טוהר רחום, דשה אברמנקו (צילומים: פרטי)
טוהר רחום, דשה אברמנקו (צילומים: פרטי)

המדור של דשה | כוכבת הצפון טוהר רחום מגשימה את החלום

רחום, בת ה-20, מתגוררת בקרית שמונה, משרתת כחיילת בפיקוד צפון ומתחזקת אינסטגרם עם כ-50 אלף עוקבים. בין לבין, היא גם עובדת בתחום הדוגמנות

פורסם בתאריך: 1.8.18 13:16

אחרי טוהר רחום בת ה-20 עוקבים כ-50 אלף משתמשים. היא מתגוררת בקרית שמונה, משרתת בפיקוד צפון ומצליחה גם לשלב את החלום התל-אביבי ולעבוד בתחום הדוגמנות.

איך התחלת לצבור עוקבים באינסטגרם?

"התחילו לעקוב אחרי אחרי שהתחלתי לעלות תמונות מחיי היום יום שלי. עם הזמן אנשים התחילו להיחשף אלי, אהבו את מה שהם רואים והחליטו לעקוב".



מה מייחד את החשבון שלך?

"אני חושבת שמה שמייחד אותו הוא שאני לא מנסה להיות כמו כולן, אני משתדלת להעלות את כל התמונות – גם היפות וגם הפחות. אני משתפת את העוקבים שלי בכל דבר שקורה לי בחיים ונשארת אני".

את עונה לאנשים ששולחים לך הודעות בפרטי?

"חשוב לי לענות לעוקבים שלי ולהודות להם על הפרגון, אני בדרך כלל עונה יותר לבנות שעוקבות אחרי ופחות לבנים כי הם מתחילים איתי – בדרך כלל בדרכים הזויות".


טוהר רחום (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)


איך הכרת את בן הזוג שלך נתי טוויזר?

"האמת שזה הסיפור הכי מצחיק בעולם. נתי היה ידיד ממש טוב של החברה הכי טובה שלי. הכל התחיל כשיצאנו לפאב והוא היה מפוצץ ולא היה מקום לשבת אלא רק לעמוד. הוא ניגש לחברה שלי, אמר לה שלום, הסתכל עלי וחייך והציע לנו לבוא לשבת איתו ועם חברים שלו. יום למחרת הוא שלח הודעה לחברה שלי וניסה לברר עלי, הוא הציע שנצא איתם אבל סירבתי. אחרי תקופה קיבלתי ריתוק בבסיס, הוא שמע על זה מחברה שלי, הפעיל קשרים וביטל לי את הריתוק ומאז התחלנו לדבר וכל השאר היסטוריה, היום אנחנו ביחד כבר שמונה חודשים".


טוהר רחום ונתי טוויזר (צילום: פרטי)

טוהר רחום ונתי טוויזר (צילום: פרטי)


מה הוא חושב על חשבון האינסטגרם שלך?

"נתי הוא הבן אדם הכי מושלם שפגשתי, הוא הכי מפרגן לי בעולם מבחינת האינסטגרם אפילו עוזר לי לטפח אותו ומצלם אותי. הוא גם מאוד משתדל לגונן עלי כי לפעמים יש אנשים רעים ששולחים לי הודעות קשות ופוגעות והוא מרגיע אותי ועונה להם".


טוהר רחום (צילום: מיקי שרון)

(צילום: מיקי שרון)


מה את מתכוונת לעשות אחרי כשתשתחררי?

"אחרי הצבא אני מתכננת לעבור לגור עם נתי, להגשים את החלום שלי בעולם הדוגמנות וגם להתחיל ללמוד קרימינולוגיה. אני מאוד רוצה ללמוד את זה מהסיבה שזה מאוד מושך אותי ואני צופה 24/7 בתוכניות כמו CSI, ככה שאני מאוד רוצה לשלב את שני הדברים שאני הכי אוהבת".

את אומרת שאת מכורה לבגדים, מה הפריט האהוב עליך?

"אני מכורה לאופנה ובגדים יש לי כמעט כל דבר אופנתי שיצא – מתיקים של לואי מייקל וגוצ'י ועד לבגד ים של בננהוט ומה לא. אני מגהצת בחודש כמעט 3,000 שקלים רק על בגדים. אם אני אוהבת משהו אני קונה לא משנה מה המחיר. הבגדים האהובים עלי הם ג'ינס וטישרט מהסיבה שזה פשוט קלאסי וסטייל, אפשר לשלב את זה עם כל נעל ותמיד אפשר לשדרג את זה. חוץ מזה, הבגד שאני מכורה אליו זה מכנס פדלפון בצבע חום שהיה של אמא שלי (ז"ל ) כשהיתה ילדה, לפני שהיא נפטרה היא הביאה לי אותו ומאז אני מכורה אליו ולובשת אותו גם ליציאות וגם ליום יום".


טוהר רחום (צילום: פרטי)

הפריט הכי אהוב (צילום: פרטי)


מה אף אחד לא יודע עליך?

"הרבה אנשים לא יודעים שאיבדתי את אמא שלי לפני ארבע שנים בעקבות מחלת הסרטן שהיא חלתה בה. זה היה הדבר הכי קשה שעברתי בחיים שלי. הדבר השני הוא שאני מאוד רגישה, אני אולי לא משדרת את זה, אבל מי שמכיר אותי יודע כמה אני שבירה ונפגעת מהר".

מה הדבר הכי משוגע שקרה לך?

"סטיב איוקי (די.ג'יי מחו"ל) זיהה אותי בהופעה מהאינסטגרם וכל כך התלהב שהוא ביקש תמונה".


טוהר הרחום (צילום: מיקי שרון)

(צילום: מיקי שרון)


מהי ההודעה הכי מוזרה שקיבלת מעוקב?

"ההודעה הכי מוזרה שקיבלתי בחיים היתה: 'אם הייתי קטשופ ואת היית מיונז היינו יכולים להיות אלף האיים?' וגם איזה מישהו מבוגר מהמרכז הציע לי שהוא יהיה השוגר דדי שלי וזה היה מטריד ומצחיק".

איזה מסר היית רוצה להעביר לעוקבים שלך?

"המסר שהייתי רוצה להעביר לעוקבים שלי הוא  'שלא כל הנוצץ הוא זהב' – קודם כל, החיים האמיתיים זה לא מה שרואים באינסטגרם. חוץ מזה, גם לתחזק חשבון אינסטגרם כזה זה מאוד קשה ומצריך זמן, אבל אני חושבת שכל מי שרוצה יכול לעשות את זה ותלוי כמה רוצים כי 'אין אפשר, יש לא רוצה'. ככה שהכל אפשרי ורק צריך לנסות".


טוהר רחום (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)


איך את רואה את העתיד שלך?

"כולם יודעים שבין חלום למציאות יש פערים מאוד גדולים אבל אני אעשה הכל כדאי שהעתיד שלי יהיה מושלם ובדיוק כפי שאני רוצה, יש לי משפחה מאוד מושלמת שתומכת בי ותמיד תעזור לי".


Notice: הפונקציה wp_get_loading_optimization_attributes נקרא בצורה לא תקינה. An image should not be lazy-loaded and marked as high priority at the same time. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 6.3.0.) in /home/kolhairmodiin/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031
טוהר רחום (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. מעריצה מסתורית

    טוהר את מהממת, את מעבירה מסר מדהים לכל דור האינסטגרם ולא שוכחת את המציאות בין כל המדיה. מדהימהההה תמשיכי לכבוש!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר