ניידת טיפול נמרץ של מד"א, אמבולנס (צילום: עודאי בסול)
(צילום: עודאי בסול)

כביש 443: רוכב אופנוע נפגע קשה מרכב סמוך למחסום מכבים

הרוכב, בן 20, סובל מפציעה רב מערכתית, הוא מורדם ומונשם ופונה לבית החולים תל השומר

פורסם בתאריך: 15.5.18 19:50

רוכב אופנוע צעיר נפגע הערב, שלישי, מרכב בכביש 443 – התאונה התרחשה  סמוך למחסום מכבים. פרמדיקים של מד"א הגיעו למקום ופינו את רוכב האופנוע, בן 20, לבית החולים תל השומר, כשהוא במצב קשה.

ממד"א נמסר: "בשעה 18:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על תאונת דרכים רוכב אופנוע שנפגע מרכב בכביש 443 סמוך למחסום מכבים לכיוון ירושלים". במד"א מציינים כי "חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים שיבא בתל השומר צעיר כבן 20 רוכב במצב קשה עם פציעה רב מערכתית, מורדם ומונשם".

פרמדיק מד"א, אורן קינר, מתאר: כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 20 שוכב סמוך למעקה הבטיחות כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית ובמרחק עשרות מטרים ראינו אופנוע על הכביש. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה".


  • להורדת האפליקציה של כל העיר באנדרואיד
  • להורדת האפליקציה של כל העיר באייפון

מכת הדו גלגלי: בתוך כך, מנתונים שאספה עמותת אור ירוק עולה כי בעשור האחרון (מ-2007 ועד ל-2016) נפגעו בכבישים העירוניים ברחבי הארץ יותר מ-21 אלף רוכבי אופנועים וקטנועים, 180 בני אדם נהרגו ויותר מ-2,300 נפצעו באורח קשה. בעמותת אור ירוק מציינים כי 2017 היתה השנה המסוכנת ביותר לרוכבי אופנועים וקטנועים בישראל: בכבישי הארץ נהרגו 61 רוכבים – המספר הגבוה ביותר זה 15 שנים.

ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק, התייחס לסכנת האופנועים בכביש ואמר כי "מדינת ישראל מפקירה את רוכבי האופנועים והקטנועים. על משרד התחבורה והבטיחות בדרכים מוטלת האחריות לדאוג לבטיחותם של הרוכבים על ידי התאמת התשתיות לכלי הרכב הדו-גלגליים: להתקין פס הגנה במעקות הבטיחות, שיגן על הרוכבים בזמן החלקה, לוודא כי הרשויות משתמשות בצבע כביש שלא גורם להחלקה כאשר הכביש רטוב ולעודד רכישת אביזרי בטיחות על ידי הורדת המע"מ".


שוק הטלגראס: סוחר נתפס על חם במודיעין

הכניסה למודיעין: נחנכה כיכר האור החדשה


 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר