עומר אדם (צילום: דודו בכר)
עומר אדם (צילום: דודו בכר)

טירוף עומר אדם – אז למה לא מופע במודיעין?

עומר אדם כבר הופיע בקיץ בפארק ענבה, אבל נראה שהיום זה כבר קטן עליו - המעריצים ממודיעין והסביבה ייאלצו להמתין

פורסם בתאריך: 13.3.18 11:58

שיגעון עומר אדם – אז למה לא במודיעין? פארק ענבה יכול להכיל כ-7,000 איש, עדיין לא אצטדיון סמי עופר שמכיל 30 אלף, אבל נראה שמה שהיה נכון לקיץ האחרון כשהופיע אדם בפארק ענבה בעיר, כבר קטן עליו.  בצל ההיסטריה סביב מכירת הכרטיסים למופע "שני משוגעים" של הזמר באצטדיון סמי עופר בחיפה, "כל העיר מודיעין" בדק ומצא כי לא מתוכננת הופעה במודיעין בקרוב.

להורדת האפליקציה של "כל העיר מודיעין"

עומר אדם (צילום: דודו בכר)

עומר אדם (צילום: דודו בכר)

אדם, שהפך לאחד האמנים המצליחים בתעשיית המוזיקה בישראל – שבר שיאי צפייה ביוטיוב ובהורדות בסלולר עם אלבומי זהב ופלטינה, צפוי להופיע באצטדיון סמי עופר בחיפה ב-24.5 בפני כ-30,000 צופים. לפי דיווחים ממקורות שונים נמסר כי כל הכרטיסים אזלו בתוך שעות ספורות.  במקום אחד דווח על מכירת כל הכרטיסים תוך ארבע שעות, במקום אחר תוך שעה וחצי. כך או כך, נראה כי הדיווחים הסותרים משרתים את מארגני ההופעות, ולא את הצופים. כך או כך, לאחר המופע בחיפה צפוי אדם לצאת לסיבוב הופעות בארה"ב.

בשנה שעברה הופיע אדם בפארק ענבה במודיעין יחד עם משה פרץ – כל הכרטיסים נמכרו. המקום כולל 1,200 מקומות ישיבה ועוד כ-5,500 על הדשא.


Notice: הפונקציה wp_get_loading_optimization_attributes נקרא בצורה לא תקינה. An image should not be lazy-loaded and marked as high priority at the same time. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 6.3.0.) in /home/kolhairmodiin/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031
עומר אדם (צילום: דודו בכר)

עומר אדם (צילום: דודו בכר)

אז מה קורה עם הופעה בפארק ענבה במודיעין? "כל העיר מודיעין" פנה להפקת המופע של עומר אדם, שמסרה בתגובה: "היו הופעות בתל אביב, יש מופע גדול בבאר  שבע, עכשיו יש מופע גדול בחיפה, ונגיע ליעדים נוספים בארץ בהמשך".

לאור התשובה הלקונית – גם אתם רוצים שעומר אדם יגיע לירושלים? תכתבו לו בפייס.

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. אופיר

    אנחנו אמנם חרדים ואפי' ככה אנחנו תמיד אוהבים לשמוע אותך ומתעדכנים עם כל שיר חדש 'עלה והצלח' בדרך אגב יש חרדים שאומרים שחבל שאתה לא חרדי' וזה מחמאה שחרדים אומרים את זה, אתה נשמה טובה ודרך אגב השיר חברות שלך נכנס לכל החתונות החרדיות שיהיה לך חנוכה שמח

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר