גל זהבי, דשה אברמנקו (צילומים: פרטי)
גל זהבי, דשה אברמנקו (צילומים: פרטי)

המדור של דשה: כל הנוצץ זהבי – שיחה עם צלם האוכל הכי מצחיק שיש

גל זהבי, בן 24, מתגורר באשדוד, מצלם עבור מסעדות - מהטובות ביותר בארץ. לצד הצילום - סטורי שקורע מצחוק. "אם אתם לא אוהבים לאכול ולצחוק אין לכם מה לחפש כאן", כך כותב זהבי בפרופיל המונה כבר למעלה מ-21 אלף עוקבים

פורסם בתאריך: 13.3.18 16:41

אם תיכנסו לחשבון האינסטגרם של הצלם וכוכב הרשת גל זהבי, רוב הסיכויים שתעלו קילו רק מלצפות בתמונות האוכל המגרות שהוא מצלם עבור לקוחותיו. "אם אתם לא אוהבים לאכול ולצחוק אין לכם מה לחפש כאן" מסכם זהבי בשורת ה "ביו" בפרופיל שלו – המונה כבר מעל ל-21 אלף עוקבים.

גל זהבי (צילום: טל אבישר)

גל זהבי (צילום: טל אבישר)

זהבי, בן 24, מתגורר באשדוד ומאחוריו עשרות לקוחות – מסעדות מהטובות ביותר בארץ. הוא צילם עבורן תמונות אוכל מגרות במיוחד, אשר מתפרסמות גם בחשבונו הפרטי ומושכות עשרות אלפי עוקבים רעבים שמפנטזים על טעימה.



מלבד הצילום, תוכלו למצוא בסטורי שלו סרטונים קורעים מצחוק. אם אתם תוהים איך הכל התחיל – אי שם בשנת 2006. "העלתי את הסרטון הראשון שלי לאתר FLIX תחת הכותרת "אני גל המשוגעעעעעעע" ומשם אני מתאר לעצמי שפשוט התאהבתי ברשת. זה  גרם לי להבין שיש לי מקום שבו אני יכול ליצור. אם חושבים על זה, זה קרה לפני 12 שנים, לדעתי אין יוצר רשת אחד בארץ שהתחיל להתעניין בתקופה הזו ברשת. אחר כך התחלתי לפרסם תוכן מקורי שלי פייסבוק עד שהגיע האינסטגרם אותו פתחתי ב-2011".



ויש לך סטורי פעיל במיוחד.

"נכון להיום אני יוצר סרטונים רק לסטורי. את רוב התוכן שאני מעלה לשם אני יוצר בעקבות דברים שקורים לי במהלך היום, אם זה בעבודה שלי כצלם ואם זה בחיים האישיים. בעזרת ההומור שלי אני מצליח להפוך כמעט כל סיטואציה יום יומית פשוטה לסטורי שיכול להצחיק אנשים. יש לי גם דמות קבועה שהמצאתי בשם שאול (סקופ – יהיו עוד דמויות בעתיד) שהוא בעצם בחור דתי שחזר בתשובה אחרי הרבה שנים שהיה חרדי מן המניין והוא מנסה 'להטיף' דברי תורה ולהעביר קצת את הצד הדתי בהומור. יש לי בסטורי גם כל מיני פינות כמו 'אסון או ששון', שאותה אני משלב עם כל מיני דברים מחיי היום יום שאינני בטוח אם הם חתיכת ששון או אסון בלתי יתואר".

גל זהבי (צילום: טל פרטי)

גל זהבי (צילום: טל פרטי)

ש לך עסק מצליח מאד. למה חשוב לך להשקיע גם בסרטונים מצחיקים?

"יש לי אג'נדה שאני לא מוכן לשחרר ממנה, שהיא כל יום לגרום לפחות לבן אדם אחד לחייך ואימצתי אותה כבר מכיתה ו'. כל מה שאני רוצה זה לגרום לאנשים לחייך. שישמחו בחברתי ובעולם הזה בכלל".

אבל לפני הכל אתה בעצם צלם אוכל.

"נכון! אני מצלם כבר שש שנים. התעסקתי בעבר בצילום של חיי לילה, חתונות ואירועים כאלה ואחרים והיום אני מתמקד בעיקר בצילום אוכל, תחום שלמדתי למדתי לפני שנתיים בערך. מאז התאהבתי בז'אנר, בעיקר בגלל העבודה במסגרתה אני מצליח לשלב את כל הדברים שאני הכי אוהב בעולם – שהם בעצם אוכל וצילום. זה מה שמשך את העוקבים בהתחלה והיום אני מאמין שאנשים בוחרים לעקוב בגלל השילוב של הצחוקים והאוכל".

 

ועכשיו לשאלה שמעניינת את כל העוקבים – צלמי אוכל אוכלים בחינם כל מה שהם מצלמים?

"כן, וזה כל היופי בעבודה הזאת! אבל אם המאמן שלי שומע את זה הוא הורג אותי, אז אל תכניסי את זה לכתבה".

בטח. אם כבר הזכרת את הנושא, לאחרונה התחלת להתאמן ממש ברצינות. איך זה משתלב עם העיסוק בצילום אוכל?

"טוב, זה קשה רצח. אני מוצא את עצמי אוכל כריך עם לחם שחור וטונה (שזה מזעזע) כי אני חייב חלבונים. אני אגיד משהו שהכי לא תואם את האג'נדות שלי – אבל הגעתי לאיזשהו שלב בחיים שאמרתי לעצמי, טוב אתה שמן, אנשים אוהבים את זה, זה עובד, ואני גם אוהב את עצמי ככה אבל בסופו של דבר עם כל הביטחון העצמי שיש לי – אין שמן שיגיד לך שהוא אוהב להיות שמן, זה שקר. ולכן בא לי קצת לדאוג לגוף שלי מבחינה בריאותית וחיצונית. בזכות המאמן שלי שחר ג'נה, התחלתי ממש לאהוב ספורט. אבל אני לא מתיימר להיות באדי בילדר, ואני עדיין מאוד אוהב אוכל".

 

איך אתה מגיב לזה שמזהים אותך ברחוב?

"אנשים עוצרים אותי ברחוב, מצטלמים איתי, זה הזוי. אתה עובר ברחוב ופתאום שומע 'אה, זה גל זהבי', דברים כאלה, שזה לא נתפס אבל כיף באותה המידה. מבקשים ממני סרטונים לימי הולדת וכל העניין הזה רק גורם לי להבין שמה שאני עושה עובד. למשל, בשבוע שעבר חגגתי יום הולדת בבית וצעקו לי מהגינה 'זהבי זהבי מזל טוב'. יצאתי וראיתי שני ילדים חמודים והצטלמנו. אפילו כשהייתי בתאילנד ובאוקראינה הצטלמו איתי".

ומה עם זוגיות?

"היה לי קשר של ארבע וחצי שנים עד לפני שנתיים ועכשיו אני רווק. אני טוב בזוגיות, ולכן כל העניין הזה מעט חסר לי".

מה אתה מחפש בבחורה?

"שתדע להכיל אותי ואת כל הטוב שבי, שתהיה החברה הכי טובה שלי והכי חשוב שתעריך ומשם אני כבר אתן את כל כולי".

מהי ההודעה הכי מצחיקה שקיבלת מעוקב?

"אני מקבל מלא הודעות מצחיקות בטירוף, אבל הכי טובה היתה: 'גל אם הייתי גר באשדוד הייתי בא לישון אצלך, זה נראה לי הכי כיף בעולם'. חוץ מזה, אני מקבל גם המון הודעות על הסטורי שלי, אנשים כל הזמן מודים לי שהצלחתי לגרום להם לחייך במהלך יום קשה שהיה להם או בסוף יום עבודה, אין יותר כיף מזה".

גל זהבי (צילום: טל פרטי)

גל זהבי (צילום: טל פרטי)

מה אף אחד לא יודע עליך?

"מה, חייב להגיד? טוב, אני בחור רגיש".

השבוע חגגת יום הולדת 24 , מה אתה מאחל לעצמך לשנה הקרובה?

"מאחל לעצמי שאמשיך לפרוח בפן העסקי ובפן האישי ושדברים טובים יתחילו לקרות ו..זוגיות ובריאות כמובן".

 

 

 

 

איך אתה רואה את העתיד שלך?

"כל מה שאני רוצה לעשות בעתיד זה את מה שאני אוהב. כיום אני עובד על כמה פרויקטים שאני לא יכול לדבר עליהם, אבל זה יהיה קשור לפרסומות אינטרנטיות. בקיצור, יהיו הרבה דברים מגניבים בהמשך".

גל זהבי (צילום: טל פרטי)

גל זהבי (צילום: טל פרטי)

איזה מסר היית רוצה להעביר לעוקבים שלך?

"רוצה להגיד להם שאני קודם כל הכי אוהב אותם בעולם ולמסור ד"ש לאמא שלי היקרה סתם סתם, עכשיו ברצינות – אני רוצה שתלמדו שצחוק הוא התרופה הכי טובה בעולם ואני מאחל לכם שתלבשו כל יום חיוך ותתחילו ככה את היום שלכם".

לחשבון האינסטגרם של גל זהבי:

https://www.instagram.com/galzahavi/

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר