בית העלמין הצבאי בהר הרצל (צילום: אמיל סלמן)
(צילום: אמיל סלמן)

יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל במודיעין: מתייחדים עם זכר הנופלים

הטקסים מתקיימים בחלקה הצבאית של בית העלמין במודיעין, לא תותר כניסת רכבים למתחם - ניתן להגיע בשאטלים

פורסם בתאריך: 18.4.18 07:42

היום, רביעי, 18.4, יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות איבה. בשעה 11:00 תישמע צפירה ברחבי הארץ. אלפי משפחות יתייחדו עם זכרם של 23,645 חללי צה"ל וקורבנות פעולות האיבה שנפלו מקום המדינה ועד היום.

ביום הזיכרון יתקיים טקס עירוני בחלקה הצבאית של בית העלמין מודיעין. הטקס יחל בשעה 11:00 עם הישמע הצפירה. הקהל מתבקש להגיע עד השעה 10:45.

מהעירייה נמסר כי לאחר השעה 10:00 לא תותר כניסת רכבים למתחם בית העלמין דרך שדרות הרכס, פרט לרכבי משפחות החללים ולרכביהם של בעלי מוגבלויות. ניתן יהיה להשתמש בהסעות (שאטלים) שיעמדו לרשות משתתפי הטקס בסוף רחוב עמק האלה, סמוך למגרש הכדורגל וברחוב השדרה המרכזית, בפארק הטכנולוגי.

מהעירייה נמסר כי כל אירועי יום הזיכרון מונגשים לבעלי מוגבלויות בניידות.


להורדת האפליקציה של כל העיר באנדרואיד

להורדת האפליקציה של כל העיר באייפון


היום ערוכים כוחות מד"א בכוחות מתוגברים ברחבי העיר. בהערכת מצב שקיים מנכ"ל מד"א אלי בין הוחלט כי צוותי מגן דוד אדום יפעלו בכוחות מתוגברים של חובשים, פאראמדיקים, מגישי עזרה ראשונה, אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, אופנועי מד"א, טרקטורונים, בימבולנסים, ושאר רכבי ההצלה הייעודיים והייחודיים בהם האופניים החשמליים, הסאגווי והג'יפבולנס. הכוחות יאבטחו את טקסייום הזיכרון, באתרי ההנצחה ובתי העלמין הצבאיים בהם יתקיימו עצרות זיכרון.

בכל צורך רפואי יש לפנות למוקד החירום של מד"א – בטלפון 101 או באמצעות אפליקצית 'מד"א שלי', ולהישמע להנחיות של החובשים והפאראמדיקים במוקד מד"א כיצד להעניק סיוע ראשוני עד להגעת כוחות מד"א למקום.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר