עינת חזקיהו, בעלת סטודיו "כיד הדמיון" (צילום: אורלי דניאלי)
עינת חזקיהו, בעלת סטודיו "כיד הדמיון" (צילום: אורלי דניאלי)

משכירה לעצמאית: עינת חזקיהו רכשה סטודיו לצביעת כלי קרמיקה

אחרי 18 שנה כעובדת שכירה בבנק, חזקיהו היתה צריכה שינוי: "הרגשתי שאני רוצה עוד משהו, ומה שהוביל אותי, זה שרציתי שיהיה לי כיף"

פורסם בתאריך: 8.4.18 11:50

הסיפור של עינת חזקיהו (49) ממודיעין ישמע לכם מוכר, כיוון שהוא קורה להרבה נשים וגברים. אולם מה שמבדיל אותה משאר האנשים, זאת האישיות הצבעונית והנעימה שלה, ומעל לכל כשרון ניהולי. חזקיהו עבדה בבנק, במשך כ-18 שנים, שבמהלכם עשתה מספר תפקידים. כשהגיעה לגיל 40, החליטה שהיא רוצה לצאת לדרך חדשה, ולאחר חיפושים ובירורים בינה לבין עצמה רכשה את סטודיו "כיד הדמיון". כיום בסטודיו מועסקים כ-15 עובדים ועובדות במשרות חלקיות. חזקיהו משתפת כי הסטודיו קיים כ-12 שנים, והיא רכשה אותו לפני כ-4.5 שנים.

עסקים במודיעין - סטודיו כיד הדימיון (צילום: עינת חזקיהו)

עסקים במודיעין – סטודיו כיד הדימיון (צילום: עינת חזקיהו)

בשיחה עם "כל העיר", היא מספרת על העסק שלה: "הסטודיו הוא מקום של בילוי בצביעה על כלי קרמיקה מוכנים וסדנאות חימר. הסטודיו פתוח כל יום, כל היום, להגעה חופשית, בתיאום טלפוני מראש. אנחנו עובדים עם מבוגרים, ילדים, יחידים, קבוצות ומשפחות. יש אצלנו מגוון פעילויות כמו סדנאות חימר, ימי הולדת, ערבי נשים. סדנאות צביעה מודרכת, קייטנות, חוג חימר לילידים ואנחנו יוצאים לפעילויות חוץ כשמזמינים אותנו. יש לנו ערכת צביעה ביתית שאפשר לקחת הביתה, והכל נע סביב הצביעה של כלי הקרמיקה מוכנים".

למה יצאת לעצמאות?
"הרגשתי שיש שם עוד משהו. לא יכול להיות שעל המצבה שלי יהיה כתוב עבדה בבנק 50 שנה. חיפשתי את עצמי. בדקתי מה מעניין אותי, ובמה אני טובה. זה קרה בסביבות גיל 40 ולקח לי בערך 3 שנים ולהבשיל ולצאת מהבנק. התפקיד האחרון שלי בבנק היה במשאבי אנוש, והייתי מאוד מחוברת אליו. זה לא שלא מימשתי את עצמי ואת יכולותיי, אבל הרגשתי שאני רוצה עוד משהו, ומה שהוביל אותי, זה שרציתי שיהיה לי כיף".

יכול להיות שהכיף נובע מניהול עסק עצמאי?
"כן, בהחלט. יש הרבה נשים עצמאיות שמהות העסק שלהן זה הן עצמן כמו מאמנת ומטפלת. אני לא קרמיקאית ואני לא אמנית. אני לא מתחרה במישהי כזאת. אני מספקת מקום של בילוי. אני מנהלת. העסק יכול היה להיות אחר לגמרי".

מה קשה בלהיות בעלת עסק?
"להמציא את עצמך כל פעם מחדש. לחדש. לחשוב על רעיונות חדשים לעשות משהו שעוד לא עשיתי מצד שני זה מה שאני אוהבת לעשות. זה לא קשה לי. זה מאתגר אותי ונותן לי את הדרייב".


Notice: הפונקציה wp_get_loading_optimization_attributes נקרא בצורה לא תקינה. An image should not be lazy-loaded and marked as high priority at the same time. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 6.3.0.) in /home/kolhairmodiin/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031

 

מספטמבר האחרון, עינת חזקיהו מנהלת קבוצת נטווריקנג מטעם ניב. "אני בניב מהיום הראשון שאני עצמאית. זה עזר לי מאוד כי אני צריכה חברה. נכון שבסטודיו אני פוגשת אנשים כל הזמן, אבל הם מהצד השני של המתרס והם לא מתמודדים יחד איתי בדילמות ואתגרים שאני מתמודדת: איך לשווק, לפרסם, לחשוב על רעיונות חדשים. יש המון פרטים בעסק שאת, כבעלת העסק צריכה להיות כל הזמן ערנית אליהם".

עסקים במודיעין - סטודיו כיד הדימיון (צילום: עינת חזקיהו)

עסקים במודיעין – סטודיו כיד הדימיון (צילום: עינת חזקיהו)

איך צברת ידע על ניהול עסק?
"כל שלב שעברתי בחיי המקצועיים, עזר לי בניהול העסק שלי. אם זה בניתוח דוחות כספיים, תכניות עבודה, תקציב ועוד. וגם עשיתי קורס של מט"י".

אילו טיפים לעצמאית בתחילת דרכה?
"להיות סקרנית, ללמוד, לשאול, להתנסות, לדבר, להיפתח לעוד. לשמוע מניסיונם של אחרים. לא חייבים לקחת את הכל. לפעמים אתה שומע משהו ממישהו אחר ואתה יכול להגיד, ככה לא. אבל עדיין חכמת ההמונים עובדת במקרה הזה, ואת לא צריכה להמציא את הגלגל מחדש. הכל כבר הומצא. למצוא מסגרת תומכת, מקצועית או ניהולית. לא להיות לבד. זה חשוב, להאמין בעצמך. ולדעת שיש יום שהוא קייצי בעסק, או סתווי, ולראות הלאה ולא לשקוע ברגע עצמו".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר