מתת סויסה, דשה אברמנקו (צילומים: sergo bochorishviliy, פרטי)
מתת סויסה, דשה אברמנקו (צילומים: sergo bochorishviliy, פרטי)

המדור של דשה | מתת סויסה כובשת את עולם הדוגמנות דרך הרשת

סוויסה, רק בת 18, מגשימה את החלום ומספרת שזה לא קל כשגרים במקום מרוחק כמו קרית שמונה, אבל 80 אלף העוקבים שיש לדף האינסטגרם שלה בהחלט מסייעים

פורסם בתאריך: 12.4.18 12:01

מתת סויסה, בת 18, אמנם מתגוררת בקרית שמונה, אך לגמרי מגשימה את החלום התל אביבי ועובדת בתחום הדוגמנות, אליו היא הגיעה בזכות דף אינסטגרם פופולרי במיוחד המונה כ-80 אלף עוקבים. תוך כדי היא גם משרתת בחיל האוויר בתחום האפסנאות הטכנית, והיא מרוצה מאוד: "אני פייטרית בנשמה היות וגדלתי במקום מוכה מלחמות וקטיושות וזה הניע אותי לתרום למדינה. אני חיילת בחיל האוויר, בתחום האפסנאות הטכנית, שירות מאוד מעניין. בחרתי לשרת יומיות כדי שאוכל לשלב את הדוגמנות, ואני צפויה להשתחרר בשנת 2020".

יש לך שם מאוד מיוחד?
"השם ניתן לי על ידי האחים שלי היות והם קיבלו אותי במתנה ובשמחה, והרי פירוש המילה מתת הוא מתנת אל".

מתת סוויסה (צילום: sergo bochorishvili)

מתת סוויסה (צילום: sergo bochorishvili)

איך התחלת לצבור עוקבים באינסטגרם?
"הכל התחיל בגלל האהבה שלי לבגדי ים. התחלתי להצטלם עם בגדי ים, כמו כולן, וכמות התגובות על כל תמונה שהעליתי היתה לא פרופורציונלית. הבנתי שאני צריכה לטפח יותר את האינסטגרם וככה גם נכנסתי לעולם הדוגמנות".

מתי הבנת שאת רוצה להיות דוגמנית?
"מאז שאני מכירה את עצמי תמיד חלמתי על תחום הדוגמנות, והתחלתי לחשוב על זה בגיל מאוד צעיר. אני מאוד מקווה שאגשים את החלום הזה עד הסוף ובשילוב עם תחום האופנה".

העובדה שאת מתגוררת בקרית שמונה מקשה עלייך להשתלב בתעשייה?
"תל אביב מאוד רחוקה וכמובן שזה מאוד מקשה, אני לא נגישה לכל קמפיין והיו לא מעט פעמים שוויתרתי על הצעות מהסיבה הזו. לא קל לגור בפריפריה ולהצליח. אחי הבכור למד תקשורת וישר הבין שאין איך להתקדם כאן, ועבר לתל אביב – היום הוא עיתונאי מצליח ב"כלכליסט". גם אני שוקלת לעבור למרכז בעתיד".

מתת סוויסה (צילום: sergo bochorishvili)

מתת סוויסה (צילום: sergo bochorishvili)

איך ההורים שלך מגיבים לכל העניין?
"המשפחה שלי מאוד תומכת ודוחפת כמה שיותר לתחום הדוגמנות כדי שאצליח ואתפרסם. למשל, אם יש לי יום צילומים בתל אביב, ההורים שלי מסיעים אותי. הם מאוד דאגנים ושמרנים ואני עטופה בהרבה חום ואהבה. עד גיל 18 היו קמפיינים שהם לא הסכימו לי להשתתף בהם, אבל כיום הגעתי לגיל שבו אני יכולה להחליט לבד והם מבינים את זה ותומכים בי".

איך בן הזוג מגיב לפרסום?
"הכרתי את מור בדיוק לפני שנה, הוא מאמי אמיתי ואפשר לומר שזו היתה אהבה ממבט ראשון. הוא גם יליד קרית שמונה ובא ממשפחה מדהימה, כיף לנו ואנחנו מבלים יחד המון. שלא יגמר לעולם. הוא מפרגן לי מאוד וכמובן שהוא גם דואג כי בין העוקבים יש אנשים לא נחמדים בלשון המעטה".

איזה מותגים יצא לך לפרסם?
"יצא לי לעשות כבר המון קמפיינים, בין היתר: אפרודיטה, לקוק ספורטיף, לאונרדו קוסמטיקה, מותג המשקפיים Tomas maier, מותג ההלבשה התחתונה Etam Paris. בנוסף, השתתפתי בפרק בסדרה "צומת מילר 2", בקליפ של סאבלימינל ובתצוגת אופנה בבנייני האומה בירושלים".

מתת סויסה (צילום: ערן לוי)

מתת סויסה (צילום: ערן לוי)

מה לא תסכימי לעשות?
"בתחום הזה צריך למתוח הרבה קווים ועירום הוא הקו האדום שלי".

את חושבת שקל יותר לפרוץ בתחום הדוגמנות כשיש לך אינסטגרם חזק?
"האינסטגרם הוא קרש קפיצה לא קטן לכל מי שחושקת בתחום. זה יכול לסייע מאוד כשכל תגובה וכל עוקב מעצימים אותך יותר ויותר. ככל שמספר העוקבים גדל כל התפוצה שלך גדלה. זה אותו הדבר כמו להצליח בכל תחום אחר, למשל כדי להצליח במוזיקה החיזוק של היוטיוב מאוד עוזר וזה על אותו המשקל".


Notice: הפונקציה wp_get_loading_optimization_attributes נקרא בצורה לא תקינה. An image should not be lazy-loaded and marked as high priority at the same time. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 6.3.0.) in /home/kolhairmodiin/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031

 

האם כל אחת שמצליחה באינסטגרם יכולה גם להצליח בתחום הדוגמנות לדעתך?
"לא. בעולם האמיתי יש המון תחרות, עבודה בשעות לא שגרתיות והמון אכזבות לצד ההצלחות. זה שונה לגמרי כשמתנתקים מהמקלדת ויוצאים אל החיים האמתיים".

מתת סוויסה (צילום: sergo bochorishvili)

מתת סוויסה (צילום: sergo bochorishvili)

מה צריך לעשות כדי לצאת מגבולות האינסטגרם ולקבל קמפיינים גם מחוצה לו?
"כשיש חשבון אינסטגרם מצליח יש גם המון הצעות לקמפיינים וכאן מתחילה העבודה האמיתית. צריך לבחון כל הצעה ולפעמים להתפשר ולעבוד קשה גם כשזה לא הכי נוח, ככל שתצברי יותר ניסיון ויהיו יותר קמפיינים מאחורייך תתחילי לקבל גם הצעות שלא קשורות לאינסטגרם".

מה אף אחד לא יודע עלייך?
"יש לי פאטיש לבגדי ים ויש לי למעלה מ-100 בגדי ים".

מזהים אותך ברחוב? איך את מגיבה לזה?
"מזהים אותי וזה מאוד מחמיא. פעם ביליתי במסיבה בתל אביב ואחת מהבנות שהיו שם זיהתה אותי ניגשה אלי וביקשה להצטלם איתי, כמובן שעשיתי את זה בשמחה".

מתת סויסה (צילום: פרטי)

מתת סויסה (צילום: פרטי)

איך את רואה את העתיד שלך?
"כולנו יודעים שבין החלום למציאות יש פערים די גדולים וכמובן שאנחנו תמיד שואפים לשלמות. אם זה יהיה תלוי בי, אעשה הכל על מנת להצליח בתור דוגמנית ולשלב את זה עם עיצוב אופנה, תחום ללא גבולות שבו הדמיון כל הזמן עובד והשמיים הם הגבול. כמובן שאני בן אדם מאמין וצריך גם נגיעות קטנות מלמעלה ובסופו של דבר הכי חשוב שנאהב את מה שנעשה, שנהיה טובים אחד לשני כי פרגון תמיד מביא הצלחה".

איזה מסר היית רוצה להעביר לעוקבים שלך?
"שלא כל הנוצץ הוא זהב. לתחזק אינסטגרם עם כמות כזו של עוקבים כרוך בעבודה מאוד קשה. אבל כל אחד יכול להגשים את החלום שלו עם הרבה מאמץ ואמונה".

תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר