נורית שמואל, דשה אברמנקו (צילומים: פרטי)
נורית שמואל, דשה אברמנקו (צילומים: פרטי)

המדור של דשה | נורית שמואל, שמוכרת בשם "נינה", עושה קריירה מחץ וקשת

שמואל, בת 20 וחצי, עוסקת בפיטנס ומתאמנת בחץ וקשת - אחרי חשבון האינסטגרם שלה עוקבים עשרות אלפים, שם היא מקדמת את תפיסת החיים שלה, שכוללת טבעונות וכושר

פורסם בתאריך: 13.6.18 17:50

נורית שמואל, אך כולם מכירים אותה בשם הבמה "נינה", היא בת 20 וחצי, מתגוררת ביהוד, עוסקת בפיטנס, טבעונית מוצהרת, מתאמנת בחץ וקשת ומפרסמת תמונות פוטוגניות במיוחד. עשרות אלפי אנשים, ליתר דיוק –  34 אלף, כבר עוקבים אחריה.



אז למה נינה?

"האמת שזה די מצחיק. בילדות הייתי חסרת ביטחון, ממש לא אהבתי את עצמי וראיתי סדרה עם שחקנית שקראו לה נינה. תמיד אמרו לי שאני דומה לה וזה מה שגרם לי לראשונה לראות בעצמי אדם יפה. בחרתי להשתמש בשם הזה באינסטגרם כי הוא תמיד מזכיר לי לאהוב את מה שקיבלתי".


נורית שמואל (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)


מה לדעתך גורם לכל כך הרבה אנשים לעקוב אחרייך?

"בהתחלה היתה לי נישה מאוד ברורה באינסטגרם, פיטנס מודל עם טוסיק יפה. זה מה שגרם לכל כך הרבה אנשים לעקוב אחרי. עם הזמן הבנתי שאני רוצה לתת במה לדברים שחשובים בעיני כדי להפוך את העולם למקום טוב יותר. אני צמחונית כבר חמש שנים ולפני חודש הפכתי לטבעונית מאידיאולוגיה. החלטתי לנצל את הבמה בשביל להראות את האהבה בין בני אדם וחיות. מאוד חשוב לי להראות שאפשר לשלב טבעונות עם כושר".

מה הוביל אותך להחלטה להפוך לצמחונית ולאחר מכן גם לטבעונית?

"תמיד אהבתי חיות. גם בילדות רציתי להיות צמחונית אבל אמא שלי לא הרשתה לי מסיבות בריאותיות. כשהגעתי לגיל שבו אני יכולה לקבל החלטות באופן עצמאי החלטתי לעשות את זה. בנוסף, ראיתי את הפעילות של טל גלבוע באח הגדול וזה האיץ את ההחלטה שלי".


נורית שמואל (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)


טבעונים נתפסים לעתים קרובות כאנשים שנוקטים בגישות שכנוע קיצוניות.

"אני לא דוגלת בגישות קיצוניות, ואף פעם לא נכנסת לאנשים לצלחת, כמו שלא הייתי רוצה שיכנסו לשלי. אבל אני כן מאמינה שאני יכולה לשתף אנשים בדרך החיים שלי באמצעות דו שיח שמכבד את שני הצדדים. אני בעיקר משתפת את העוקבים במה שאני אוכלת ומראה כמה אפשרויות של אוכל טבעוני קיימות, ואיך אפשר לשלב ספורט ולהפוך את בעלי החיים שמשמשים לנו 'אוכל' לחברים".

חץ וקשת זה ספורט מאוד מיוחד.

"נכון, כבר מילדות זה משהו שמאוד הדליק אותי. כנראה שתמיד הייתי קצת טומבוי, אהבתי משחקים של בנים ורציתי להתחפש לחיות במקום לנסיכות. כיום אני אוהבת להרגיש ולהיראות נשית, אבל זה בהחלט אלמנט באופי שלי שתמיד יהיה קיים. אני מאוד רוצה לקדם את הספורט הזה בארץ".


נורית שמואל (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)


ומה עם זוגיות?

"כרגע אני נמצאת במקום שבו אני מאוד משקיעה בהתקדמות האישית שלי ופחות רואה איך אני מכניסה עוד מישהו למשוואה, ועם זאת אני לא שוללת. חשוב לי מאוד שהוא יכבד את אורח החיים שלי ויהיה סבלני כלפי כי אני לא בן אדם קל לפיצוח. יש סיכוי שאצא עם מישהו שהוא לא צמחוני או טבעוני, כמו שאמרתי – כל עוד נכבד את הדרך אחד של השנייה מבחינתי לא תהיה בעיה".

את קוראת הודעות שעוקבים שולחים לך בפרטי?

"תמיד, ואנשים שיגידו לך שהם לא קוראים משקרים. זה מסקרן ואני גם באמת רוצה לומר תודה על הפרגון שאני מקבלת. כמובן שיש גם הודעות פחות רלוונטיות ומכבדות ואותם אנשים נחסמים מיד".

מה אף אחד לא יודע עלייך?

"אני שרה מדי פעם, אבל רק לעצמי".


נורית שמואל (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)


מהי ההודעה הכי מצחיקה שקיבלת מעוקב?

"'אם אני הייתי מיונז ואת היית קטשופ, היית באה איתי לאלף האיים' – זה לגמרי גרם לי לצחוק".

מה הדבר הכי משוגע שעשית בחיים?

"פחות משוגע ויותר אמיץ מבחינתי – השתתפתי בתחרות פיתוח גוף ועליתי עם ביקיני לבמה מול קהל של כ-400 איש. לא קל לעמוד חשופה כמעט לגמרי מול קהל כל כך גדול, אבל כשכבר הייתי על הבמה לגמרי נהניתי מהחוויה".


נורית שמואל (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)


איך את רואה את העתיד שלך?

"אני רואה את העתיד שלי מלא בלא מעט תרומה ועשייה בשביל האחר, לא באופן מתייפייף אלא פשוט כי זו אני. בפן העסקי, אני מתכננת לפתוח עסק בקרוב ועוד לא יכולה לפרט, אבל בהחלט מצפות לכם הפתעות".

איזה מסר היית רוצה להעביר לעוקבים שלך?

"תהיו אתם ותחלמו בגדול. אני מאמינה שאין דבר שהוא בלתי ניתן להשגה כל עוד מאמינים בו בלב שלם. תקבלו את השונה מכם והכי חשוב – אל תוותרו על מה שאתם אוהבים בגלל הפחד ממה שיגידו מסביב, לאנשים תמיד יהיה מה לומר לטוב ולרע, צריך לדעת לקבל את שניהם".


נורית שמואל (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)


Notice: הפונקציה wp_get_loading_optimization_attributes נקרא בצורה לא תקינה. An image should not be lazy-loaded and marked as high priority at the same time. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 6.3.0.) in /home/kolhairmodiin/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031
נורית שמואל (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)

תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר