הצילום של זוכת התחרות בשנה שעברה - גילי קרנר
הצילום של זוכת התחרות בשנה שעברה - גילי קרנר

התחרות לצילומי טבע עירוני יוצאת לדרך

בתאריכים 1.3 ועד 10.3 יוכלו תושבי מודיעין לראות את התמונות שעלו לגמר ולהצביע באתר העירייה לצילום היפה ביותר

פורסם בתאריך: 28.2.18 09:03

מחר, חמישי, 1.3, יוצאת לדרך התחרות לצילומי טבע עירוני. בתאריכים 1.3 עד 10.3 יוכלו התושבים להצביע באתר העירייה ולראות את התמונות שעלו לגמר בבית יד לבנים.

תחרות " ילד.טבע.עיר" של החברה להגנת הטבע בשיתוף מנהל החינוך בעירייה אשר החלה בחודש ינואר הגיעה השבוע לשלב הגמר, לאחר שנבחרו 20 צילומים מתוך כ-300 שנשלחו מילדים ונוער בעיר.

התחרות המתקיימת זו השנה השנייה, נפתחה השנה גם לבתי הספר שלקחו חלק במיזם הירוק ושלחו צילומים רבים. התמונות הנבחרות שעלו לגמר, נבחרו על ידי ועדת היגוי כתמונות המשקפות ביותר עיר משולבת עם טבע באופן אמנותי, רעיוני וחזותי.

בעירייה מציינים כי התמונות חולקו לשתי קטגוריות, על יסודי ויסודי והן יעמדו לבחירת התושבים בשבוע טבע עירוני של החברה להגנת הטבע, החל מתחילת מרץ, 1.3 ועד 10.3 באתר העירייה. כמו כן, ניתן יהיה לבוא ולהתרשם מן התמונות שיוצגו בבית יד לבנים.


הצילום של זוכת התחרות בשנה שעברה - גילי קרנר

הצילום של זוכת התחרות בשנה שעברה – גילי קרנר


 

התחרות עוסקת בצילומי טבע עירוני ומטרתה לפעול לחיזוק החיבור בין הילדים לטבע הסובב אותם והגברת המודעות למתרחש סביבם, באמצעות העצמת יכולת ההתבוננות, הסקרנות והפליאה. באמצע חודש מרץ יוכרזו זוכי התחרות, כשהמקום הראשון יזכה בטיול כיתתי .

 

 

 

מויש לוי, סגן רה"ע ומחזיק תיק החינוך: "מאות התמונות שצולמו על ידי תלמידי העיר, מכיתה א' עד יב', מהוות מקור לגאווה. היה קשה מאוד לבחור את התמונות שעלו לגמר. אני רואה חשיבות גדולה מאוד בחיבור התלמידים אל המקום שבו הם גרים, אל הטבע שסביבם, ואכן ניכר בתמונות שהם הצליחו לתפוס את היופי שבחיבור בין העיר לטבע שסביבו ובתוכו".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר