כיתה עם תלמידים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

בעקבות שיאי הביקוש לקייטנות המדע בעיר: נפתחו קבוצות נוספות

1,400 תלמידים ביקשו להצטרף לקייטנה הפופולארית במודיעין שמופעלת על ידי משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל - רק 400 ישתתפו

פורסם בתאריך: 24.7.18 08:25

על רקע שיאי הביקוש לקייטנות המדע במודיעין, שמפעיל משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל – נפתחו קבוצות נוספות. כ-1,400 תלמדים ביקשו להצטרף לקייטנה -בתחילה רק כ-300 נכנסו אליה באמצעות הגרלה. בעקבות הביקוש נפתח מחזור נוסף עם עוד קבוצות שיכללו 100 תלמידים. בסך הכל ישתתפו בקייטנה הפופולארית 400 תלמידים בכיתות א'-ו'. בקייטנה יפעלו קבוצות קטנות של עד 25 תלמידים.



"לאור בקשת העירייה עקב הביקוש הרב לקייטנה – 100 ילדים נוספים מהעיר יוכלו להשתתף בקייטנת המדע, הטכנולוגיה והחלל של משרד המדע והטכנולוגיה", כך נמסר השבוע מעיריית מודיעין מכבים רעות. "זאת לאחר בקשת מינהל החינוך בעירייה להגדיל את מכסת התלמידים לאור הביקוש הרב שעמד על כ-1,400 תלמידים. בסך הכל ישתתפו בקייטנה 400 תלמידים בכיתות א'-ו' בקבוצות קטנות של עד 25 תלמידים".

המחזור הראשון של הקייטנה החל ביום ראשון, 22.7, והוא יימשך חמישה ימים בעלות סמלית של 80 שקלים בלבד, כאשר יתרת העלות מסובסדת על ידי משרד המדע והטכנולוגיה והעירייה. מחזור זה מיועד לכיתות א'-ד'. המחזור השני יתקיים ב-29.7 גם הוא כאמור למשך חמישה ימים, לכיתות א-ו'. המחזור השלישי והאחרון יפתח ב-5.8 במתכונת דומה למחזור השני.

במסגרת הקייטנה ייהנו התלמידים מפעילות מודרכת וחווייתית בתחומי הרובוטיקה, אלקטרוניקה וטכנולוגיה שיספקו העשרה והרחבת הידע, במטרה לסקרן ולחשוף את התלמידים לתחומים אלו כבר בגיל צעיר. דף הרישום לקייטנה נפתח בסוף חודש יוני ותוך דקות נרשמו מאות תלמידים. בעקבות מספר הנרשמים הגדול נערכה הגרלה.

***

בתוך כך, כפי שפורסם בתחילת השבוע ב"כל העיר מודיעין" – באגף החינוך בעירייה כבר מתכוננים לקראת פתיחת שנת הלימודים תשע"ט. לפי תוכנית ההיערכות הכללית של אגף החינוך – בשנה הלימודים הבאה ילמדו במערכת החינוך 27,753 תלמידים, מתוכם 4,195 תלמידי יסודי ו-11,861 תלמידי על יסודי. מבחינת מספר מוסדות החינוך, הרי שבעיר פועלים 21 בתי ספר יסודיים-ממלכתיים, שישה בתי ספר ממלכתים-דתיים ושני בתי ספר לחינוך מיוחד. בחינוך העל יסודי פועלים שמונה תיכונים ממלכתיים וארבעה תיכונים ממלכתיים-דתיים. נוסף על כך, פועלים בעיר מרכז העשרה למחוננים, 'מעלות', ומרכז 'שבילים' לקידום נוער. במסגרת ההיערכות כבר ניתן לבשר כי מערכת החנוך תתחדש בשלושה גנים ובשש כיתות.

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר