זאב נחמה ואייל גולן (צילום: אלוני מור)
זאב נחמה ואייל גולן (צילום: אלוני מור)

מאירועי הקיץ במודיעין השבוע – המופע של אתניקס ואייל גולן

אירועי הקיץ במודיעין ממשיכים בכל הכוח גם בשבוע הבא: ערבי קולנוע בפארק, קבלות שבת ובחמישי - אייל גולן וזאב נחמה יחתמו את סדרת המופעים ענבה לייב

פורסם בתאריך: 27.7.18 09:04

אירועי הקיץ של מודיעין-מכבים-רעות ממשיכים, ובראשם – המופע של אתניקס ואייל גולן, במסגרת מופעי ענבה לייב – 'ענבה LIVE'. מדובר במופע האחרון בסדרת המופעים. המופע המדובר ייערך בחמישי, 2.8, תחת הכותרת 'כל המדינה שרה'. מדובר במופע מצליח של מוזיקה ים תיכונית מקפיצה, אהובה ובעיקר משמחת, שמאחד בין שני צדדים ששיתף הפעולה ביניהם בעבר שינה את פני המוזיקה הישראלית.



הלהיטים שיישמעו במופע: "בלעדיך", "יפה שלי", "לקנות לך יהלום", "תותים" "לב של גבר", "צאי אל החלון" ועוד ועוד. כולם יבוצעו על הבמה בליווי זמרי ליווי, רקדניות בטן ותזמורת מרהיבה עם מתופפים.

מכירות הכרטיסים למופע בעיצומן, והרוכשים ארבעה כרטיסים ויותר במתחם הדשא ייהנו מהנחה משמעותית – על כל כרטיס הם ישלמו 100 שקלים בלבד. סטודנטים, גמלאים, חיילים והמשרתים בשירות לאומי יוכלו גם הם לרכוש כרטיס ביציע הדשא ב-100 שקלים בלבד. ממארגני האירוע נמסר כי במהלכו יוצבו במתחם דוכני מזון ושתיה.

ביום ההופעה פארק ענבה יהיה סגור למבקרים מהשעה 6:00 בבוקר, לטובת סידורי הבמות והאבטחה המקיפה. ארבע שערים ייפתחו בשעה 19:00: השער בטיילת רחוב השני, מכיוון בית הקפה 'קפית'; גרם המדרגות בתחילת רחוב עמק זבולון, בחיבור עם כיכר התחבורה; שער הכניסה מצומת עמק דותן שבשדרות החשמונאים; ושער כניסה נוסף מחניית פארק ענבה בשדרות החשמונאים.

לרשות באי המופע יעמדו שני חניונים קרובים ונוחים, שהכניסה אליהם תהיה ללא תשלום. הראשון, חניון הכורכר שבתחילת רחוב עמק זבולון (בין הבריכה העירונית לבין תחנת הרכבת, אשר נקרא גם מגרש המכללה); השני, החניון שברחוב לב העיר, מול קניון עזריאלי. לאנשים בעלי תו נכה תתאפשר חניה בשדרות החשמונאים הצמודות לפארק ענבה. נוסף על כך יוכלו אנשים עם מוגבלויות או המתקשים בהליכה להשתמש ברכבי הסעות שיעמדו לרשותם בכניסות לפארק, לכיוון הבמה ובחזרה. אנשים עם כיסאות גלגלים יוכלו להיעזר ברכב הסעות עם מעלון. אנשים עם מוגבלויות המעוניינים להיעזר בסידורי הנגישות בפארק יציינו זאת בעת רכישת הכרטיס. מלוויהם מחויבים בכרטיס. רכישת כרטיסים בקופת היכל התרבות, בטלפון 08-9737333.

***

כמו כן, במוצאי שבת, 28.7, ייערך  אירוע מחווה ליוצר דודו ברק, עם שלל שיריו. האירוע יתקיים במסגרת מופעי 'לילות ענבה' בפארק ענבה: האחים אסנר ואורחים יבצעו את המחווה למשורר והפזמונאי, שמזוהה עם מאות שירי ארץ ישראל היפה – 'דרך ארץ השקד', 'בצל כפות תמר', 'פרחים בקנה', 'ושוב אתכם', 'אחכה לך' ועוד. הערב יתחיל בשעה 21:30.

עוד לפני כן, ביום שישי – וכמו בכל שבוע – תיערך רגע לפני בוא השבת אתנחתא מוזיקלית: קבלת שבת בטבע, בשעה 17:00, ברחבת הדשא שמול היכל התרבות. במהלך האירוע תספר דקלונה, המספרת האהובה על הילדים, את הסיפור הידוע 'שמחה וששון לכל ילד בלון'.

קבלות השבת בטבע יתקיימו מדי יום שישי עד סוף אוגוסט, בשעה 17:00 ברחבת הדשא. מומלץ להביא מחצלות או שמיכות לישיבה על הדשא.

ביום שלישי התקיים האירוע הראשון בסדרת 'קולנוע בפארק ענבה'. מאות תושבים, בהם משפחות עם ילדים, ישבו על הדשא בפארק וצפו בסרט אנימציה מדובב עם כתוביות בעברית על גבי מסך ענק, מהשעה 20:00 בערב. ערבי הקולנוע בפארק יתקיימו בכל יום שלישי בשעה 20:00, עד סוף אוגוסט. כל הסרטים מותאמים לילדים ומופיעים עם כתוביות ועם דיבוב לעברית.

בשבוע שעבר פרשו תלמידים רבים מחצלות ברחבת מודיעין סנטר, הציעו למכירה ספרי לימוד משומשים וגם קנו כאלו לשנה הבאה. היריד נערך שנים רבות בעיר, ומספק הזדמנות לרכוש ספרים שאין בהם שימוש במחירים מוזלים. במקום הוצבו פחי מחזור לנייר, עבור חוברות ודפי עבודה שאין בהם צורך ושאפשר למחזר אותם. שלושה ירידים נוספים צפויים להתקיים במהלך יולי ואוגוסט – ב-29.7 במרכז לב רעות, ב-8.8 במרכז מודיעין סנטר וב-22.8 בפארק הדגים.

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר