אפי מלצר ז"ל
אפי מלצר ז"ל (צילום: עיריית מודיעין מכבים רעות)

ביבס על אפי מלצר ז"ל: "היה מאוהבי העיר ועשה רבות כדי לפאר אותה"

ביום ראשון נפטר אפי מלצר ז"ל, ששימש כדובר עיריית מודיעין מכבים רעות בין השנים 2003 ל-2008 ובשנים האחרונות שימש כיועץ לעירייה. ראש העיר חיים ביבס ספד לו: "אנחנו נזכור אותו כאדם עם חיוך תמידי ועם השלייקס שהיו סימן ההיכר שלו והלב החם שתמיד רצה לעזור עוד ועוד"

פורסם בתאריך: 27.2.18 19:33

ביום ראשון השבוע נפטר, אפי מלצר ז"ל, ששימש כדובר עיריית מודיעין מכבים רעות בין השנים 2003 ל-2008. מלצר, לקה בדום לב, בן 62 במותו. הוא נטמן היום, שלישי, בבית העלמין במודיעין.

מלצר היה נשוי לשרי ואב לסתוונית, חוף, צופית וצאלה, התגורר ברעות והיה פעיל מאוד בקרב קהילת תושבי מכבים רעות. בעבר הוא שימש כיו"ר הנהגת ההורים של בית הספר עמית וסייע לנוער מכבים רעות בכתיבת מגזין הנוער של היישוב שנקרא בשם "שלייקס".

בשנת 2003 מונה מלצר על ידי ראש העיר דאז משה ספקטור, לדובר חיצוני של העירייה ובמקביל כתב וערך עשרות ספרים באמצעות חברת מחקר והוצאה לאור שהקים, מרביתם בנושאי צבא וביטחון.

מלצר החל את שירותו כמפקד בגדוד 890 של הצנחנים בהמשך עבר לשרת בקצין חינוך ראשי, מילא תפקידים שונים בחיל המודיעין ובדובר צה"ל. אחר כך שירת בעיתון במחנה כעורך הראשי של העיתון והשתחרר מצה"ל בדרגת סגן אלוף. לאחר שחרורו המשיך מלצר לשרת בצה"ל, כאזרח עובד צה"ל כעורך בעיתון "מערכות", למעשה עד יומו האחרון עבד בצה"ל כאשר תפקידו הנוכחי והאחרון היה מפקד "מערכות".

במודיעין בכלל ובמכבים רעות בפרט היה אפי דמות מוכרת ביותר – הכתפיות (שלייקס) היו סימן ההיכר שלו והוא נהג להתעניין בנעשה בעיר בכלל ובמכבים רעות בפרט. בשנת 2006 מלצר כתב וערך את ספר העשור למודיעין ובימים אלה הוא הוביל כתיבה ועריכה של ספר חדש על העיר מודיעין מכבים רעות. במהלך השנים האחרונות שימש מלצר כיועץ לעירייה ובין השאר היה בצוות ההקמה של מוזיאון מורשת מודיעין.


Notice: הפונקציה wp_get_loading_optimization_attributes נקרא בצורה לא תקינה. An image should not be lazy-loaded and marked as high priority at the same time. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 6.3.0.) in /home/kolhairmodiin/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031
חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: ראובן קפוצינסקי)

חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: ראובן קפוצינסקי)

ראש העיר חיים ביבס, נפרד השבוע ממלצר וספד לו: "אפי חברנו הטוב היה דמות מוכרת בכל רחבי העיר והיה מאוהבי העיר ועשה רבות כדי לפאר אותה. כאשר דיברנו על הנעשה בעיר ידעתי שהוא אומר את מה שעל ליבו מתוך כוונה ורצון להפוך את העיר שלנו לעוד יותר טובה. אנחנו נזכור אותו כאדם עם חיוך תמידי ועם השלייקס שהיו סימן ההיכר שלו והלב החם שתמיד רצה לעזור עוד ועוד. בשם חברי מועצת העיר, ועובדיה אני רוצה לחזק את ידיה של רעייתו, שרי היקרה, ושל ילדיו, סתוונית, חוף, צופית וצאלה ומקווים שלא ידעו עוד צער".

אפי מלצר ז"ל

אפי מלצר ז"ל

הלווייתו של מלצר התקיימה היום, שלישי. הוא נטמן בבית העלמין במודיעין.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר