בוגרי מגמת התקשורת בערב גמר בהיכל התרבות במודיעין (צילום: מגמת תקשורת, עירוני ב')
היכל התרבות במודיעין, בשבוע שעבר (צילום: מגמת תקשורת, עירוני ב')

היכל התרבות במודיעין – הבמה הראשונה לתלמידי מגמת התקשורת של עירוני ב'

היכל התרבות בעיר אירח את בוגרי מגמת התקשורת של עירוני ב', שקיימו ערב של הצגת עבודות גמר

פורסם בתאריך: 27.5.18 10:50

'סינמה עירוני ב": בשבוע שעבר נערך אירוע הצגת תוצרי מגמת התקשורת בתיכון עירוני ב' ע"ש יצחק רבין, שהתקיים בהיכל התרבות מודיעין. הערב נפתח בהצגת הקליפים שיצרו תלמידי כיתה י' בנושא 70 שנה למדינת ישראל. התלמידים בחרו בשירים ישראליים מתקופות שונות, המאפיינים נושאים שעל סדר היום בחברה הישראלית. זוהי תחילת דרכם של תלמידי המגמה, לקראת הפקות הסרטים בהמשך.


  • להורדת האפליקציה של כל העיר באנדרואיד
  • להורדת האפליקציה של כל העיר באייפון

לאחר מכן הוקרנו סרטים קצרים, באורך של כשבע דקות, שאותם יצרו תלמידי כיתה יא'. הסרטים עסקו בסוגיות המטרידות את בני הנוער – שתיית אלכוהול, נהיגה בשכרות, שיימינג (בִּיּוּש) ברשתות החברתיות, הטרדות מיניות ועוד נושאים חברתיים.

שיאו של הערב היה אירוע חשיפת סרטי בוגרי המגמה, שנקרא על שמו של תלמיד המגמה ירדן נגאר ז"ל, שנהרג בתאונת דרכים בחופש הגדול שבין כיתה י"א לי"ב. הסרטים של שכבת י"ב היו בעלי משמעות חברתית, וסיכמו שלוש שנים של עבודה והתמקצעות בתחומי הכתיבה, הצילום, העריכה, הבימוי וההפקה. בפני התלמידים הוצבו אתגרים של עבודה בשיתוף פעולה בצוותים והפקת סרט איכותי בעל אמירה משמעותית. הסרטים השנה עסקו בשאלות זהות מינית, סכנות ברשת, אובדן, שחיתות חברתית וחברוּת.


בוגרי מגמת התקשורת בערב גמר בהיכל התרבות במודיעין (צילום: מגמת תקשורת, עירוני ב')

(צילום: מגמת תקשורת, עירוני ב')


בכל שנה מתכבדת משפחת נגאר בבחירת הסרט הזוכה, והשנה נבחר הסרט 'קשר רציני', העוסק בסוגיית הסכנות ברשת. סרט זה, של שני ארונוביץ, עדו מור, יובל כהן ונדב מרקוביץ', ריתק את הקהל באולם והצליח לייצר מתח אצל הצופים, לצד העלאת המודעות בקרב בני הנוער לנושא חשוב זה.

 

אבישי קליינמן, המורה להפקות בבית הספר, סיכם: "ערב זה הינו תוצר של כישרון, נחישות והתגברות על לא מעט מכשולים. אנו גאים מאוד בתלמידים: אלו היו שלוש שנים של פעילות אינטנסיבית שבהן ראינו את הנוער האיכותי מתפתח וגדל, ותוך כדי כך גם נכנס לנו ללב".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר