פסטיבל הקרקס 2017 (צילום: חורחה נובומינסקי)
פסטיבל הקרקס במודיעין (צילום: חורחה נובומינסקי)

חול המועד סוכות: פסטיבל הקרקס הבינלאומי חוזר לעיר

הפסטיבל המרתק יתקיים ב-25־27 בספטמבר ויציע שלל מופעים, לצד סדנאות קרקס שבהן יוכל להשתתף הציבור הרחב

פורסם בתאריך: 19.9.18 19:27

פסטיבל הקרקס הבינלאומי חוזר זו השנה השביעית למודיעין-מכבים-רעות, ויתקיים במהלך חול המועד סוכות, 27-25 בספטמבר, בשעות 18:00-22:00. במרוצת השנים הפך הפסטיבל לאטרקציה ייחודית, מרהיבה ומלאת אדרנלין עבור אלפי מבקרים מהעיר ומחוצה לה. עשרות מופעים ייחודיים של אומני קרקס מהארץ ומחו"ל ירשימו את באי הפסטיבל ביכולותיהם הווירטואוזיות, כך שלא מומלץ למצמץ – כדי לא לפספס את האקשן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


לפסטיבל קונספט ייחודי: ברחבי המתחם שיוקם לכבודו ימוקמו במות שונות של מופעי קרקס, ובאי הפסטיבל יוכלו לסייר ביניהן בנוחות. המופעים מתקיימים כמה פעמים לאורך כל הערב, בהדרגה, כך שניתן יהיה ליהנות משלל המופעים.

על קצה המזלג נספר כי צפויים השנה מופעים מסקרנים: מופע קרקס עוצר נשימה מספרד, המציג רקדני בלט מקצועיים שתלויים בין שמיים וארץ, ויוצרים בתיאום מושלם צורות גיאומטריות בשמיים על פי המוזיקה שמפעילה את הרקדנים. לצד מופע זה יתקיים מופע של איזון ידיים עם דמויות חייזרים המסמלות את לידת החיים על כדור הארץ. נוסף על כך תעלה במסגרת הפסטיבל הפקת מקור ישראלית של גיבורות על, המשלבת אקרובטיקה אווירית, עמידות ידיים, אפקטים מיוחדים ועוד.

פסטיבל הקרקס 2017 (צילום: חורחה נובומינסקי)

פסטיבל הקרקס 2017 (צילום: חורחה נובומינסקי)

עוד בתוכנית יתקיים קרקס כחול-לבן במחווה קרקסית למוזיקה הישראלית, שיסחף את כל המשפחה בשירה ובצחוק. את המופע הזה תעביר קבוצה אנרגטית במיוחד ומוכשרת מבית 'הקרקס הירוק'; יתקיים מופע קרקס בסגנון רחוב המשלב טכניקה גבוהה והומור ייחודי; ייערך מופע אש, 'השבט', המשלב כלי ג'אגלינג אש שונים, תלבושות אש ייחודיות וכוריאוגרפיה חדשנית; ויוצג מופע אנרגטי מאיטליה, הכולל מתופף ולהטוטן שחוברים יחד למופע מרתק של להטוטנות עם מקצבים מדבקים. מופע זה הוצג ביותר מ-18 מדינות ברחבי העולם, ונחשב לאחד ממופעי הרחוב המטורפים והמוצלחים באירופה.


Notice: הפונקציה wp_get_loading_optimization_attributes נקרא בצורה לא תקינה. An image should not be lazy-loaded and marked as high priority at the same time. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 6.3.0.) in /home/kolhairmodiin/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031

לאורך ימי הפסטיבל יוכלו ילדים ומבוגרים להתנסות בסדנאות קרקס, המשלבות מגוון רחב של אלמנטים כמו צלחות סיניות, סרט מחול, חישוקים, ג'אגלינג ועוד כלים מעניינים. ביום האחרון לפסטיבל, 27.9, תתקיים תחרות 'נאמבר הקרקס הישראלי', שחוזרת זו הפעם השלישית. במסגרת התחרות ישתתפו אומני קרקס מהבולטים בישראל.

הכניסה חופשית.

פסטיבל הקרקס, מופע מספרד (צילום: aerial jockey strada)

פסטיבל הקרקס, מופע מספרד (צילום: aerial jockey strada)

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר