חוגי ספורט - כדורסל (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
(צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

שנת פעילות חדשה בספורט: 15 אלף ספורטאים ו-80 מתקנים

אגף הספורט בעמותת 'סחלבים' מתכונן לפתיחת השנה הספורטיבית עם שלל חוגים ועם כ-100 קבוצות תחרותיות

פורסם בתאריך: 4.9.18 20:35

עם פתיחת שנת הלימודים נערכים בימים אלה באגף הספורט בעמותת 'סחלבים' לעוד שנת פעילות ספורטיבית, עם קליטה של כ-15,000 ספורטאים בכ-80 מתקני ספורט ברחבי העיר. כחלק מהתפיסה העירונית, ובמטרה לספק מבחר רחב של חוגי ספורט בתוך השכונות ובמרחק הליכה מהבית, מהווים בתי הספר בעיר מוקד לפעילות ספורטיבית בשעות אחר הצהריים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


יותר מ-300 מאמנים ומדריכים האמונים על מערך ההדרכה בחוגי הספורט של סחלבים יפגשו את הילדים במהלך השנה בכל אחד ממתקני הספורט בעיר, ויעבירו חוגים בענפים השונים. כחלק מההיערכות לפתיחת השנה, קיימו בשבוע שעבר באגף הספורט כנס למאמנים ולמדריכים של חוגי הספורט בעיר, במסגרתו קיבלו המשתתפים הנחיות, דגשים וריענון נהלים.

השנה ייפתח לראשונה פרויקט כדורסל לבנות בתיכון עירוני ב', ואילו בפרויקט הכדורסל הייחודי של בית ספר העל יסודי עירוני א' יציינו את שנת הפעילות הרביעית. לאחר שבשנה שעברה זכו נבחרות בית הספר בכל התארים של מחוז ירושלים, השנה הם חותרים להעפיל לליגת העל עם הנבחרת של תלמידי כיתות י'-יא'. בפרויקטים משתתפים כ-80 שחקנים ושחקניות כדורסל הנחשבים לטובים ביותר, לאחר שעברו סדרת מיונים קפדנית ונבחרו ללמוד כדורסל ברמה מקצועית, בהובלתו של מועדון הכדורסל 'עוצמה מודיעין'.

גם ענף הכדורגל ממשיך לצבור תאוצה, ולאחר כמה הצלחות שנרשמו בעונה הקודמת במחלקת הנוער ובבית הספר לכדורגל, שנחשב לאחד מבתי הספר הגדולים בישראל, הוצבו השנה יעדים חדשים: עליית ליגה בכמה מסגרות, שילוב שחקנים שגדלו במועדון בקבוצות הבוגרים ופיתוח תחום כדורגל הנשים.

(צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

(צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

במסגרת פיתוח הסגלים למצוינות ספורטיבית, הציבו אנשי אגף הספורט מטרה: למנף את נבחרות הג'ודו העירוניות, במסגרת נבחרת אזורית מאוחדת המשלבת את הג'ודאים הטובים ביותר במודיעין-מכבים-רעות והסביבה. הנבחרת תתאמן בעיר ותייצג את מודיעין בתחרויות.

פרויקט אתנה, הפרויקט הלאומי לקידום ספורט הנשים בישראל, ששולב בשנה שעברה בעיר וסיפק מעטפת לבנות בהתעמלות אומנותית ובכדורסל, מתרחב השנה בכדורסל ועובר גם לג'ודו, מתוך רצון לעודד ולקדם את הנשים למצוינות ספורטיבית כך שיוכלו לייצג העיר ואת ישראל בכלל באליפויות בינלאומיות.

באגף הספורט ציינו השבוע כי כ-100 קבוצות שישחקו השנה במסגרות הליגה השונות בשלל ענפים, כבר מחכות להתחיל להתחרות במסגרת האיגודים השונים.

(צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

(צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

מנכ"ל עמותת 'סחלבים', מיקי בר: "פתיחת שנת פעילות היא תקופה מאתגרת ומרגשת. השנה שילבנו והרחבנו כמה פרויקטים ספורטיביים, כדי לתת מענה מיטבי לכלל תושבי העיר. אני רוצה להביע את הערכתי הן לעובדי אגף הספורט, על ההיערכות המקדימה, והן למאמנים ולמדריכים שלנו שמלווים את הספורטאים לאורך השנה".

מנהל אגף הספורט בעמותת 'סחלבים', חנן דנציגר: "יש לנו בעיר מערכת מקצועית שיודעת לתת מענה הן לילדים שמגיעים לחוגים לטובת הנאה, הן לתושבים חובבים במסגרת שלל אירועי ספורט וליגות עממיות והן לספורטאים המקצועיים, ברמה הגבוהה ביותר. אני מאחל לכל תושבי העיר שנה ספורטיבית ומהנה".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר