פרויקט רצים עם רמי (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
פרויקט רצים עם רמי (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

קבוצות ריצה והליכה לחיילים ולחיילות משוחררים שחוו אירועי טרור

השבוע ייפתחו במודיעין קבוצות ריצה והליכה ייחודיות ללא תשלום לנשים וגברים המתמודדים עם חוויות קשות מהשירות הצבאי

פורסם בתאריך: 4.3.18 08:58

בשבוע הבא תפתח בעיר קבוצות ריצה והליכה ייחודיות לנשים וגברים המתמודדים עם חוויות מהשירות הצבאי. הפרויקט המיוחד לו שותפים אגף הספורט בעמותת סחלבים, יודה-מרכז צעירים, "רצים עם רמי" ועמותת נט"ל, יספק למשתתפים מסגרת ספורטיבית ותומכת ללא תשלום.

העיסוק בספורט בכלל, ובריצה בפרט, הוכח בעשרות מחקרים כאמצעי יעיל בהעצמה לאנשים המתמודדים עם תופעות נפשיות ו/או פיזיות המקשות עליהם את חיי היום יום. המושג גוף נפש מכיר בקשר הגומלין ההדוק שבין התופעות הפיזיולוגיות של גופנו לבין הרגשות והמחשבות שבנפשנו. כך נולד פרויקט "רצים עם רמי" הפועל בשיתוף עמותת נט"ל.

הפרויקט, שפועל מזה 6 שנים בירושלים ותל אביב, מגיע כעת גם למודיעין מכבים רעות ויספק למשתתפים, חיילים משוחררים, אנשי כוחות הביטחון או אנשים שחוו אירוע טרור, אימוני ריצה והליכה ללא תשלום אחת לשבוע, בימי חמישי בשעה 19:00, אשר יהיו פתוחים לגברים ונשים בכל רמת כושר ובכל גיל. לצד האימונים יתקיימו גם מפגשי העשרה ופעילויות חווייתיות.

פרויקט רצים עם רמי (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

פרויקט רצים עם רמי (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

את המפגשים ילוו, בהתנדבות, שני תושבי העיר, אבי סויסה, מאמן ריצה וטריאתלון, הבעלים והמאמן הראשי של קבוצת הריצה "RUN4FUN" ואוהד אבירם, פסיכולוג צבאי-חברתי המתמחה במצבי משבר.

 

 

 

מפגש הפתיחה של הקבוצה יערך ביום חמישי 8.3.18 בשעה 19:00 ב"יודה – מרכז צעירים" שברחוב עמק האלה מול בית מס' 26. ההרשמה לקבוצה נפתחה השבוע באתר עמותת סחלבים ובמרכז הצעירים מזמינים תושבים המתמודדים עם חוויות מהשירות להירשם ולהצטרף.

מנהלת מחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים, לטם גל: "רצים עם רמי היא קבוצה ייחודית ואנחנו שמחים להפעיל אותה כאן במודיעין מכבים רעות יחד עם כל השותפים. אין נכון יותר שבעיר אשר מובילה באחוזי הגיוס לצה"ל תהיה קבוצה כזו שתדאג לחיילים המשוחררים ואנשי כוחות הביטחון, שעברו חוויות במהלך השירות או חוו אירוע טרור. אנחנו רואים זאת כחלק בלתי נפרד מהשירותים שאנו צריכים לספק לצעירים ולצעירות שלנו".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר