פרויקט נעים להכיר 2 במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
פרויקט נעים להכיר 2 במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

מיזם הנשים המעצימות של מודיעין: אלפים השתתפו

עשרות בתים של נשים יזמיות במודיעין, אירחו אלפי תושבים ומבקרים בפרויקט "נעים להכיר 2", שנערך במסגרת חודש האישה הבינלאומי

פורסם בתאריך: 20.3.18 09:44

בימים האחרונים הסתיים פרויקט "נעים להכיר 2" בהשתתפות אלפי תושבים ומבקרים שהגיעו להכיר את הנשים החזקות של מודיעין. עשרות בתים של נשים יזמיות, פתחו את דלתותיהם ואירחו אלפי תושבים ומבקרים בפרויקט "נעים להכיר 2".

מיזם הנשים המעצימות של מודיעין: אלפים השתתפו - כל העיר מודיעין

מיזם הנשים המעצימות של מודיעין: אלפים השתתפו – כל העיר מודיעין

בעירייה מציינים כי "פרויקט זה נחשב אירוע השיא של אירועי חודש האישה שנערכים בחודש מרץ לציון יום האישה הבינלאומי ומהווה המשך לפרויקט המצליח שהתחיל בשנה שעברה. הפרויקט כלל השנה את השתתפותן של 70 נשים יזמיות תושבות העיר לרגל 70 שנה לקום המדינה, והציע תכנית גדושה בפעילויות והרצאות שיצרו מפגשים מסקרנים באווירה נעימה בסלון ביתם או בסטודיו של הנשים. באמצעות המפגשים מעוררי ההשראה קיבלו המשתתפים כלים מקצועיים ופרקטיים ונחשפו לסיפורן האישי או עבודתן. כך למשל, כללו ההרצאות השונות נושאים מעניינים כדוגמת פיתוח עסקי, תזונה, אימון אישי, בריאות, הורות וטיפול. כמו כן, נערכו סדנאות חווייתיות בנושאי אומנות ויצירה, קוסמטיקה טבעית, בישול, תרפיה ודמיון מודרך ועוד. בעקבות הפרויקט המצליח, תושבים רבים ביקשו להמשיך ולהתעניין בפעילויות השונות אליהן התוודעו במהלך סוף השבוע הייחודי".

"נעים להכיר" נעשה בשיתוף פעולה של יועצת ראש העיר לשוויון מגדרי, ד"ר אורנה מגר, הוועדה לקידום מעמד האישה, והעומדת בראשה, חברת המועצה מירב פלג, מחזיק תיק קידום עסקים, שחר מי-און והמרכז הרב תחומי של העירייה.

מיזם הנשים המעצימות של מודיעין: אלפים השתתפו - כל העיר מודיעין

מיזם הנשים המעצימות של מודיעין: אלפים השתתפו – כל העיר מודיעין

אורנה מגר, יועצת ראש העיר לשוויון מגדרי: "המיזם הייחודי הזה הוא מודל של "עיר לומדת בישראל' המאפשר לכל תושב להשתתף בחוויית למידה באווירה קהילתית לומדת לצד עידוד יזמות בכלל ויזמות נשים בפרט. ליווינו  את כל המפגשים עם כל הצוות של המרכז הרב תחומי ובתמורה זכינו לסוף שבוע מרתק, מרגש, מעשיר ומהנה עם אירוח מקסים של כל אחת מהמשתתפות במיזם".

 

חברי המועצה, מירב פלג ושחר מי און: "חווינו שלושה ימים גדושים בפעילות מגוונת ומעשירה בהם זכינו להכיר את ההון האנושי הנשי בעיר מודיעין מכבים רעות שמביא גאווה רבה לעירנו עם היצירתיות, העסקים והיזמות שלהן. נעים להכיר הוא מיזם של win-win  הן מבחינת ההזדמנות שניתנת לנשים היזמיות להציג את העשייה העיסקית  שלהן והן לציבור התושבים בעיר ומחוצה לה שבאים ללמוד  לחוות ולהכיר את העשייה בעיר שלנו".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר