אילוסטרציה בני נוער (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

כנס מיוחד להורים במודיעין – איך לשרוד את גיל ההתבגרות?

כנס על גדילה והתבגרות מינית ייערך בחודש הבא במרכז הרב תחומי

פורסם בתאריך: 29.4.18 08:56

ביום ראשון 27.5, יתקיים במרכז הרב תחומי, כנס בנושאים שוודאי ידברו להורים רבים, תחת הכותרת "גדילה והתבגרות מינית". הכנס הוא פרי יוזמה של היחידה לקידום בריאות באגף לשירותים חברתיים בעירייה, הקתדרה להורות ומשפחה והמרכז הרפואי ע"ש יצחק שמיר (לשעבר אסף הרופא). במסגרת הכנס צפויים להשתתף טובי המומחים מקמפוס בית החולים, שידברו על התחומים הבוערים בקרב ההורים החווים את ילדיהם הגדלים והמתבגרים.


  • להורדת האפליקציה של כל העיר באנדרואיד
  • להורדת האפליקציה של כל העיר באייפון

גיל ההתבגרות הוא תקופה של מעבר בין ילדות לבגרות. המאפיינים של גיל ההתבגרות כוללים מגוון של שינויים מבחינה גופנית, קוגניטיבית ורגשית, כשאחד מהתהליכים העיקריים שמתרחש בשנים אלו הוא התהליך של גיבוש הזהות העצמית. הורים רבים חווים את גיל ההתבגרות של ילדיהם  כתקופה קשה ומאכזבת, עם ילדים מתמרדים ועומדים על דעתם אל מול תחושת תסכול של ההורים. הכנס יביא נקודות מעניינות וזוויות ראיה שונות לגיל זה.

מה בתוכנית:

  • בשעה 17:15 תינתן הרצאה מפי ד"ר מריאנה רחמיאל, מנהלת היחידה לאנדוקרינולוגיה ילדים על המשמעויות של ילד נמוך בכיתה, ההתפתחות ההורמונאלית וההשלכות ההתנהגותיות. ד"ר רחמיאל תספר על האפשרויות הכי מתקדמות שעומדות בפני ההורים המודאגים וגם כיצד לנהל שיח נכון ובריא עם הילד.
  • בשעה 17:45 תתקיים הרצאה של ד"ר גליה ברש, רופאה בכירה מהיחידה לאנדוקרינולוגיה ילדים שתדבר על סוגיית גיל ההתבגרות מהזווית של הילד המתבגר מתחת לאף בבית וחווה עולם רגשי, הורמונלי וחברתי אותו ההורים לעיתים לא מבינים.
  • בשעה 18:15 תינתן הזדמנות להורים להשתתף בדיון של שאלות ותשובות למומחים.

במקביל לכנס עבור ההורים, יערכו הפעלות והפתעות לילדים עם פינות יצירה מהנות, תיאטרון סיפור, סדנת בועות סבון ועוד, המלוות בכיבוד קל.

ההתכנסות תחל בשעה 17:00, במרכז הרב תחומי, עמק דותן 49. ההשתתפות ללא עלות, אך מצריכה הרשמה מראש בטלפון- 08-6226773 או 08-6226756.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר