מפגש תלמדי עמית ואמני אקים (צילום: יח"צ)
מפגש תלמידי עמית ואמני אקים (צילום: יח"צ)

תלמידי בית הספר עמית במודיעין ואמני אקים ירושלים במפגש מיוחד

התלמידים, משכבת ו', נפגשו עם האומנים לאורך כל השנה, אחת לחודש, באקים ירושלים ובבית הספר

פורסם בתאריך: 21.6.18 13:55

לפני ימים אחדים נערך בבית רחל שטראוס – מרכז התרבות והפנאי של אקים בירושלים – מפגש מיוחד לסיכום שנת הפעילות המשותפת של תלמידי בית הספר עמית ממודיעין ושל אמני אקים ירושלים.

אנשי אקים ירושלים, בשיתוף פעולה עם ראשי בית הספר עמית, החליטו לפרוץ דרך וליצור לתלמידי כיתות ו' במוסד חוויה אחרת, במטרה לשבור את הסטריאוטיפ הקבוע המבוסס על דעות קדומות, ולייצר היכרות אמיתית והדדית בין התלמידים לאמני אקים ירושלים.



לפרויקט רתמו באקים ירושלים את סדנת האומנים, ולאורך השנה נפגשו התלמידים אחת לחודש עם האומנים ליצירה משותפת, בהדרכת מוטי יפרח – מנחה בכיר בסדנת האומנים. המפגשים נערכו לסירוגין פעם בבית רחל שטראוס ופעם בבית ספר עמית, ובמהלכם יצרו האומנים יצירות עם התלמידים.


מפגש תלמדי עמית ואמני אקים (צילום: יח"צ)

מפגש תלמדי עמית ואמני אקים (צילום: יח"צ)


לילי מש וציפי לוי, המורות שמובילות את הפרויקט מטעם בית הספר עמית, מספרות: "המפגשים הראשונים לוו בחששות, אך ברגע ששני הצדדים למדו להכיר זה את זה נוצרו מערכות יחסים נפלאות. התלמידים סיפרו על חוויה מעניינת ומלמדת, ועל כך שהתרגשו ללמוד שיטות ציור חדשות ולהכיר את יכולותיהם הגבוהות של אומני אקים ירושלים".

במכתב תודה כתב אחד התלמידים: "כשאמרו לנו שאנחנו נפגשים עם אנשים עם מוגבלות שכלית, חשבתי שלא איהנה. אבל כאשר פגשתי אותם וראיתי איך הם מציירים, הבנתי שיש להם כישרון ולמדתי שכל אחד יכול להצליח ושלכל אחד יש כישרון שרק מחכה שיגלו אותו".

אפרת וגנר מנהלת פיתוח משאבים באקים ירושלים: "אנו פועלים כל הזמן להעמקת הקשר עם הקהילה, ובכל פעם אנחנו מבינים כמה נכון להתחיל בכך מגיל צעיר וליצור דור חדש של אנשים אכפתיים, סבלניים, הפועלים למען הקהילה".

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. הנדהם

    מדהים. כל הכבוד לבית הספר שפותח עיניים גם לכיוון מוגבלויות בקהילה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר