לי סובר, דשה אברמנקו (צילומים: עידו ניתאי, פרטי)
לי סובר, דשה אברמנקו (צילומים: עידו ניתאי, פרטי)

המדור של דשה: השחקנית לי סובר כובשת את הרשת

לי סובר בת ה-29 מתל אביב עבדה במקומות הנחשקים ביותר בעולם התקשורת, אך לפני שנה החליטה לשנות כיוון ולהיכנס לתחום המשחק. כיום, עם כ-25 אלף עוקבים ברשתות היא מסתמנת כדבר החם הבא בעולם הבידור

פורסם בתאריך: 22.2.18 10:07

לי סובר, 29, מתגוררת בתל אביב החליטה לפני שנה לשנות כיוון ולהיכנס לתחום המשחק – עד אז היא עבדה במקומות הנחשקים ביותר בעולם התקשורת. כיום יש לה כ-25 אלף עוקבים ברשתות והיא מסתמנת כדבר החם הבא בעולם הבידור. כשהיא לא עובדת במשרד דיגיטל כמנהלת סושיאל, היא משחקת, יוצרת תוכן ולומדת שנה ב' בבית הספר למשחק מול מצלמה "טכניקה". היא מיוצגת על ידי הסוכנות "שרית ולרונס" ועובדת בימים אלו על תוכנית רשת חדשה.

לי סובר (צילום: ניר עמוס)

לי סובר (צילום: ניר עמוס)

את האהבה למשחק היא גילתה עוד כשהיתה קטנה, אך בסופו של דבר בחרה ללמוד מקצוע ונרשמה ללימודי תואר. "מאז שאני זוכרת את עצמי אהבתי להופיע, אם זה בבית עם תחפושות מול ההורים או באירועים משפחתיים גדולים. אחרי הצבא רציתי מאוד ללמוד משחק, אבל אחרי התייעצות עם אבא בחרתי לעשות תואר בתקשורת. גם במהלך הלימודים נמשכתי לסדנאות הגשה בטלוויזיה והחלטתי שאני רוצה להיות מגישה".

לי סובר (צילום: ניר עמוס)

לי סובר (צילום: ניר עמוס)

איך השגת את העבודות הראשונות שלך בתחום התקשורת?

"אבא שלי אמר לי משפט שעד היום הולך איתי – 'אם לא פותחים לך את הדלת, תיכנסי מהחלון'. לא היו לי יותר מדי קשרים לפני שנכנסתי לתחום, ובגלל זה הייתי צריכה לחשוב על דרך מספיק מקורית כדי להשיג את המשרות שרציתי. הייתי שותה מיץ אומץ, מגיעה פיזית למקומות, מציגה את עצמי ומציעה את עצמי למשרה שרציתי. עבדתי כעורכת תוכן, מגישה וכתבת שטח במקומות שסימנתי לעצמי כמטרה להיות בהם. אני מאמינה שאם בן אדם רוצה משהו והוא מאמין בעצמו, הוא יכול להשיג הכל".

איך החלטת לעזוב הכל ולהיכנס לתחום המשחק?

"אחרי תקופה ארוכה בתחום, עשיתי חושבים מה אני באמת רוצה לעשות. הבנתי שאני מאוד רוצה לשחק והגיע הזמן לחזור למקורות, אז נרשמתי לקורס משחק מול מצלמה ואחרי תקופה נכנסתי לסוכנות. ליצור זה משהו שתמיד אהבתי ובמהלך הניסיון בתחום התקשורת, הבנתי שאני גם טובה בזה. אז החלטתי פשוט מאפס להתחיל ליצור לעצמי את הפלטפורמה בה אני אוכל להיות אני ולעשות מה שאני רוצה ואוהבת, והכל מבלי לדעת איך זה יגמר. מה שכן ידעתי זה שאני אהנה מהדרך, כי מה יכול להיות לא כיף בלצחוק על דברים שקורים לך בחיים? בקיצור, הבנתי שזה הייעוד שלי".

איך את חושבת על רעיונות לסרטונים?

"קורים לי הרבה דברים הזויים ומצחיקים. אחד המשפטים שאני שומעת לפחות פעם בשבוע מחברים זה 'אין, זה מהדברים שקורים רק לך'. כל הסרטונים שלי מבוססים על דברים אמיתיים שקרו לי או לחברים קרובים. כשאני הולכת עם האמת שלי נוצרים הסרטונים הכי חזקים. למשל הסרטון 'טיימינג זה הכל בחיים' – מדבר על ימי הולדת שיוצאים בימי זיכרון, יום ההולדת הקודם שלי יצא בערב יום השואה ומשם זה בא. סרטון נוסף שנקרא 'כשאת דלוקה על מישהו' מדבר על סיטואציה בה את יכולה לראות מישהו ולעוף עליו ואז את מבררת קצת יותר ומבינה שהוא גיי, באסה. אז גם לי זה קרה והפך לסרטון".

כשאתה צריך ללמוד זה כזה, לי סובר (צילום: פרטי)

כשאתה צריך ללמוד זה כזה, לי סובר (צילום: פרטי)

לי סובר (צילום: ניר עמוס)

לי סובר (צילום: ניר עמוס)

כיום את עובדת על כמה פרויקטים חדשים?

"כן, אני עובדת על תוכנית חדשה ומצחיקה לערוץ שלי, שהיא בעצם סוג של וולוג, בו אני אדבר על החיים וכל תכנית תעסוק בנושא אחר. בתכנית הזו הרשומים שלי יהיו לגמרי מעורבים וגם ישפיעו בעצמם על התכנים. בנוסף, אני עובדת על סדרת רשת, שכרגע אני לא יכולה לפרט עליה יותר מידי, אבל מקווה שבקרוב מאוד כבר כולם ישוכלו לשמוע עליה".

לי סובר (צילום: גבע טלמור)

לי סובר (צילום: גבע טלמור)

עוקבים אחרייך המון בני נוער, את מרגישה אחריות מסוימת?

"אני מרגישה אחריות גדולה ובגלל זה אני מעלה תכנים שמתאימים לקהל היעד שלי, שבחלקו הוא גם בני נוער. קיבלתי לא מעט הודעות מעוקבים שהסרטונים שלי נותנים להם השראה וגם מרימים להם את מצב הרוח ומבחינתי זה סיפוק מטורף. אני תמיד נותנת מענה ומתייחסת כשפונים אלי, בין אם זה לייעץ לכאלו שרוצים להתחיל ליצור וגם בעניינים יותר אישיים בהם אני יכולה לתת עצה טובה, אני עושה את זה בכיף".

איך את מגיבה לזה שמזהים אותך ברחוב?

"זה מאוד מחמיא כשמזהים אותך ורוצים להצטלם איתך, אבל בהתחלה זה הביך אותי. הפעם הראשונה שזיהו אותי זו היתה ילדה חמודה שרצתה להצטלם איתי וזה היה אחד הדברים המצחיקים. היא שאלה: 'אפשר תמונה?', ואני עונה לה: 'את רוצה שאני אצלם אותך?' אז חברה שלי אומרת לי 'מפגרת, היא רוצה להצטלם איתך'. אז כן היה מצחיק, ודקה אחר כך חירבנה עלי גם יונה אז בכלל הרגשתי שזה היום שלי, אבל ברצינות, כשמזהים אותי ברחוב ואומרים לי שאוהבים את מה שאני עושה, זה סיפוק מטורף, זו תזכורת קטנה לכמה מה שאני עושה שווה את זה ושזה משהו טוב ונכון".

איך זה שאין לך חבר?

"היו, אבל נכון כרגע – אין. מה שמצחיק זה שמאז שהתחלתי ליצור יש גברים שפוחדים ממני. בהתחלה התכנים שלי עסקו הרבה בדייטים אז בחורים שהיו מתחילים איתי ביקשו שלא אעשה עם זה משהו ואכלו עלי סרט, שכל מילה שלהם הופכת לסרטון או איזה צילום מסך. הכי פרנואידים".

לי סובר (צילום: גבע טלמור)

לי סובר (צילום: גבע טלמור)

מה את מחפשת בגבר?

"שאלה טובה, חבל שלא הכנתי רשימת מכולת מבעוד מועד. סתם, האמת שאין לי באמת רשימה כזאת, אבל בגדול מישהו שיהיה החבר הכי טוב שלי, שתהיה בינינו תקשורת וכימיה טובה ואהבה גדולה".

איך את רואה את העתיד שלך?

"אני שואפת בעתיד הלא מאוד רחוק לשחק בתפקיד ראשי בסדרה או סרט, או גם וגם. ומי יודע, אולי מתישהו אצור סדרה לטלוויזיה".

לי סובר (צילום: גבע טלמור)

לי סובר (צילום: גבע טלמור)

איזה מסר היית רוצה להעביר לעוקבים שלך?

"תלכו אחרי החלומות שלכם ואל תוותרו. לא משנה מה אתה רוצה להיות, הדרך לא תמיד קלה ויהיו מכשולים ואתגרים בדרך, אבל אם אתה רוצה משהו באמת, תלחם בשביל להשיג אותו. והכי חשוב, תהיו תמיד אתם כי מי שאתם זה הכי טוב. תהיו טובים לסביבה, אם תתנו טוב, תקבלו טוב חזרה".

לי סובר (צילום: ניר עמוס)

לי סובר (צילום: ניר עמוס)

לערוץ היוטיוב: https://www.youtube.com/user/leesover

לחשבון האינסטגרם: https://www.instagram.com/leesover/

לי סובר (צילום: עידו ניתאי)

לי סובר (צילום: עידו ניתאי)

 

 

תגיות:

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר