תחנת רכבת מודיעין (צילום: ליאת בכרך)
תחנת הרכבת (צילום: ליאת בכרך)

תחנת הרכבת במודיעין: נער נכנס כשבידיו סכינים ונעצר על ידי הבידוק

לעמדת הבידוק של תחנת הרכבת במודיעין הגיע נער כאשר בידיו שני סכינים. צוות האבטחה בתחנה הגיב במהירות ומנע את כניסתו לתחנה. מבדיקה ראשונית עולה כי לא מדובר על אירוע לאומני. המשטרה בזירה, נסיבות האירוע נבדקות

פורסם בתאריך: 26.8.18 15:14

אירוע חריג בתחנת הרכבת מודיעין – נער הגיע אל התחנה כשבידיו שני סכינים.

לפני זמן קצר, הגיע הנער, כשבידיו שני הסכינים, ונבלם על ידי מערך הבידוק בתחנה. המאבטחים עיכבו את הנער עד להגעת המשטרה. בשלב זה, מבדיקה ראשונית של המשטרה עולה כי לא מדובר באירוע על רקע לאומני. נסיבות המקרה נבדקות.

מרכבת ישראל נמסר: "לעמדת הבידוק של תחנת הרכבת במודיעין, כאשר בידיו שני סכינים. צוות האבטחה בתחנה הגיב במהירות, מנע כניסתו לתחנה, ועיכב את הנער עד הגעת המשטרה למקום. מבדיקה ראשונית עולה כי לא מדובר על אירוע לאומני, נסיבות האירוע נבדקות. אין השפעה על תנועת הרכבות באיזור".

 

***

בתוך כך, כידוע, כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין", בעקבות עבודות תשתית בתוואי של רכבת ישראל החלו עבודות לילה במקטע שבין מודיעין לנתב"ג. המקטע נסגר בשעה 20:00 ויישאר סגור עד לשעת סיום השירות (סביב חצות) – כך מדי יום ובמשך 11 ימים, מהיום ועד 30.8. בשעות אלה הרכבות בקו נהריה-נתב"ג-מודיעין תחלנה את נסיעתן ותסיימנה אותה בתחנת נתב"ג, בעוד תחנות מודיעין מרכז ופאתי מודיעין תהיינה סגורות. תחנת נתב"ג תישאר פעילה, והשירות אליה יופעל כסדרו.

כמו כן, כדי לענות על הביקוש ולפצות על המחסור ברכבות, יתגבר משרד התחבורה במהלך ימי העבודות את קו 111 בין מודיעין לתל אביב, וכן את יתר קווי התחבורה הציבורית הסדירים. לצד זה תפעיל רכבת ישראל מערך היסעים חינמי בין תחנת מודיעין מרכז לבין תחנת נתב"ג.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר