מיה קסלר, דשה אברמנקו (צילומים: פרטי)
מיה קסלר, דשה אברמנקו (צילומים: פרטי)

המדור של דשה | מיה קסלר עשתה מהפך והיא לא מתכוונת להסתיר את זה

קסלר, בת ה-17 וחצי, בעלת דף אינסטגרם של כ-120 אלף עוקבים, שאימצה אורח חיים בריא, מאמינה "שלא צריך לעשות כזה סיפור מגוף, לכולנו יש אותו. בגד ים והלבשה תחתונה הם בדיוק אותו הדבר, הם מכסים אותם חלקים. ולמה לא בעצם, זה כולה גוף". חוץ מזה, אל תקראו לה סנובית כי היא ממש לא מתנשאת

פורסם בתאריך: 28.3.18 11:10

למיה קסלר, בת ה-17 וחצי, ממזכרת בתיה יש כ-120 אלף עוקבים, אותם צברה ממש במקרה. או שלא. מה שכן, מעבר למראה החיצוני ההורס, היא מעבירה מסרים שחשוב לכל בן אדם לשמוע.

מיה קסלר (צילום: פרטי)

מיה קסלר (צילום: פרטי)

מה את עושה בימים אלו?

"אני משקיעה בלימודים, הציונים מאוד חשובים לי, בקיצור חנונית. כשאני לא לומדת, אני נמצאת בחדר הכושר, שזה בערך כל החיים שלי. כשאני לא עושה את שני הדברים האלו, אני לומדת דרך האינטרנט איך אני יכולה לשפר את האימונים ואת אורח החיים הבריא שעיצבתי לעצמי. אני מתאמנת 7 פעמים בשבוע".

להורדת האפליקציה של "כל העיר מודיעין"

מיה קסלר (צילום: פרטי)

מיה קסלר (צילום: פרטי)

איך התחלת לצבור עוקבים באינסטגרם?

"העלתי תמונות ועם הזמן העוקבים הצטברו. את יודעת, אנשים רואים בלונדינית עם עיניים ירוקות ובלי יותר מדי בגדים. 91 אחוז מהעוקבים שלי הם גברים ורק 9 אחוזים נשים".

מיה קסלר (צילום: פרטי)

מיה קסלר (צילום: פרטי)

האהבה לספורט הגיעה אחרי שהשלת 26 ק"ג מגופך.

"נכון. הייתי ילדה שמנה שלא היתה מוכנה לזוז מהספה, ניסיתי את כל הדיאטות ובכל פעם ירדתי 5 קילו ועליתי 10. יום אחד שמעתי על מישהי שסיפרה שהיא לא אכלה והורידה 30 קילו. בעקבות אותו סיפור, החלטתי בחופש הגדול לישון כל היום ולהיות ערה כל הלילה, בבית היה חוק שלא אוכלים אחרי 21:00 בערב – ככה שכמעט ולא אכלתי וככה הורדתי 10 קילו. אף פעם לא כיוונתי לאנורקסיה וזה לא משהו שאני מעודדת בכלל, להפך. אבא שלי התחיל לדאוג לי והכריח אותי לאכול. אחרי שזה קרה, נרשמתי לחדר כושר, התחלתי לאכול בריא ועם הזמן צברתי ידע והפכתי את הכושר לחיים שלי".

מיה קסלר, אחרי ולפני (צילום: פרטי)

מיה קסלר, אחרי ולפני (צילום: פרטי)

מיה קסלר, אחרי ולפני (צילום: פרטי)

מיה קסלר, אחרי ולפני (צילום: פרטי)

איזה טיפ תוכלי לתת לעוקבות שרוצות להתחיל תהליך של ירידה במשקל?

"יש לי המון טיפים ואני משתדלת תמיד לענות לעוקבות שלי ולעזור להן. קודם כל, הכל בראש, אם את רוצה משהו באמת את תשיגי אותו, אפשר לעצב את הגוף איך שרוצים וזה מדהים, פשוט  צריך לעשות את זה בעזרת כוח רצון ומוטיבציה. צריך לפתוח אינטרנט כי יש שם הכל, אני לא נעזרתי באף אחד כדי להגיע למה שאני היום, עם הזמן צוברים ידע. תאהבו את מה שאתן עושות".

מיה קסלר (צילום: פרטי)

מיה קסלר (צילום: פרטי)

נראה שמאוד חשוב לך לחשוף את העוקבים שלך למציאות שמעבר לאינסטגרם.

"חשוב לי לתת לבנות השראה ומוטיבציה. אני מציגה להן משהו חדש – עור ועצמות זה כבר לא מה שהולך היום ודווקא להיות אישה חזקה זה יפה. אני רוצה שבנות יאהבו את עצמן כמו שהן כי כל אחת יפה בדרך שלה. הדימוי העצמי שלי מאוד נמוך, בגלל ששמן תמיד נשאר שמן בראש, אני לא אוהבת את עצמי ואני פרפקציוניסטית בהכל. אני לא רוצה שבנות יאכלו את עצמן כשהן רואות מישהי שנראית מדהים בתמונה. אני רוצה לעודד אותן ולכן אני מסבירה להן מה באמת עומד מאחורי התמונות – אנשים לא תמיד נראים בתמונות כמו שהם נראים במציאות, בגלל זה אני גם מעלה לסטורי תמונות שאני לא תמיד מושלמת בהן או לא מצולמת מזווית מחמיאה".

מיה קסלר (צילום: פרטי)

מיה קסלר (צילום: פרטי)

בקרוב את מסיימת י"ב ומתגייסת לצבא. איזה תפקיד היית רוצה לקבל?

"אני רוצה תפקיד משמעותי שיאפשר לי לתרום למדינה שלי ולהרגיש שאני באמת עושה משהו. הייתי רוצה להיות מדריכת כושר, או מפקדת".

את מכוונת לקריירת דוגמנות?

"חתמתי לפני שבוע בסוכנות 'סיי טאלנט'. אני אוהבת להצטלם, זה עושה לי טוב ואני פוטוגנית. אני לא רואה את עצמי בעתיד הרחוק מדגמנת, כי יש לי שכל וכשהוא קיים עדיף לעבוד איתו, אבל אי אפשר לדעת מה יהיה. בינתיים אני לא בונה על זה".

מיה קסלר (צילום: פרטי)

מיה קסלר (צילום: פרטי)

איזה תגובות את מקבלת מעוקבים?

"רוב התגובות שאני מקבלת הן מטרידות ורעות, כבר שמעתי הכל. אבל יש רק מקרים בודדים שאני יכולה להיות בהלם מבורות ורוע של אנשים, כואב לי שדברים כאלה קיימים בחברה שלנו. אני לא מתייחסת לתגובות שליליות ובטח שלא לוקחת ללב כי אני לא אפגע מבן אדם חסר חיים שיורד על בחורה שהוא לא מכיר. אני לא אתייחס לאנשים טיפשים כי הם לא שווים זמן ואנרגיה, ובן אדם שמקדיש את החיים שלו כדי לעשות לאחר רע זה לא משהו ששווה להיפגע ממנו. אנשים צריכים לאהוב יותר ולשנוא פחות. אבל כמובן שעם זאת, יש תגובות טובות שמחזקות, ואני אוהבת וגאה הכי בעולם בעוקבים שלי שתומכים בי".

יש הרבה אנשים שמביעים ביקורת על הצילום החושפני, מה דעתך על זה?

"אני מכבדת את כולם ואת הדעה שלהם, יש דרך להגיד אותה כמובן. אבל לא באמת מעניין אותי מה אחרים חושבים. אני לא חושבת שצריך לעשות כזה סיפור מגוף, אנחנו רואים אותו כל הזמן, לכולנו יש אותו. בגד ים והלבשה תחתונה הם בדיוק אותו הדבר, הם מכסים אותם חלקים. ולמה לא בעצם, זה כולה גוף."

מיה קסלר (צילום: פרטי)

מיה קסלר (צילום: פרטי)

לאחרונה עשית קעקוע, מה המשמעות שלו?

"יש לי שני קעקועים עם משמעות קצת אישית, אבל יש לי גם אחד בצלעות, כתוב עליו valor בספרדית והמשמעות היא ערך או אומץ – שתי משמעויות שאני מאוד מתחברת אליהן".

מה עם זוגיות?

"האמת שאף פעם לא הייתי בזוגיות, אני מאמינה שהכל קורה בזמנו. בעתיד, חשוב לי שבן הזוג שלי יהיה בן אדם מכבד, מעריך שיודע איך להתייחס לאישה, יש לי סטנדרטים הגיוניים לדעתי".

מזהים אותך ברחוב?

"בזמן האחרון מזהים אותי המון ומבקשים להצטלם איתי. זה מביך אותי נורא אבל אני משתדלת להצטלם כשאני יכולה. מצד אחד זה כיף לראות את התמיכה והאהבה של האנשים, אבל מצד שני זה באמת מביך ואני צריכה לדאוג למראה החיצוני שלי כל הזמן".

כמה ההורים שלך מעורבים בעשייה שלך?

"ההורים שלי יודעים הכל, מבקשים לראות את דף האינסטגרם שלי מדי פעם. הם לא מתים על זה אבל הם מקבלים ומבינים ואם הם מבקשים למחוק תמונה היא מיד נמחקת".

מיה קסלר (צילום: פרטי)

מיה קסלר (צילום: פרטי)

מה אף אחד לא יודע עליך?

"שאני פרפקציוניסטית, הכל אצלי חייב להיות מושלם וזה גורם לי להמון בעיות בחיים, אבל גם יש לזה יתרונות. בנוסף, אני ממש לא עונה על הסטיגמות שחלק מהאנשים מנסים להדביק לי. אני לא הבלונדינית המטומטמת אלא ההפך הגמור, אני ממש חכמה (למרות שזה מוזר להגיד את זה על עצמי) וגם ממש לא סנובית או מתנשאת".

איך את רואה את העתיד שלך?

"אני אתגייס לצה"ל, אעשה טיול לדרום אמריקה אחרי זה ובהמשך ככל הנראה אלמד באוניברסיטה ואמצא עבודה – החיים המשעממים. אבל הכל יכול להשתנות כמובן".

איזה מסר היית רוצה להעביר לעוקבים שלך?

"תפזרו אהבה, תכבדו את האחר רק מעצם היותו אדם, תאהבו את עצמכם ואם אתם לא אז תעשו עם זה משהו. תלמדו לקבל את השונה ותשמרו על ראש פתוח. פשוט תאהבו אחד את השני ואת עצמכם".

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. מה זה משנה

    לא עפה על עצמה בכלל
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    היא לא צריכה רישיון טיסה היא כבר יודעת לעוף

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר