דניאל יצחק
דניאל יצחק

דניאל יצחק, מאמנת כושר בת 21, בדרך לכבוש את מודיעין

עם עבר של טניסאית תחרותית, ודף פייסבוק עם למעלה מ-4,000 עוקבים, דניאל יצחק רוצה להפוך להיות מעצמת ספורט מקומית

פורסם בתאריך: 26.2.18 14:31

לפני שנה, דניאל יצחק (21) ממודיעין פתחה את "דניאל פיטנס בריאות וכושר", בתמיכתה ועידודה של משפחתה הקרובה. העיסוק שלה בספורט החל מגיל 8, כאשר היא הספיקה להיות טניסאית תחרותית ודורגה מקום 17 בארץ, בין לבין היא השתתפה בתחרויות אתלטיקה. בשירות הצבאי היא היתה מדריכת אימון כושר גופני מצטיינת. באימון היא עוסקת מאז שהייתה בת 15. בהתחלה כמאמנת טניס, ומשם היא התפתחה לענפים נוספים. יש לה חבר ירושלמי מזה 4 שנים וקוראים לו דניאל כתריאלי.

בשיחה עם "כל העיר – מודיעין" היא מספרת על העסק שלה: "פתחתי את העסק כשהייתי בת 20, אבל העיסוק שלי בספורט החל לפני הרבה שנים. אני עושה אימונים אישיים וזוגיים, ואימונים למשפחות. בבקרים ובערבים יש לי קבוצות כושר, שהמטרה שלהם היא להקנות אורח חיים בריא. השאיפה שלי היא לתת מסגרת לאנשים שרוצים לרדת במשקל בצורה נכונה ובריאה לגוף שלהם. במסגרת הקבוצות אני עושה הרצאות, מדידת אחוזי שומן, והדרכה תזונתית. בנוסף, אני עושה ימי הולדת זומבה וחוגים לילדים בבתי ספר. אני בעולם הספורט המון זמן".

דניאל יצחק

דניאל יצחק

למה יצאת לדרך עצמאית?

"כבר במהלך הצבא התחלתי לאמן כי שאלתי את עצמי, למה לחכות. למה כולם מחכים 5 שנים אחרי הצבא בשביל להתחיל משהו שהם אוהבים וטובים בו?".

איך את יודעת לנהל עסק?

"אבא שלי מאוד תומך בי בעניין הזה. כשהייתי בצבא, הוא המליץ לי לפתוח עוסק פטור. התחלתי לעבוד במכונים, ולאט התקדמתי. יש לי המון תמיכה משפחתית. סבתא שלי היתה מנהלת חשבונות והיא עזרה לי. אין לי כרגע רואה חשבון. זה ממש המשפחה התומכת שלי. התקדמתי ופתחתי קבוצות והיום הלו"ז שלי מלא, ואני בת 21".

את מצליחה להגיע למשרה מלאה?

"כעצמאית אני בוחרת לעצמי את הזמן. עד היום הדבר היחידי שלימדו אותי זה להיות שכירה בעבודה ששם קובעים לי את השעות ואני עובדת רצוף. אני בוחרת לי אם בא לי לעבוד ימי ראשון, לדוגמא עד 22:00 או 23:00 או שאני מסיימת יותר מוקדם וזה מה שכיף. בחיים לא הייתי חושבת על דבר כזה".

איך ההכנסות שלך?

"טובות".

דניאל יצחק

דניאל יצחק


Notice: הפונקציה wp_get_loading_optimization_attributes נקרא בצורה לא תקינה. An image should not be lazy-loaded and marked as high priority at the same time. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 6.3.0.) in /home/kolhairmodiin/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031

 

איך את משווקת את עצמך?

"יש לי דף פייסבוק שנקרא דניאל פיטנס בריאות וכושר, אני מפיצה פליירים, ואני בונה אתר. בנוסף יש לי דף מאוד מצליח בפייסבוק עם למעלה מ-4,000 עוקבים, שיש בו טיפים לתזונה וכושר, וכל יום עולה טיפ בסרטונים קצרים. אנשים עפים על זה".

מהם החסרונות של להיות עצמאית?

"יש בעיקר יתרונות. אתה קובע את הזמן שלך, את המחיר של השירות שלך. זה עסק שלך, אתה משווק ומפתח את עצמך".

דניאל יצחק

דניאל יצחק

מהם השאיפות המקצועיות שלך?

"השאיפה שלי היא להיות אימפריית דניאל פיטנס. להמשיך להתפתח מחוץ ובתוך מודיעין. לפנות לכל קהלי היעד".

איזה טיפים את יכולה לתת לעצמאית בתחילת הדרך?

"לעבוד קשה. כל הזמן לחשוב איך לקדם את עצמך. לפעמים אני לא הולכת לישון מוקדם כי אני צריך לחשוב על רעיונות נוספים וכל הזמן לשאוף קדימה ולחשוב על איך להגדיל את ההכנסות".

מהן התכונות שנדרשות מעצמאי?

"ביטחון עצמי. מאוד קל ליפול מזה כי צריך תמיכה סביבתית. להאמין בעצמך. הרבה פעמים אמרו לי 'בחיים את לא תצליחי'".

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר