודעות שליליות?

"יצא לי לקבל הודעות שליליות בנוגע למראה שלי, שהוא לא 'מושלם' לטענתם. אני לא מנסה להגיע למראה ה'מושלם' הזה כי אני יודעת שכדי להיות במראה הזה צריך לעבוד קשה ופשוט להתעסק כל היום ב'איך אני נראית' וזה פשוט לא אני, אין לי סבלנות ועצבים לזה. לדעתי, להיות אהובה ברשת כיוצרת תוכן זה הרבה יותר מוערך מאשר להיות אהובה כ'סתם מישהי יפה'".


בר רוזנברג (צילום: בר רוזנברג)

בר רוזנברג (צילום: בר רוזנברג)


איך את רואה את העתיד שלך?

"אני רוצה להתקדם בשני מישורים. הראשון, בתור צלמת, עורכת, מפיקה, במאית וכל מה שקשור לזה. השני הוא אני בתור אישיות. השאיפה היא שלי היא להפיק דברים מאוד גדולים שאני בעצמי אהיה חלק מהם".

איזה מסר היית רוצה להעביר לעוקבים שלך?

"אני אוהבת אתכם ואתם הכוח שלי ומביאים אותי לאיפה שאני נמצאת כיום".

תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. אומהגומה

    מוכשרת באופן קיצוני, תמשיכי בר, אני אמשיך לעקוב 🙂
    שלומי מהפייס

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר